Ik durf zelfs te beweren dat een Marokkaan of Turk racistischer is tegen elkaar dan een Nederlander tegen een Turk of Marokkaan, en dat is niet overdreven bedoeld.RVV schreef:Goed punt Snipe, het is qua rascime altijd de blanke melkfles Nederlander tegen alles wat meer dan een kleur heeft anders dan door de zonnebank verkregen.
Rascime onder niet blanke Nederlanders is een veel groter "iets" in de NL samenleving. Maar daar hoor of lees je nooit iets over. Gek net of dat niet bestaat.![]()
Snipe schreef:Als je hoort wat Marokkanen soms over Surinamers zeggen, of Surinamers over Turken, of Turken over Grieken, etc....Robin schreef:Ja. Wat dacht je dan. Ze zijn zelf best bevooroordeeld over de NL ers, ik 'sus'de boel dan vaak. Ze nemen mij in 'vertrouwen' want ik heb een niet Nederlandse vrouw en kinderen met 'n kleurtje. Je moest eens weten hoe men daarover lult alleen al.![]()
'Verrek die vvd bal van 'n Robin met z'n winkel en BMW en dure klokjes, komt ie met 'n zwartje aan'
Gezegd door een uit 'n zeer links nest komende ijshockey 'kennis'van mij....ik lach er dan maar om.
Italianen spannen de kroon. Ik had een Italiaanse collega, maar haar vader vond het niks dat ze in Amsterdam woonde. Veel te bang dat ze met een kachelpijp thuis zou komen...
Trouwens, over het algemeen zijn Marokkanen niet dol op Tunesiers en omgekeerd.
So long voor de gedachte dat alle moslims hetzelfde zijn. Oh ja in Turkije werden honden Arabier genoemd, zo diep zat de haat tegen Arabieren. Corrupt moslimland toch? Laat al zien hoeveel sommige van die regio hebben begrepen. (voor de niet begrijpers, dat je die landen dus niet op een hoop kan gooien).