BMW 1 Serie M Coupé
- GTRene
Re: BMW 1 Serie M Coupé
ik zou de wielen van de 1M standaard houden, die 19inch staan hem goed, hooguit (maar nog niet in het echt gezien) kun je hem iets verlagen en wellicht (maar ook nog niet gezien) iets met spoorverbreders werken mocht je hem graag nog dikker in de wielkasten hebben.
ook kun je de kleur van die wielen aanpassen naar smaak.
chippie zou ik ook doen als me dat financieel makkelijk uit kon, je behoud dan de fraaie looks doch hebt alles een tikkie dikker aan gezet.
ook kun je de kleur van die wielen aanpassen naar smaak.
chippie zou ik ook doen als me dat financieel makkelijk uit kon, je behoud dan de fraaie looks doch hebt alles een tikkie dikker aan gezet.
- RVV
Romo BMW is erg streng geworden. Het behoud van de garantie daar zou ik niet zo zeker van zijn.
-
Andre
Veel 1M foto s op Goodwood mooi vergelijk tussen de 3 1M kleuren
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=555102" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=555102" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- Knot
Gewoon een soewarte hoor!
-
Andre
Een witte is het bruutst. Een VO meest opvallend en zwart is de verstandigste keuze:)
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
De enige zonder helm is natuurlijk weer Tiff:)

- Michel P
Klaar!! Op de wishlist over een jaar of 3 een witte!!Andre schreef:Een witte is het bruutst.
Michel
- Tristan
Vind die Z4 .35is ook erg gaaf. 
- RVV
Ik heb een beetje het idee dat wit weer flink op zijn retour is.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
RVV schreef:Romo BMW is erg streng geworden. Het behoud van de garantie daar zou ik niet zo zeker van zijn.
Ferdi beweert dat met de ACS chip, de BMW garantie behouden blijft..............FWIW....................nou, daar wil ik het fijne wel verder vanweten uiteraard.........
Wit lijkt me ook op zijn retour, ik heb er zelf ook niet veel mee, VO is wel de kleur op deze kar............,maar wel akelig opvallend, ik ben dan toch meer van de Incognito Schwarz uitvoering...........
Een detail, maar toch jammer; waarom geen verchroomde nierspijlen??................das toch altijd bij 6 cilinder uitvoeringen, of zit ik er nu naast??
-
Andre
Als trackday auto is wit super. Ik vindt wit een jeugdige kleur maar ben geen 20 meer. LOL
Als de 1M in het zilver grijs was geweest had ik die genomen.
Als de 1M in het zilver grijs was geweest had ik die genomen.
- Knot
Vond die eerste E46 M3 die je had (kenteken 10 volgens mij) prachtig, Stahlgrau ofzo.
-
Andre
Nee dat was de CSL kleur rody.
- Joost
Hoe zit dat nou met die stoelen Andre?
Als ik het goed begrijp kunnen de normale (niet elektrische) stoelen lager dan de elektrische variant?
Ik vind de 1M in alle kleuren eigenlijk wel erg dik, maar wit staat bij mij bovenaan. Shadowline is wel een must, zeker op een witte.
Misschien dat de CSL versie (als ie er komt) wel weer in de 'oude' grijze E46 M3 CSL kleur komt. Dat zou wel erg dik zijn denk ik.
Als ik het goed begrijp kunnen de normale (niet elektrische) stoelen lager dan de elektrische variant?
Ik vind de 1M in alle kleuren eigenlijk wel erg dik, maar wit staat bij mij bovenaan. Shadowline is wel een must, zeker op een witte.
Misschien dat de CSL versie (als ie er komt) wel weer in de 'oude' grijze E46 M3 CSL kleur komt. Dat zou wel erg dik zijn denk ik.
-
Harrie
In het wit vind ik de welvingen er het mooiste uitkomen.
Maar ik moet toegeven dat ik uiteindelijk bij mijn laatste auto wit niet genomen heb.
Maar ik moet toegeven dat ik uiteindelijk bij mijn laatste auto wit niet genomen heb.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Met al die foto's op Goodwood vind ik de E9x M3's gedateerder overkomen dan de 1M. Vreemd. 
Ook minder speciaal qua looks de M3's vind ik. Neem me niet kwalijk....
Ook minder speciaal qua looks de M3's vind ik. Neem me niet kwalijk....
-
Andre
De electrische verstelbare stoelen zitten inderdaad iets hoger.
Altijd gaan voor manueel verstelbare stoelen als je redelijk lang bent. Het scheelt net weer een paar cm dat je lager komt te zitten.
Altijd gaan voor manueel verstelbare stoelen als je redelijk lang bent. Het scheelt net weer een paar cm dat je lager komt te zitten.
-
ErikS
Zo, op de foto's......
Lekker gewoon zwart, dat zou ik bestellen.
Een jaar of 3 nog, zoals Michel al zegt.......
Lekker gewoon zwart, dat zou ik bestellen.
Een jaar of 3 nog, zoals Michel al zegt.......
- Tristan
Over 3 jaar zal hij nog wel een goeie 40K moeten kosten.
- Joost
Dankje voor de tip.
- Knot
Ervaring leert toch dat de prijs na 4 jaar pas op 50% zit...
-
ErikS
Dat word goed doorwerken dus.Tristan schreef:Over 3 jaar zal hij nog wel een goeie 40K moeten kosten.
- Tristan
Was dat maar waar. Mijn 123d is nu bijna 3 jaar oud maar krijg nog maar iets meer dan 1/3 van de nieuwprijs. Oke, wel km-stand van 130K, maar goed, wel diesel.Knot schreef:Ervaring leert toch dat de prijs na 4 jaar pas op 50% zit...
Laatst gewijzigd door Tristan op 08 jul 2011, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Over 3 jaar is deze hype allang weer over joh, dan moet iedereen persé weer de 108qti msport
- RVV
Nu wil ik verder niet tegen Ferdinand ingaan. Maar 2 weken terug zaten Andre en ik even bij de Beier te praten met een verkoper en die begon helemaal te steigeren toen we over chippen begonnen.Ferdi beweert dat met de ACS chip, de BMW garantie behouden blijft..............FWIW....................nou, daar wil ik het fijne wel verder vanweten uiteraard.........
BMW schijnt sinds begin dit jaar een systeem te hebben (Julius Caesar) waarbij ze elke auto die in onderhoud is aan een kast hangen die chiptuning zal detecteren . De auto krijgt dan gelijk een stempel mee. Gechipt, komt nooit meer in aanmerking voor verkoop als premium selectie. (voormalig huisselectie). Op inruil kost je dat in ieder geval een paar duizend euro volgens de verkoper. Want een premium selectie auto heef met zijn 2 jaar garantie een zekere meerwaarde. Ik begon uiteraard over hoe het dan zat bij bijvoorbeeld een Snitzer getunde variant waar BMW garant voor staat. De verkoper zei dat het systeem gewoon standaard alle getunde auto's een stempel meegeeft. Er wordt niet naar het label van de tuner gekeken. Alle BMW verkopers in NL kunnen in het systeem zien of de auto als die eenmaal aan de kast is gehangen een 'Julius Ceasar' stempel heeft meegekregen. Eenmaal 'besmet' altijd 'besmet'.
Misschien kunnen de BMW verkopers, service medewerkers hier op het forum meer over vertellen?