Oh wacht....
BMW 1 Serie M Coupé
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Re: BMW 1 Serie M Coupé
It wurd tiid dat de winter foarby is en we wer kinne riede. 
Oh wacht....
Oh wacht....
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Ik maar wachten thuis het hele weekend in Franeker, tot de deurbel ging en er een oranje 1M voor de deur stond, met het bestuurdersportier uitnodigend open en een rode loper van mijn voordeur naar de auto.
Maar de deurbel ging maar niet.
Ik voel me nu ook gepasseerd. 
Maar de deurbel ging maar niet.
- Hielke
Frustratie bij mij Andre? Kan wel nee zeggen maar dan lieg ik.
En omdat ik denk dat ik in Heerenveen die 1M beter had kunnen reviewen dan wie anders binnen DF ook? Klopt, ook hier ligt een deel van de frustratie. Ik weet namelijk zeker dat ik een verslag had kunnen schrijven waarbij een neutraal autoliefhebber de vingers had kunnen aflikken. Jezusallemachtig, dat klinkt zelfs mij arrogant in de oren
Misschien heb je ook wel gelijk over wat DF zich in vergelijking met gearriveerde sites gericht op autotests kan veroorloven. Autoblog en Autoweek, om van Chris Harris nog maar te zwijgen. Moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet weet of die sites ook een fase hebben doorgemaakt waarin ze de leveranciers naar de mond hebben gepraat.
En omdat ik denk dat ik in Heerenveen die 1M beter had kunnen reviewen dan wie anders binnen DF ook? Klopt, ook hier ligt een deel van de frustratie. Ik weet namelijk zeker dat ik een verslag had kunnen schrijven waarbij een neutraal autoliefhebber de vingers had kunnen aflikken. Jezusallemachtig, dat klinkt zelfs mij arrogant in de oren
Misschien heb je ook wel gelijk over wat DF zich in vergelijking met gearriveerde sites gericht op autotests kan veroorloven. Autoblog en Autoweek, om van Chris Harris nog maar te zwijgen. Moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet weet of die sites ook een fase hebben doorgemaakt waarin ze de leveranciers naar de mond hebben gepraat.
Laatst gewijzigd door Hielke op 04 jul 2011, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Geachte dames en heren DFers, hoogeplaatste gasten en anders gezinden..............
Na een moeilijke en zware bevalling kan ik u met trots melden dat de 1M geboren is................zwart en Full Options, einde van de maand ben ik de gelukkige eigenaar................
Iedereen met dank voor alle tips en adviezen, mn dank aan DF om een stukje te mogen sturen in de 1M, speciale dank gaat uit naar Erik, die mij de gouden tip gaf.................een stukkie rijden in zowel de M3 ( die is er nog even) als wel de 1M zal uw dank en deel zijn.................!!
Mvrgr Robert
Na een moeilijke en zware bevalling kan ik u met trots melden dat de 1M geboren is................zwart en Full Options, einde van de maand ben ik de gelukkige eigenaar................
Iedereen met dank voor alle tips en adviezen, mn dank aan DF om een stukje te mogen sturen in de 1M, speciale dank gaat uit naar Erik, die mij de gouden tip gaf.................een stukkie rijden in zowel de M3 ( die is er nog even) als wel de 1M zal uw dank en deel zijn.................!!
Mvrgr Robert
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Geweldig! Congrats!

- Robin Hartog
Gefeliciteerd Romo!
Welke dealer is het nu uiteindelijk geworden?
Welke dealer is het nu uiteindelijk geworden?
-
Tom
Feli Robert!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Maaral, Hoorn..........
- Sperdy
Hielke, het probleem is denk ik inderdaad dat jij veronderstelt dat DF en haar testers, partijdig zijn in het voordeel van BMW. En dat daardoor de BMW testen gekleurd zijn, in het voordeel van BMW. Het zou kunnen. DF en haar teststers ontkennen dat. Tja.. wie heeft er gelijk? En is het zo belangrijk denk ik dan? Eingelijk boeit mij dat niet als bezoeker.
Als ik in de schoenen van het commerciele DF zou staan, zou ik er alles aan doen om lezers, kijkers en bezoekers te lokken naar de site http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;. Hoe meer kijkers, hoe meer adversteerders, etc. De 1M is een populaire auto, dus hoe meer DF daar over kan zeggen. Lekker veel googl hits en youtube DF-filmpjes. Hoe meer mensen de website bezoeken. Daar ligt het belang van DF en volgens mij niet om het slaafje te zijn van BMW. Tenzij jij wel van afspraken af weet dat DF bonussen onvangt van BMW - wat dat ook mogen zijn - dat weet ik natuurlijk niet. Alles kan, 'al ziet men de lui, men kent ze niet'.
Mijn tip zou ook zijn: vraag een proefritje aan bij BMW.nl. Doe je ervaring op en schrijf er een stukkie over als je wilt. Als DF aardig is
dan komt je verslag en leuk bij te staan.
Ben het wel een beetje met André eens, ik begrijp je punt ook niet helemaal (als neutrale toeschouwert
)
Als ik in de schoenen van het commerciele DF zou staan, zou ik er alles aan doen om lezers, kijkers en bezoekers te lokken naar de site http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;. Hoe meer kijkers, hoe meer adversteerders, etc. De 1M is een populaire auto, dus hoe meer DF daar over kan zeggen. Lekker veel googl hits en youtube DF-filmpjes. Hoe meer mensen de website bezoeken. Daar ligt het belang van DF en volgens mij niet om het slaafje te zijn van BMW. Tenzij jij wel van afspraken af weet dat DF bonussen onvangt van BMW - wat dat ook mogen zijn - dat weet ik natuurlijk niet. Alles kan, 'al ziet men de lui, men kent ze niet'.
Mijn tip zou ook zijn: vraag een proefritje aan bij BMW.nl. Doe je ervaring op en schrijf er een stukkie over als je wilt. Als DF aardig is
Ben het wel een beetje met André eens, ik begrijp je punt ook niet helemaal (als neutrale toeschouwert
- GTRene
potjandorie, gefeliciteerd kerelromo schreef:Geachte dames en heren DFers, hoogeplaatste gasten en anders gezinden..............
Mvrgr Robert
gaaf hoor, als je hem hebt ingereden hoor ik het wel :drieling:
er is er weer 1(M) geboren, mooi in het Oosten, het knapt er van op straks
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Proficiatromo schreef:Geachte dames en heren DFers, hoogeplaatste gasten en anders gezinden..............
Mvrgr Robert
Mooi moment om van het gebitch af te stappen en back on topic te gaan
-
Andre
Hielke, er is niemand, die iemand naar de mond praat, dat maak jij ervan. Je kunt je oordeel niet geven, omdat jij er niet mee gereden hebt. Wij hebben er wel mee gereden en waren er positief over. Dat kun je ons niet kwalijk nemen. Zoals al eerder opgemerkt zijn de grote autobladen en zelfs Top Gear die bepaald niet bekend staat als bmw liefhebber er ook positief over.
Wie ben jij dan om te kunnen zeggen dat wij oneerlijk zouden zijn in ons test verslag.
En nou ben ik er klaar mee.
Feest voor Romo!!!!!!
@Romo
:drieling: :banging: :boogie:
:drinking:

Wie ben jij dan om te kunnen zeggen dat wij oneerlijk zouden zijn in ons test verslag.
En nou ben ik er klaar mee.
Feest voor Romo!!!!!!
@Romo

- Robertdj
Gefeliciteerd Robert! (raar om te zeggen)
Veel
!
Veel
-
OnlineJoost H.
Gefeliciteerd Romo !
Hopelijk ga je hem gebruiken waarvoor die gemaakt is, met af en toe een trackday :boogie:
Hopelijk ga je hem gebruiken waarvoor die gemaakt is, met af en toe een trackday :boogie:
Laatst gewijzigd door Joost H. op 04 jul 2011, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ErnstV
Gefeliciteerd! Gaaf hoor!
- dvh
Gefelicteerd met de aankoop!!
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Feli man, ENTUSIASMO, niet dat negatieve gezeik altijd hier. 
- Knot
Gefelicitieerd Romo... 2e 1M op DF!
- JP
Van harte Romo....! Wou eerder nog melden dat ik vandaag een zwarte 1M op een transporter zag ri. Limburg, maar das niet nodig.....
- ///Martin
Gefeliciteerd met de aanschaf Romo!
- Erik K.
Romo,
Van harte gefeliciteerd met de aankoop!
Leuk dat jullie er als nog uit zijn gekomen
Ennu laat maar weten wanneer je de 1 komt halen, ik woon vlakbij dat weet je
Van harte gefeliciteerd met de aankoop!
Leuk dat jullie er als nog uit zijn gekomen
Ennu laat maar weten wanneer je de 1 komt halen, ik woon vlakbij dat weet je
- Hielke
@Ferdi,
ik weet niks van een afspraak van DF met importeurs. Ik geloof ook niet dat die afspraken bestaan.
Het blijkt wel weer, ik neem het gedoe met die tests allemaal veel te serieus.
@Andre,
aan jouw koop van de 1M is geen proefrit vooraf gegaan. Laat staan een test. Gelukkig dat dan bij aflevering toch blijkt dat de auto je alles geeft wat je wenst.
ik weet niks van een afspraak van DF met importeurs. Ik geloof ook niet dat die afspraken bestaan.
Het blijkt wel weer, ik neem het gedoe met die tests allemaal veel te serieus.
@Andre,
aan jouw koop van de 1M is geen proefrit vooraf gegaan. Laat staan een test. Gelukkig dat dan bij aflevering toch blijkt dat de auto je alles geeft wat je wenst.
Laatst gewijzigd door Hielke op 04 jul 2011, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Die zal wel naar De Maassche Echt onderweg zijn..JP schreef:Van harte Romo....! Wou eerder nog melden dat ik vandaag een zwarte 1M op een transporter zag ri. Limburg, maar das niet nodig.....
- Michel P
Gefeliciteerd Romo nu de dagen aftellen!
- Sperdy
Ha Hielke, nou misschien is dat het wel. Net wat André zegt.Hielke schreef:@Ferdi,
Het blijkt wel weer, ik neem het gedoe met die tests allemaal veel te serieus..
Joh, die gasten hier willen een lekker potje sturen. Komt er een 1 serie BMW langs met een M/// sticker er op, krijgen al die BMW-ers een harde plassert van. lol. Ook goed. DF krijgt lekker veel bezoekers - en dat is leuk! - nou, dan hollen zij (Perry, Rico, André?, ik heb geen idee wie het allemaal tot het pluche van het DF behoort) achter de heetste produkten aan waar we graag wat over lezen (maakt niet uit wat, als het maar goed is en lekker weg leest). Laat die 1M/// nu lekker heet zijn. Zelfs Romo's testosteron borrelt er van, nadat hij 4 jaar lang bij de aankondiging van dit model (een 135i met wat spoliers
Die 1M///, is een fatastisch leuke kar! :drieling: