Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door romo » 01 jul 2011, 20:04

Hahahaha...........................wie durft nog iets over Griekenland te roepen..............

http://www.nu.nl/binnenland/2554676/top ... s-uwv.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Rupie

Bericht door Rupie » 01 jul 2011, 20:56

PD power schreef:@Ruben: vind het altijd wel knap dat je probeert het gedrag van de Marokkaanse hufters probeert te bagatelliseren, een probleem oplossen begint bij het erkennen van het probleem.

En idd de joden er elke keer bijhalen, heeft niks met dit probleem te maken, want daar hebben we hier in nederland niks geen last van, sterker nog, die voegen wat toe aan onze economie en samenleving.
Ik bagatelliseer niks. Ik hekel de benadering en aanpak van mensen zoals jij. Ik geef duidelijk aan dat ook ik dit gedrag niet goedkeur en vind dat het aangepakt moet worden. Ik verschil alleen van mening over de aanpak en benadering die jullie kiezen. Ik weiger dat als acceptabel te beschouwen. Vandaar dat ik af en toe nog wat laat horen.

Ps: de Joden heb ik er niet bijgehaald, dat deed Michel met zijn opmerking. Ik beschouw het als not done tov elke dode en nabestaande. Maar dat de Joden aan meer dan de economie hebben bijgedragen, ook daarvan ben ik overtuigd.

Ps 2: ik heb geen enkele behoefte om een Jood in het algemeen onderuit te halen, maar ik denk dat ze op meerdere gebieden een belangrijke rol in de wereld geschiedenis spelen. Net zoals de meesten hier roepen dat ze dat vinden van Islamieten. Over meten met twee maten gesproken. Zullen we eerst even het Palestina vraagstuk van tafel schuiven? En wanneer wordt er eens vol lof gesproken over de Turken en Marokkanen, die in jullie ogen gezien hun doen en handelen een positieve bijdrage aan de maatschappij leveren? Wat mij betreft klopt jullie benadering voor geen meter. Daarom zie ik ook een wereldgroot verschil tussen een Wilders stemmer en anderen. De Centrum Democraten waren gematigd bij wat de idioot Wilders uitkraamt.

Ik wil van alles op een positieve manier benaderen daar waar mogelijk. In het geval Wilders en zijn sympathisanten is dat niet mogelijk.

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jul 2011, 21:02

romo schreef:Hahahaha...........................wie durft nog iets over Griekenland te roepen..............

http://www.nu.nl/binnenland/2554676/top ... s-uwv.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
te veel bobos daar en via slimme constructies dik verdienen over de rug van de belasting betaler, ik noem dat pure diefstal of verduistering en daar mogen best hoge straffen op staan.

maar onlangs nog in het nieuws dat vele vele ambtenaren vele fraude zaken begingen maar het niet in het nieuws werd gebracht en ook niet werd aangegeven oid...dat was zogenaamd om de naam niet de bezoedelen e.d. echt ongelofelijk dat dat kan.

HansD

Bericht door HansD » 01 jul 2011, 21:18

Ik bagatelliseer niks. Ik hekel de benadering en aanpak van mensen zoals jij. Ik geef duidelijk aan dat ook ik dit gedrag niet goedkeur en vind dat het aangepakt moet worden. Ik verschil alleen van mening over de aanpak en benadering die jullie kiezen. Ik weiger dat als acceptabel te beschouwen.
Nee Ruben, als je niet hard meeschreeuwt met de grootste bekken dat het zo erg is en allemaal cultureel- en godsdienstbepaald hoor je bij de linkse kerk en ben je blijkbaar voor crimineel gedrag.
Dat je kunt erkennen dat er idd een probleem is met een bepaalde groep maar dat niet op een complete bevolkingsgroep of godsdienst projecteert schijnt soms wat lastig te begrijpen te zijn.

Rupie

Bericht door Rupie » 05 jul 2011, 18:42

Kijk, allemaal positieve berichten.

Pak de staat aan! http://nos.nl/artikel/253726-homopester ... volgd.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Lang leve de emancipatie. http://nos.nl/artikel/253626-dildos-vei ... -week.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Een ander geluid? http://nos.nl/artikel/253649-hoorn-wil- ... -coen.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is dan weer jammer. Zoiets als zakken voor de citotoets :tong: http://nos.nl/op3/artikel/253484-jack-t ... astig.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

En dit is dan weer mooi, ik hoef pas in 2012 te verlengen :D http://nos.nl/artikel/253692-opslag-vin ... -juli.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 05 jul 2011, 19:14

Dus, de homopesters worden niet vervolgd, mwah, minder, dat van die dildo's heb ik zelf geen ervaring mee, maar tja, dan vriend Jan PietersZ Coen die nogal een schavuit was, what else is new?

Met dit verhaal hierboven gemixed kom ik op/in de Coentunnel uit. ROFL. :lol:

Eat heb ik gewonnen?
:wave:

GTRene

Bericht door GTRene » 05 jul 2011, 19:20

mooi overzicht van het nieuws door Ruben :lol:

Robin

Bericht door Robin » 05 jul 2011, 19:59

http://www.nu.nl/binnenland/2557656/oic ... fobie.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
[IOIC-secretaris-generaal Ekmeleddin Ihsanoglu waarschuwt in een aparte verklaring PVV'er Geert Wilders dat zijn ''beledigende opmerkingen over de islam'' niet langer kunnen worden getolereerd.
:banging: :drieling: :wave: :drieling: :banging: :
:headbang: :hangloose: :headbang: :hangloose: :headbang: :hangloose: :headbang: :hangloose: :headbang: :hangloose: :headbang:

GTRene

Bericht door GTRene » 05 jul 2011, 20:08

zieke Islam geesten. :zwijntje:

PD power

Bericht door PD power » 05 jul 2011, 21:35

HansD schreef:
Ik bagatelliseer niks. Ik hekel de benadering en aanpak van mensen zoals jij. Ik geef duidelijk aan dat ook ik dit gedrag niet goedkeur en vind dat het aangepakt moet worden. Ik verschil alleen van mening over de aanpak en benadering die jullie kiezen. Ik weiger dat als acceptabel te beschouwen.
Nee Ruben, als je niet hard meeschreeuwt met de grootste bekken dat het zo erg is en allemaal cultureel- en godsdienstbepaald hoor je bij de linkse kerk en ben je blijkbaar voor crimineel gedrag.
Dat je kunt erkennen dat er idd een probleem is met een bepaalde groep maar dat niet op een complete bevolkingsgroep of godsdienst projecteert schijnt soms wat lastig te begrijpen te zijn.

Je bedoelt je kop in het zand steken en de volgende generatie lekker opzadelen met onze rommel, gewoon roze oogkleppen afdoen en durven te constateren wat er gebeurd, want doen of er niks aan de hand is, doen "we" al lang genoeg.

Luco

Bericht door Luco » 05 jul 2011, 22:39

PD power schreef:
HansD schreef:

Je bedoelt je kop in het zand steken en de volgende generatie lekker opzadelen met onze rommel, gewoon roze oogkleppen afdoen en durven te constateren wat er gebeurd, want doen of er niks aan de hand is, doen "we" al lang genoeg.
Je hoeft je kop niet in het zand te steken, maar je hoeft ook niet over alles heen te zeiken wat niet in je straatje past.
Verder ben ik echt niet links, maar ik ga steeds meer de neiging krijgen om te roepen dat er hier redelijk wat rascistjes rondlopen, en diegene die het hardste schreeuwen over anderen zelf het minst bijdragen aan deze maatschappij.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 06 jul 2011, 09:02

Paar ijzersterke posts van Ruben hierboven. :peace:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 06 jul 2011, 09:19

Ruben schreef:Ik wil van alles op een positieve manier benaderen daar waar mogelijk. In het geval Wilders en zijn sympathisanten is dat niet mogelijk.
Hoeveel Wilders stemmers zouden tijdens nieuwe verkiezingen weer op Wilders stemmen? Je moet niet meteen iedereen in een hokje duwen. Ik kan je iig verzekeren dat ik de volgende keer gewoon weer VVD stem ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 06 jul 2011, 10:04

Robin schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2557656/oic ... fobie.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
[IOIC-secretaris-generaal Ekmeleddin Ihsanoglu waarschuwt in een aparte verklaring PVV'er Geert Wilders dat zijn ''beledigende opmerkingen over de islam'' niet langer kunnen worden getolereerd.
:banging: :drieling: :wave: :drieling: :banging: :
:headbang: :hangloose: :headbang: :hangloose: :headbang: :hangloose: :headbang: :hangloose: :headbang: :hangloose: :headbang:
Reactie van Geert :D
PVV-leider Geert Wilders heeft in de hem zo kenmerkende bewoordingen gereageerd op het verwijt van de Organisatie van Islamitische Conferentie (OIC) dat Nederlandse politici islamofobie steunen.

"OIC is een criminele shariaclub die het woord vrijheid niet eens kan spellen", begon de geperoxideerde partijleider vanavond een sms aan Sp!tsnieuws. "We moeten ons verzetten tegen dit soort boevenbendes en de waarheid over de vrijheid van meningsuiting, de islam en de zogenaamde profeet blijven zeggen."

"Ik zal dat in ieder geval altijd blijven doen, wat ze ook rondtoeteren. Ik hoop dat Rosenthal (de minister van buitenlandse zaken, JG) krachtig afstand neemt van dit soort intimiderende verklaring. Groet, Geert", schreef Wilder verder.
:banging:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 06 jul 2011, 10:07

geperoxideerde partijleider
:clap: :drieling: :strong: :roflol:

GTRene

Bericht door GTRene » 06 jul 2011, 11:37

johann sebastian bach :D

Robin

Bericht door Robin » 06 jul 2011, 11:43

GTRene schreef:johann sebastian bach :D
Ik dacht ze altijd refereerden aan Ludwig van Beethoven?

Snipe

Bericht door Snipe » 06 jul 2011, 12:45

Robin schreef:
GTRene schreef:johann sebastian bach :D
Ik dacht ze altijd refereerden aan Ludwig van Beethoven?
Richard Strauss anyone? :bag:

Tom

Bericht door Tom » 16 jul 2011, 16:46

Meestal ben ik niet positief over de politie maar de regionale politie hier is wel goed bezig. Hoofdcommandant (oid) is aan het bloggen over zaken die er spelen. En bij evenementen (tijdje de terug de kermis, die trekt nogal wat bezoekers hier, en nu met Extrema) zitten ze voortaan op twitter om updates te geven over veiligheid, zakkenrollers, gevonden voorwerpen, parkeren etc. Ook geven ze antwoord op vragen via twitter.
Vind ik wel positief :thumbup:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 16 jul 2011, 23:16

Dus we zijn nu zo geacclimatiseerd dat een beetje informatie op een electronische manier al als een pluspunt gezien wordt.
Ik zou liever weer in staat zijn om gewoon een politiebureau in te kunnen lopen..... zucht....vroeger....

JP

Bericht door JP » 19 jul 2011, 09:11

Niet alleen Nederland gaat naar de haaien, Frankrijk ook.

Stond vannacht te overnachten bij Reims (groot verlicht tankstation met tig parkings, dus denk je veilig), wordt vanmorgen wakker. Hebben ze links en rechts het slot geforceerd, maar gelukkig niet open gekregen. Lag er met mijn hoofd 30cm vanaf, maar niets gemerkt. Kan nu alleen niet meer de auto van buiten op slot doen.....

Blijkbaar was diesel niet goed voor ze en zochten ze iets anders. :?

ja, móet het ff van me afschrijven, want vorig jaar hebben ze al een collega uit zijn bed getrokken, die is uit de cabine getrokken, gevallen en daardoor lang ziek geweest en zelf ben ik nu toch wel een beetje geschrokken....

GTRene

Bericht door GTRene » 19 jul 2011, 09:22

JP schreef:Niet alleen Nederland gaat naar de haaien, Frankrijk ook.

Stond vannacht te overnachten bij Reims (groot verlicht tankstation met tig parkings, dus denk je veilig), wordt vanmorgen wakker. Hebben ze links en rechts het slot geforceerd, maar gelukkig niet open gekregen. Lag er met mijn hoofd 30cm vanaf, maar niets gemerkt. Kan nu alleen niet meer de auto van buiten op slot doen.....

Blijkbaar was diesel niet goed voor ze en zochten ze iets anders. :?

ja, móet het ff van me afschrijven, want vorig jaar hebben ze al een collega uit zijn bed getrokken, die is uit de cabine getrokken, gevallen en daardoor lang ziek geweest en zelf ben ik nu toch wel een beetje geschrokken....
zo dan...gelukkig zijn ze er niet in gekomen, nu slaap je denk toch niet zo lekker meer...
jammer dat er zulk volk bestaat...

ErikS

Bericht door ErikS » 19 jul 2011, 09:45

Pff @ JP, that sucks!

Het is echt te gek tegenwoordig zeg.... :kotsen:

PS. Mooie streek, ben er 2 weken geleden nog geweest om een champagne tour te doen!
Echt super gaaf gebied!

GTRene

Bericht door GTRene » 19 jul 2011, 10:02

trouwens niks van gemerkt zei je, ik bedenk me ineens dat ze bv ook eerst een soort slaapgas in je cabine spuiten via de ventilatie zodat je niet wakker wordt...
lijkt bijna een goed verhaal voor een film :wink:
je mag er wel alarm op hebben snachts als je slaapt...of iets dergelijks.

JP

Bericht door JP » 19 jul 2011, 12:26

GTRene schreef:trouwens niks van gemerkt zei je, ik bedenk me ineens dat ze bv ook eerst een soort slaapgas in je cabine spuiten via de ventilatie zodat je niet wakker wordt...
lijkt bijna een goed verhaal voor een film :wink:
je mag er wel alarm op hebben snachts als je slaapt...of iets dergelijks.
Ja, ik heb wel nog nooit zo vast geslapen als vannacht, dus wie weet.....

Nu maar 'snachts een spanbandje tussen de deuren, al is dat weer gevaarlijkb, stel dat je plots eruit móet voor het een of ander......

Plaats reactie