Nederland meer positief in het nieuws

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Nederland meer positief in het nieuws

Bericht door GTRene » 08 jul 2011, 19:42

Ik dacht bij mezelf, ik zal maar eens een draadje starten die meer positief is, zodat dat ook gepost kan worden als tegenhanger van bv

"Nederland gaat naar de Haaien"

om zo ook bv, de goede ontwikkelingen te noemen.

Ik start met>>

Illegaliteit in nederland strafbaar
Illegaliteit in Nederland strafbaar
Het wordt strafbaar om illegaal in Nederland te zijn. Dat is besloten door het kabinet. Illegalen worden meteen vastgezet en er wordt een uitzettingsprocedure gestart.
Illegaliteit wordt strafbaar met boetes. Het wordt geen misdrijf, maar een overtreding. Daar is bewust voor gekozen zodat hulp aan illegalen dan niet strafbaar is.

Volgens minister Leers neemt het totaal aantal illegalen af, maar zijn er nog altijd 100.000 in ons land. De minister noemt dat aantal ontwrichtend en maatschappelijk ongewenst.

© RTL Nieuws.nl
en het volgende viel me op>>

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/1316 ... rland.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Minister Kamp pakt spookburgers aan
Minister Kamp pakt spookburgers aan
Zogenaamde spookburgers, mensen die nergens staan ingeschreven, worden strenger aangepakt. Minister Kamp vindt het niet kunnen dat zij onvindbaar zijn voor de overheid maar wel een uitkering hebben.
Zonder registratie geen uitkering
De minister wil dat het UWV en de Sociale Verzekeringsbank een brief schrijven aan de mensen die nergens ingeschreven staan. Zij moeten hun registratie dan regelen bij de gemeente, anders stopt de uitkering.

Rekening houden met omstandigheden
Nieuwe aanvragen voor een uitkering worden niet meer in behandeling genomen als mensen niet staan ingeschreven, zegt minister Kamp. Hij zegt nog te bekijken hoe rekening moet worden gehouden met omstandigheden die buiten de macht van de burger liggen.

Ruim 100 miljoen euro fraude
Eerder bracht RTL Nieuws naar buiten dat Nederland zo'n 400.000 spookburgers telt. Veel van die spookburgers gebruiken hun onzichtbaarheid om te frauderen. Dat kost bedrijven en de overheid jaarlijks naar schatting ruim 100 miljoen euro. De meeste spookburgers wonen in Rotterdam en Den Haag.

© RTL Nieuws.nl
Afbeelding

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... -aan.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

dus kom maar op met wat jij een positieve ontwikkeling vind en of positief NL bericht.
Laatst gewijzigd door GTRene op 08 jul 2011, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nederland meer positief in het nieuws

Bericht door romo » 08 jul 2011, 19:50

^Geen "gekke Henkie" meer, zal Kamp hebben gedacht............................. :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 08 jul 2011, 19:59

is toch ook niet normaal zo schijnbaar makkelijk dat ze er mee weg komen, ook een grove fout van de uitkerings instanties...zal ook wel via privacy regels die te ver doorsloegen oid gekomen zijn? mooi extraatje voor dat soort gasten.

Elise

Bericht door Elise » 08 jul 2011, 21:25

GTRene schreef:Ik dacht bij mezelf, ik zal maar eens een draadje starten die meer positief is, zodat dat ook gepost kan worden als tegenhanger van bv

"Nederland gaat naar de Haaien"

om zo ook bv, de goede ontwikkelingen te noemen.

Ik start met>>

Illegaliteit in nederland strafbaar
Illegaliteit in Nederland strafbaar
Het wordt strafbaar om illegaal in Nederland te zijn. Dat is besloten door het kabinet. Illegalen worden meteen vastgezet en er wordt een uitzettingsprocedure gestart.
Illegaliteit wordt strafbaar met boetes. Het wordt geen misdrijf, maar een overtreding. Daar is bewust voor gekozen zodat hulp aan illegalen dan niet strafbaar is.

Volgens minister Leers neemt het totaal aantal illegalen af, maar zijn er nog altijd 100.000 in ons land. De minister noemt dat aantal ontwrichtend en maatschappelijk ongewenst.

© RTL Nieuws.nl
Jij vindt het een goede ontwikkeling dat illegaliteit in nederland strafbaar wordt en dat overtreders worden uitgezet.......maar ik kan je nu al vertellen dat er een heel aantal geitenwollensokken figuren zijn die dat helemaal geen goede ontwikkeling vinden. Die vinden dat Nederland juist daardoor naar de haaien gaat...... :bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 08 jul 2011, 21:32

voor die mensen is dan wellicht het andere draadje geschikter, die kunnen dan eventueel hetzelfde bericht daar plaatsen :lol: :wink:

Luco

Bericht door Luco » 08 jul 2011, 21:51

Ik hoop dat de PVV bij de volgende verkiezingen niet meer voor een meerderheid kan zorgen, komen we misschien weer een beetje van die schijnpolitiek af, en maatregelen die een druppel op een gloeiende plaat zijn.

RVV

Bericht door RVV » 08 jul 2011, 22:09

Wat ik een superbericht vond was die Nederlandse vrouw die na 18 dagen levend werd gevonden in Spanje!

dvh

Bericht door dvh » 08 jul 2011, 22:15

RVV schreef:Wat ik een superbericht vond was die Nederlandse vrouw die na 18 dagen levend werd gevonden in Spanje!
Het eerste positieve bericht in dit " positief " topic !!
Blijft toch moeilijk voor NL'ers :kikker:

De andere berichten zijn maar behoorlijk zuur imho.

GTRene

Bericht door GTRene » 08 jul 2011, 22:27

daarom. als jullie ook goede berichten vinden waarvan je denkt, kijk das nog eens goed nieuws of een goede zet of stap, plaats dan wat in plaats van ook hier te klagen, daar is dat andere draadje voor :TV kijken: :wink:

zoals Rico al aan gaf, das inderdaad een fantastisch bericht wat hoop geeft, prachtig dat die vrouw levend terug gevonden is, ik vreesde al voor haar leven.

RVV

Bericht door RVV » 08 jul 2011, 22:39

Zo'n draadje als dit moet je eigenlijk vrij van politiek houden.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 08 jul 2011, 22:47

Zo........................

http://www.telegraaf.nl/telesport/tour2 ... ien__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 08 jul 2011, 23:13

:D

Luco

Bericht door Luco » 08 jul 2011, 23:17

romo schreef:Zo........................

http://www.telegraaf.nl/telesport/tour2 ... ien__.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Super toch.
Al lijkt deze tour wel de tour van de valpartijen die je moet zien te overleven, wat een zenuwengedoe in het peleton zeg.
Maar twee truien is super :thumbup:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 jul 2011, 10:42

Nederland positief... :hmmm:

Doutzen.

Klaar. :banging:

Robin

Bericht door Robin » 09 jul 2011, 10:44

RVV schreef:Wat ik een superbericht vond was die Nederlandse vrouw die na 18 dagen levend werd gevonden in Spanje!
Ik ook voor haar natuurlijk. maar dat is eerder positief voor die Spanjaarden, want, neem me niet kwalijk, je bent ook echt 'n ramp van een vrouw dat je 6km van de stad 18 dagen probeert te overleven. De zon komt 's ochtends op in 't oosten etc. Wat een verschrikkelijk domme onnozele vrouw.Echt erg. Ik irriteerde me mateloos aan d'r verhaal. :devil:

Kijk naar de Spaanse commentaren, die zijn niet mals en zeggen net als wat ik zeg, en terecht.

JP

Bericht door JP » 09 jul 2011, 10:48

Moeder Grylls was ff de weg kwijt......letterlijk en figuurlijk.

Snipe

Bericht door Snipe » 09 jul 2011, 10:55

Robin schreef:Nederland positief... :hmmm:

Doutzen.

Carice van Houten is geen onaardige toegift.

Robin

Bericht door Robin » 09 jul 2011, 11:06

Snipe schreef:
Robin schreef:Nederland positief... :hmmm:

Doutzen.

Carice van Houten is geen onaardige toegift.
Ijskoude vrouw. Doet me niks. Sorry.

Doe dan Famke Janssen, apart mens, maar heeft wel wat.

De rest van de NL actrices /celebs kan me gestolen worden. Is niks wordt niks.

Behalve Kim Holland. :kikker:

Snipe

Bericht door Snipe » 09 jul 2011, 11:16

^ Is niet erg, krijgen we er in ieder geval geen ruzie over ;-)

Robin

Bericht door Robin » 09 jul 2011, 11:35

Imo Neerlands beste exportproduct buiten de smaak(die naarmate ik meer neem best meevalt. :D ) is Heineken en daarna Van Halen en Golden Earring. Verder nog belangrijke mensen hiero? Oh ja Tiesto en Armin van Buuren.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 jul 2011, 11:36

Geer en Goor :bag:

Snipe

Bericht door Snipe » 09 jul 2011, 13:10

Robin schreef:Imo Neerlands beste exportproduct buiten de smaak(die naarmate ik meer neem best meevalt. :D ) is Heineken en daarna Van Halen en Golden Earring. Verder nog belangrijke mensen hiero? Oh ja Tiesto en Armin van Buuren.
Ja, die Doutzen van jou dus weer en Carice van Houten.

Rutger Hauer. Jan de Bont. Paul Verhoeven. CVT. Saab. Het grootste exportproduct schijnen komkommers te zijn, al hebben de Duitsers daar de afgelopen tijd wat verandering in gebracht. Niet duidelijk is of tomaten of marihuana op de tweede plek komen. Aardgas schijnt het ook wel aardig te doen.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over Barck Obbema ;-)
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Int ... rond.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin

Bericht door Robin » 09 jul 2011, 13:21

Barack Obbema LOL:)

Ja Rutger Hauer, ben wel bij 'm thuis geweest, reed Mini en RangeRover toendertijd, ik met z'n vrouw praten en de RR van 'm ophalen, nul lucht in de banden, dweile dat ding. Zij weet 't aan 't feit dat RH al maanden in LA zat. Later kwam ie langs en gaf hij mij van jetje dat ik vond dat z'n RR een dweil was, en meteen daarna met 'n smile zeggendat ik gelijk had. :kikker:

Proef op de som zegt ie bij 'n XJR dat er 17"onder zit om mij uit de tent te lokken, ik zeg: Het zijn 18"maat 2 nogwat nogwat uit m'n hoofd, hij op de knieen bij die banden. Verrek jongen, je hebt gelijk.

Een apart man.Koud/koel, maar toch wel ergens een hart. :thumbup:

Nu ik toch bezig ben met BN-ers. Andre en ik troffen 10 jaar ofzo geleden op Lelystad Frans Bauer, aardige vent. Op zo'n Audi Quattro dag was dat.
Verder heb ik persoonlijk de hand mogen schudden van de mannen van Normaal, Andre Hazes, Harry Slinger, Venessa/Connie Breukhoven, Lee Towers, Ron Brandsteder en heb met Rene Froger gesproken over zn'n toenmalige 300CE met voor 20 mille gulden aan sony apparatuur erin, wat was ie trots. Dit is allemaal minimaal 20 jaar terug ofzo. Die ouwe van mij zat in de organisatie van optredens etc verzorgen, zodoende.....
Laatst gewijzigd door Robin op 09 jul 2011, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Snipe

Bericht door Snipe » 09 jul 2011, 13:27

Bij Lauswolt toch?

Robin

Bericht door Robin » 09 jul 2011, 13:31

Snipe schreef:Bij Lauswolt toch?
Ernaast ja.

Plaats reactie