Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)
- Mr. Blue Eyes
Re: Het algemene film draadje (bios, dvd, filmsoptv talk)
morgen Transformers 3 bekijken in bios
- Erik K.
Vanavond!Mr. Blue Eyes schreef:morgen Transformers 3 bekijken in bios
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Gisteravond wij, in 3D.Erik K. schreef:Vanavond!Mr. Blue Eyes schreef:morgen Transformers 3 bekijken in bios
Nou ik ben wel wat bekend met Special effects, maar dit was wel weer wat, Imposant. Verhaallijn begon leuk, maar 't is toch meer van het ram ontplof en schietwerk.
Doet een 458 in mee, en een 1939 Delahaye skitterend vormgegeven ding. Dat kon ik nou net niet zeggen van het gezicht van de Rosie Huntington nogwat( lichaam prima, daar ligt 't niet aan

En dat moest dus superhottie Megan Fox(die Michael Bay, regisseur, op de set een Adolf Hitler noemde en dus de laan werd uitgesturd daarom) vervangen. Tja, Megan Fox is gewoon mooi en lekker, punt, daar kan deze blondine nooit aan tippen. Period. Ook die grappige aziaat van bijn the Hangover/2 zat er ook in, mooi figuur altijd. Niet als in figuur als bijv Megan, maar personage he.

Verder zondag Cars 2 gezien, ook mooi gemaakt, leuk wat getekende automodelletjes(te kort en te snel jammergenoeg) voorbij zien komen.
- Erik K.
Klopt Robin,
Heb hem ook in 3D gezien, maar vond het 3D niet echt veel toevgoegen.
Film zelf wel aardig 6.5
Heb hem ook in 3D gezien, maar vond het 3D niet echt veel toevgoegen.
Film zelf wel aardig 6.5
- Lee M3
Het is gewoon weer heerlijke eyecandy, zonder een complex verhaallijn.
Highway scene vind ik één van de mooiste stukken van de film.
Highway scene vind ik één van de mooiste stukken van de film.
- Macboy
3D is de grootste onzin ooit voor niet animatie-films. Walg ervan dat mensen het bezoeken en er dus voorlopig nog geen verandering inkomt. Ergerlijk
- Mari Oh Oh!
Oh ja, het echte leven is natuurlijk 2D, dus heeft het alleen zin om deze hype-zin voor animatiefilms in te zetten.Macboy schreef:3D is de grootste onzin ooit voor niet animatie-films. Walg ervan dat mensen het bezoeken en er dus voorlopig nog geen verandering inkomt. Ergerlijk
Jij luistert zeker ook liever naar 1 speaker omdat stereo zo'n onzin is?
Ik zeg niet dat 3D altijd goed of nuttig is(voor een comedy totaal overbodig), maar als het echt 3D opgenomen is en juist niet teveel opvalt(net als in het echt) vind ik het voor een actie film eigenlijk een must. En die bagger van afterthought 3D conversies mogen ze wat mij betreft houden, want dat valt gewoon op(bijvoorbeeld: Pirates 4). Transformers DOTM is grotendeels in 3D opgenomen(en natuurlijk gerenderd) en dat zie je. Leuke film trouwens.

IMHO is 3D naast het feit dat een film daar eerder te zien is de ENIGE reden om naar de bioscoop te gaan. Ik kijk eigenlijk liever thuis, maar voor 3D en die paar maandjes eerder ben ik nog net te porren.
- Kasteel
Gister Transformers 3 gezien, maar ben er nu echt klaar mee. Film duurde veel te lang en eindscene ook. Drie kwart was vechtende robots, fuck that..
Vond deel 1 eigenlijke een positieve verassing
.
Kijk nu Drive Angry, gaat volgens mij de goede kant op, Amber Heard is sowieso echt wauw
.
Vond deel 1 eigenlijke een positieve verassing

Kijk nu Drive Angry, gaat volgens mij de goede kant op, Amber Heard is sowieso echt wauw

- Erik K.
HAha, ja Drive Angry is cool 

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Net de film Faster zitten kijken.. Prima film om op een doordeweekse dag even te bekijken.
7,5/10
7,5/10
- Robin Hartog
Amber
(get it? get it?
)
Gisteren weer eens The Social Network zitten kijken, blijf het toch wel een fijne film vinden. 7/10

Gisteren weer eens The Social Network zitten kijken, blijf het toch wel een fijne film vinden. 7/10
- Mari Oh Oh!
Lol en ik vond dat er juist teveel mensen in zaten en al helemaal die soldaatjes, daar voorzien al 99,9999% van de andere actiefilms in.Kasteel schreef:Gister Transformers 3 gezien, maar ben er nu echt klaar mee. Film duurde veel te lang en eindscene ook. Drie kwart was vechtende robots, fuck that..

- Macboy
Ik moet inderdaad ook niet overdrijven Mario sorry. Maar voor mij werken de voordelen niet op tegen de nadelen (klote bril op je kop en sterk verminderde helderheid).
- Kasteel
Misschien had ik er niet heen moeten gaan omdat het helemaal mijn ding niet is, maar was destijds positief verrast door deel 1Mari Oh Oh! schreef:Kasteel schreef:Gister Transformers 3 gezien, maar ben er nu echt klaar mee. Film duurde veel te lang en eindscene ook. Drie kwart was vechtende robots, fuck that..
[/
Lol en ik vond dat er juist teveel mensen in zaten en al helemaal die soldaatjes, daar voorzien al 99,9999% van de andere actiefilms in.

-
Drive Angry in 3D is okay, komen de paar vrouwenlichamen beter uit zegmaar:)
Tja, wel met Kasteel eens. 2en een half uur duurde T3, ik dacht ook op een gevement(...) , nu is 't wel over.Klunk klenk boink Neen. Terwijl 'r basisscenario, de maanlanding en Tjernobyl wel geinig was om daar 'n verhaal aan te hangen.....
Tja, wel met Kasteel eens. 2en een half uur duurde T3, ik dacht ook op een gevement(...) , nu is 't wel over.Klunk klenk boink Neen. Terwijl 'r basisscenario, de maanlanding en Tjernobyl wel geinig was om daar 'n verhaal aan te hangen.....
-
ik ga er morgen heen... ik heb er op zich wel zin in
IMAX fucking 3D... als je het doet, doe het dan goed!
en dan over 2 weken ofzo HP7.2!
en dan over 2 weken ofzo HP7.2!
-
Nog even over Drive Angry, ik na 't zien van die film ergens maanden geleden meteen wiki-en op bijv Amber Heard inderdaad, lekker ding:

ZE HEEFT EEN1968 MUSTANG! Dat was 't!Personal life
According to AfterEllen.com, Heard came out in 2010, at GLAAD's 25th anniversary event. She is dating artist Tasya van Ree.[6][7][8][9] She has said about her sexuality: "I don't label myself one way or another – I have had successful relationships with men and now a woman. I love who I love, it's the person that matters."[10]
Heard grew up around guns, and owns a .357 Magnum.[11] A fan of muscle cars, Heard drives a 1968 Ford Mustang.[12]

-
ze is toen ook bij top gear geweest! was leuk om te kijken 
-
Moet je bedenken dat ze liever op Megan Fox ligt dan op Jeremy Clarkson.Metchu schreef:ze is toen ook bij top gear geweest! was leuk om te kijken
Ik trouwens ook. :banging:
- Robin Hartog
Vanavond The Lincoln Lawyer gezien. Erg goede film, hou wel van dit soort films.
9/10 voor mij.

9/10 voor mij.
Nutkees schreef:Net de film Faster zitten kijken.. Prima film om op een doordeweekse dag even te bekijken.
7,5/10
Idd als je het hoesje ziet denk je van tering dit wordt weer een heerlijke C buttfilm... maar hijs best goed!
- ErikMartijn
Faster was een leuke actiefilm ja..... The Lincoln Lawyer gisteren gezien, erg leuke film, 8/10 voor mij.
Van Transformers vond ik alleen deel 1 leuk, en die keek ik in eerste instantie alleen om Miss Fox.
Van Transformers vond ik alleen deel 1 leuk, en die keek ik in eerste instantie alleen om Miss Fox.

-
Megan Fox, moordwijf.
Andere actrices.
Scarlett Johansson, Anne Hathaway, Eva Mendes, Eva Longoria, Jennifer Love Hewitt, maar ook deze week de film 'Click' met Adam Sandler gezien, Kate Beckinsale, wat 'n elegante vrouw.
Nicole Kidman, Jessica Biel, Jessica Alba, Elizabeth Banks(schatje is dat)
De minder aantrekkelijken imo:
Sarah Jessica Parker
Drew Barrymore
Cameron Diaz, te grote mond, girl next door, als ik 'n zus had leek ze daarop....
Kate Hudson
Penelope Cruz op één of andere manier, Selma Hayek idem...
Natalie Portman
allemaal net niet of helemaal niet qua sexiness imo.
Wie ben ik vergeten?
Andere actrices.
Scarlett Johansson, Anne Hathaway, Eva Mendes, Eva Longoria, Jennifer Love Hewitt, maar ook deze week de film 'Click' met Adam Sandler gezien, Kate Beckinsale, wat 'n elegante vrouw.
Nicole Kidman, Jessica Biel, Jessica Alba, Elizabeth Banks(schatje is dat)
De minder aantrekkelijken imo:
Sarah Jessica Parker
Drew Barrymore
Cameron Diaz, te grote mond, girl next door, als ik 'n zus had leek ze daarop....
Kate Hudson
Penelope Cruz op één of andere manier, Selma Hayek idem...
Natalie Portman
allemaal net niet of helemaal niet qua sexiness imo.
Wie ben ik vergeten?
- Lee M3
Elisha Cuthbert. 

-
Ja die kan er ook mee door:)Lee M3 schreef:Elisha Cuthbert.
Vroegah, dus zeg 25 jaar geleden in de puberteit was ik knots op Kim Basinger, was gewoon in mijn ogen de hottest woman on earth toen voor mij.Maar Kelly LeBrock was ook wel wat.
Kim wordt op 'n mooie manier ouder, nog steeds gewoon elegant of niet?
En ook in die komische serie zat toen Alyssa Milano, ook 'n prachtig kind is dat.