Niks bijzonders, wilde er gewoon zeker van zijn dat je op tijd vertrokWouter schreef:Ik moet zien of ik de tijd heb om mee te gaan naar de ring.
Maar als ik ga neem ik de 123D wel even mee. ( hopelijk komt hij de heuvel op )
Maar vanwaar de vraag Bart? Of zoek je vervoer terug zodat jij de z4 kan achterlaten in het ring museum:D
BMW 1 Serie M Coupé
- Kasteel
Re: BMW 1 Serie M Coupé
- Apolo2
Top gedaan, iedereen die commentaar heeft...laat ze maar lullen...dat zelfde over de kritiek op jezelf...laat maar lullenAndre schreef: En uiteindelijk zei ik dan ga ik wel met me Piet Paulesma accent in beeld. Toen ik het zei had ik diep in me hart al spijt. Ik heb ook wel eens een race interview van mezelf gezien op TV. Als je jezelf dan hoort en ziet dan komt altijd een soort schaamte gevoel naar boven je ziet jezelf niet graag terug in een filmpje. Ik kan mijn fries accent helaas niet verbloemen.
Hier krijg ik kromme tenen van:
http://www.youtube.com/watch?v=0n77CiRcb4s" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan nog...doe het maar na
- GTRene
ik las net dat er een redelijke kans bestaat dat ie echt komt...de 1M CSL
http://www.bmwblog.nl/2011/bmw-1-m-coupe-csl/" onclick="window.open(this.href);return false;
op een voor mij nwe BMW blog pagina, kreeg tip om eens te kijken van een BMW minded personDe Engelse BMW M product manager James Morrison zegt in het Britse Auto tijdschrift ‘Car Dealer’ dat BMW overweegt om eventueel een beperkt oplage van de ’Coupe Sport Leichtbau’ oftwel; CSL, uit te brengen.
http://www.bmwblog.nl/2011/bmw-1-m-coupe-csl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michel P
CSL voor 110k LOL
Michel
Michel
- Snipe
Koopje, vergeleken met een M3 GTS of CRT.Michel P schreef:CSL voor 110k LOL
Michel
-
Andre
Snipe mooie text over de 1M.
Nog even de vergelijk test met andere M maar dan is het ook wel klaar met al die testen en verslagen toch?
lol
Nog even de vergelijk test met andere M maar dan is het ook wel klaar met al die testen en verslagen toch?
lol
- Snipe
thnxAndre schreef:Snipe mooie text over de 1M.
lol
De foto's van Mark zien er ook goed uit vind ik.
Komt nog een vergelijking met de andere M's in tekst en video, en dan is het klaar. Tenzij BMW er een aflevert voor een duurtest, maar dat zal wel weer niet
-
Metchu
ik wist hier al dat André een grote op tv zou gaan worden
ik vond het wel een leuke video, alleen stond de gordel wel erg strak om perry's buik
Er zit nog wel meer in hoor... hoop dat het nog beter en beter wordt!
ik vond het wel een leuke video, alleen stond de gordel wel erg strak om perry's buik
Er zit nog wel meer in hoor... hoop dat het nog beter en beter wordt!
- Sperdy
Misschien niet Andre, sinds die 1M uit is, ben ik al 3x aangesproken met dat hok van mij: 'Zo, is dit nu de nieuwe 1M. Lol, die met ouwe schroot van mij. Conclusie: dat spoilerwerk van die 1M is niet dik genoeg 
-
Andre
Wouter zet die 123d hier maar even op de Marketplace.
Het is een hele mooie 123d coupe. Zijn vast wel kopers voor.
Het is een hele mooie 123d coupe. Zijn vast wel kopers voor.
- Arthur
- Auto: Nr.51
@Ferdi: als je toch twijfelt aan de aanschaf van een 1M waarom neem je niet gewoon weer een 135i met wat aanpassingen? Neem aan dat je nu nog wat krijgt voor de jouwe van 4(?) jaar en 120kkm?
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Arthur schreef:@Ferdi: als je toch twijfelt aan de aanschaf van een 1M waarom neem je niet gewoon weer een 135i met wat aanpassingen? Neem aan dat je nu nog wat krijgt voor de jouwe van 4(?) jaar en 120kkm?
Laatst gewijzigd door Robin op 08 jul 2011, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
Voor Ferdi en z'n ACSchnitzel heimat deze ACS 380pk en 520nm 1M

http://www.bmwblog.com/2011/07/03/photo ... he-bmw-1m/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Our sister magazine BimmerToday spotted a BMW 1M that belongs to the famous German tuner AC Schnitzer. Known for offering their own visual and performance upgrades to BMW models, the Aachen-based tuner seems to be focusing their efforts on the new 1M.
Details are not available at the moment, but the photos reveal the Type V 20 inch wheels which implicitly leads us to believe that the 1M by AC Schnitzer has a built-in adjustable suspension. The 1M is also running on Continental tires in size 235/35 R 20 for front and 295/25 R 20 at the rear.
The brake system has also undergone some changes with the 1M now featuring slotted disks with multi-piston calipers.
With an engine similar to the one found in the Z4 sDrive35is, one can expect a power upgrade to 380 horsepower and 520 Nm of torque and possibly a top speed of 300 km/h.
Expect more details in the upcoming weeks.
- Arthur
Heb m'n sensoren blijkbaar uitstaan, Robin, want ik snap je niet?
- GTRene
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qhXxRlbg ... r_embedded[/youtube]
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ach jeweetwel groundhogday:)Arthur schreef:Heb m'n sensoren blijkbaar uitstaan, Robin, want ik snap je niet?
- Sperdy
@Schnitzer VO 1M foto's.
Hoe smerig kun je die 1M maken, gatver. De tjip is die van mijn acs1, heb je iets meer power en kracht. Wel leuk, niet nodig. Die tjip kun je zonder problemen laten zetten, alles orginal BMW garantie. Zal wer duur zijn want dan moet je ook die dreunpoefdingen nemen, en die dreunen dus behoorlijk. Maar goed, je kunt wel 300kmh, en dat is heel veel waard ...
Hoe smerig kun je die 1M maken, gatver. De tjip is die van mijn acs1, heb je iets meer power en kracht. Wel leuk, niet nodig. Die tjip kun je zonder problemen laten zetten, alles orginal BMW garantie. Zal wer duur zijn want dan moet je ook die dreunpoefdingen nemen, en die dreunen dus behoorlijk. Maar goed, je kunt wel 300kmh, en dat is heel veel waard ...
- Arthur
@Robin:
Oh? Was een eventuele nieuwe 135i al langhs gekomen?
"Excusez moi" Waarschijlijk overheen gelezen door 250+ pagina's.
Daarbij bedenk ik me dat 250 wel een mooi getal is. Zijn die auto's immers ook op begrensd
Slotje maar?
Oh? Was een eventuele nieuwe 135i al langhs gekomen?
"Excusez moi" Waarschijlijk overheen gelezen door 250+ pagina's.
Daarbij bedenk ik me dat 250 wel een mooi getal is. Zijn die auto's immers ook op begrensd
Slotje maar?
- RVV
FerdiACS1 schreef:Misschien niet Andre, sinds die 1M uit is, ben ik al 3x aangesproken met dat hok van mij: 'Zo, is dit nu de nieuwe 1M. Lol, die met ouwe schroot van mij. Conclusie: dat spoilerwerk van die 1M is niet dik genoeg
hahaha kan ik me wel iets bij voorstellen. Indertijd had ik hetzelfde met een A3 180pk met caracterre spoiler ombouwsetje.. Toen kwam net de nieuwe S3 uit (1999) iedereen dacht dat ik toen al de nieuwe S3 had. Later ruilde in de A3 wel in op een Audi S3.
- Sperdy
Zeker Arthur,Arthur schreef:@Ferdi: als je toch twijfelt aan de aanschaf van een 1M waarom neem je niet gewoon weer een 135i met wat aanpassingen? Neem aan dat je nu nog wat krijgt voor de jouwe van 4(?) jaar en 120kkm?
En voor het rechtuitbranden volstaat een 135i met wat Schnitzer tweaks volledig. Powerwise misschien zelfs een tikkie beter. Zelfs met minimale aanpassingen aan het onderstel (wat ik heb) krijg je drie zo veel sportiviteit voor terug tov. een standaard 135i. Misschien zelfs, is het onderstel van de acs1 voor daily wat rustiger, minder ruig. Maar voor een rijder á la André - en voor de liefhebber die op dat ding valt - is de 1M echt een betere tool. En de 'presence' van de 1M mag er zijn (veel plastic, dikke wielen). Een echte M rijden, heeft een gevoelswaarde. Dat ontbeert de 135i allemaal.
Voorlopig dus geen 1M voor mij, is ga volgens jaar weer eens sjoppen, er schijnt een CLS te komen. Dat is de uber 1M en Porsche komt met nieuwe modellen (911, cayman, boxster). Dan sjop ik dus in het gebied van 100k, het zou mij niet verbazen als die 1M CLS ook dat aankoopcijfertje gaat aantikken
-
Andre
1M CSL als ie komt is toch helemaal niks voor jou Ferdi.
- Sperdy
lol. Denkt het ook nietAndre schreef:1M CSL als ie komt is toch helemaal niks voor jou Ferdi.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik vind die ACS 1M best wel dik eigenlijk, kijk, zo`n blehr pijp hoef ik ook niet, maar zo`n chipie? Kun je over twisten, maar met behoud van BMW garantie vind ik dat wel een overweging waard................afhankelijk kostprijs uiteraard.......20" lijkt me overdone, andere tellerbak zou ook kunnen, nou dat kan de wereld toch niet kosten??
Dus de hamvraag aan Ferdi; Kost dat?
Dus de hamvraag aan Ferdi; Kost dat?
- Erik K.
Hier een Dyno uitdraai van een stock 1///M:

Bij iets meer dan 6000tpm schakelen dus.
Bij iets meer dan 6000tpm schakelen dus.