Er zou iemand eentje meenemen.....WireWess schreef:Heeft er iemand in de 1M al een performancebox gebruikt om de 0-100 tijd en remweg e.d. te controleren ?
BMW 1 Serie M Coupé
- JP
- Berichten: 35107
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: BMW 1 Serie M Coupé
- Erik K.
- Berichten: 7220
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Volgens AutoReview doet de 1///M 0-100 in 4,5s en 0-200 in 16 en een klein beetje.
Dat geloof ik graag. Het zou inhouden dat hij de M3 e9x het leven tot de 200 in ieder geval heel zuur maakt.
Zeker gezien de kracht onderin tijdens hernemingen is de 1//M volgens mij in het voordeel t.o.v. alle M3's.
Dat geloof ik graag. Het zou inhouden dat hij de M3 e9x het leven tot de 200 in ieder geval heel zuur maakt.
Zeker gezien de kracht onderin tijdens hernemingen is de 1//M volgens mij in het voordeel t.o.v. alle M3's.
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Klopt. Maar ik had ook m'n kritische blik meegenomen en dat bleek dan weer niet de bedoeling te zijnJP schreef:Er zou iemand eentje meenemen.....WireWess schreef:Heeft er iemand in de 1M al een performancebox gebruikt om de 0-100 tijd en remweg e.d. te controleren ?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW 1 Serie M Coupé
daarom baalde ik ook enorm dat ik men kar niet mee kon nemen naar de CBR
vorig jaar met die kapotte en half verstopte race kats en die motorkap wat te veel weerstand koste omdat ie op kwam zetten, maakte het dat ie te weinig kon ademen en dus door de warmte e.d. veel kracht in boette...ik kon later ook niet weg rijden die stukken waar we weer het gas in stapten...terwijl mijn kar onder normale condities van 100 naar 200 in 8.2sec doet en die van Erik een stukje langzamer
maar destijds en onder die omstandigheden zie je weinig verschil onderling, nu zou het beter moeten zijn, al rijd je Erik niet zo weg, dat lukt bijna niemand makkelijk, tis als een lastig insect wat achter je aan zit
althans snelweg onstandigheden en lang blazen.
een staande km 2 rechte banen en vanaf 0 zal weer een heel andere zaak zijn, dan sla je wel een gat van een paar auto lengtes.
vorig jaar met die kapotte en half verstopte race kats en die motorkap wat te veel weerstand koste omdat ie op kwam zetten, maakte het dat ie te weinig kon ademen en dus door de warmte e.d. veel kracht in boette...ik kon later ook niet weg rijden die stukken waar we weer het gas in stapten...terwijl mijn kar onder normale condities van 100 naar 200 in 8.2sec doet en die van Erik een stukje langzamer
maar destijds en onder die omstandigheden zie je weinig verschil onderling, nu zou het beter moeten zijn, al rijd je Erik niet zo weg, dat lukt bijna niemand makkelijk, tis als een lastig insect wat achter je aan zit
althans snelweg onstandigheden en lang blazen.
een staande km 2 rechte banen en vanaf 0 zal weer een heel andere zaak zijn, dan sla je wel een gat van een paar auto lengtes.
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Dit is toch wat de 1M kopers willen zien ? Los van het feit of ze zelf de kunde hebben om dit te doen..
Zie het als goedkope pr ! Geef iedere fatsoenlijke tester een 1M mee die door bmw NL geleverd wordt en drift / schrijf maar raak !
Nieuwe koppeling en wat banden kost de wereld niet.
Een tv spotje en je bent meer kwijt en je bereikt minder mensen.
Als voorbeeld, zou Romo net zo enthousiast geraakt zijn over de 1M zonder de media op DF ?
Wellicht... Maar iemand als Andre die mooie driften maakt spreekt tot de verbeelding.
Zo'n 1M is porno, en sex sells.
Zie het als goedkope pr ! Geef iedere fatsoenlijke tester een 1M mee die door bmw NL geleverd wordt en drift / schrijf maar raak !
Nieuwe koppeling en wat banden kost de wereld niet.
Een tv spotje en je bent meer kwijt en je bereikt minder mensen.
Als voorbeeld, zou Romo net zo enthousiast geraakt zijn over de 1M zonder de media op DF ?
Wellicht... Maar iemand als Andre die mooie driften maakt spreekt tot de verbeelding.
Zo'n 1M is porno, en sex sells.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: BMW 1 Serie M Coupé
wjn schreef:@driften, natuurlijk doen als je het kan. Maar dat lukte zelfs mij met een oude 330i cabrio op een rotonde, dus dat vind ik persoonlijk niet persé een pluspunt voor een auto![]()
Ik denk dat je hier een belangrijk punt aanhaalt. Vooropgesteld dat de driftfilmpjes (topgear, sabientje etc) met de 1M allemaal prachtig zijn, is het natuurlijk niet iets wat exclusief aan de 1M is voorbehouden. Om het even dichter bij huis te houden. De prachtige driftfilmpjes die we van Andre zien van de 1M, diezelfde filmpjes zijn er ook van de 130i met sper. Of een e46 M3/ e46 M3 CSL. Daarvoor hoef je maar even te surfen op het youtube kanaal (advevo) van Andre. http://www.youtube.com/watch?v=XZAJT1Iiw-Y" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik begin ook een beetje de indruk te krijgen dat door al die prachtige driftfilmpjes de focus van de 1M alleen maar op het driften ligt momenteel op DF. Andre gebruikt zijn 1M echt al een speelauto. Als pure entertainer. Zo beoordeeld hij de auto en terecht natuurlijk ook als geschikt voor het doel waar hij hem voor heeft gekocht. Maar hoeveel van de 1M fappers doen hetzelfde kunstje na? Onder de streep zal de 1M voor 90% daily worden gereden (als men hypothetisch een 1M zou kopen). Met mijn ervaring/verslag heb ik de nadruk willen leggen op het bruikbare vermogen bij sportief rijden op binnenwegen, de wegen waar het in ieder geval rustig genoeg is om niet achter elke boom een lasergun te verwachten en waar andere weggebruikers geen last van je hebben als je er met 160 plus aan komt waaien op een weg waar je maar 60 mag. Dan blijf ik erbij dat de 1M gek genoeg teveel vermogen heeft. Ik heb BMW's van 163pk tot 507pk gehad en heb wel redelijk kijk op wat nu echt goed bruikbaar is. Die 507pk waren overigens ook niet bruikbaar. Natuurlijk wel fun. Maar je hebt niet zoveel vermogen nodig om fun je hebben. Helemaal niet als keer op keer dat katapult achtige effect hebt.
Maargoed ik schrijf ook dat de 1M de beste nieuwe BMW is die je momenteel kunt kopen. Zo'n kommer en kwel is het bij mij ook echt niet. Maar geen auto is perfect ook de 1M niet. Dat kun je met de mantel der liefde bedekken door helemaal te vallen voor het feestbeest/branie gedrag, of je pikt de dingen er uit die je zelf belangrijk vind in een auto. Met die achterliggende gedachte heb ik ook mijn review weergegeven. Dat dit niet helemaal in dank wordt afgenomen in het bijna orgastische 1M feestgedruis op DF, daar was ik me natuurlijk terdege van bewust.
op naar de volgende pagina
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Erik.
Ik heb niks met die 1M gedaan wat ik met me eigen ook niet zo doen.
Bijv. Afrossen van de koppeling door 0 naar 100 sprintjes. Koude motor meteen belasten etc is niet mijn ding en vindt ik zonde en zou ik nooit met een pers auto doen en ook niet met me eigen. Een driftje echter daar lacht die auto om. Ik snap ook eigenlijk niet dat ik hier op reageer.
Pak anders even het filmpje van autoweek, autovise etc erbij die hebben zowat de hele middag lopen driften en waarschijnlijk de koppeling eruit gejast, waardoor onze test verlaat is.
Alle nummertjes 0 naar 100 remweg, 1000m sprint, Cw waarde raad ik sport auto aan. Die hebben dat prachtig omschreven in de Supertest van de 1M.
Ik en DF hebben getracht om de emotie te laten zien van de 1M als entertainer. Straks met film materiaal en vele prachtig foto s.
Een diepgaande test met cijfertjes en nummertjes dat kan je uit vele autobladen en internet sites halen en in mijn ogen niet nodig om dat nog een keer dubbel te doen.
Rico ik wil je nog een keer op de naam van je fantastische forum wijzen.
Drifing-Fun.com.
Dagelijkse auto s kan je bij elke dealer kopen. Echter auto s die net dat stukje meer emotie geven dat zijn de pareltjes in de autoindustrie die geven Driving-Fun. De 1M is weer eens zo een.
De 1M is ook zeker dagelijks bruikbaar en is echt niet alleen maar een driftmachine. Dat wordt misschien wel zo geschetst door alle filmpjes.
Het is mijn daily auto ook naast een vito bus. Ik rij er ook gewoon mee naar de supermarkt en breng de kids ermee naar school.
Ik heb niks met die 1M gedaan wat ik met me eigen ook niet zo doen.
Bijv. Afrossen van de koppeling door 0 naar 100 sprintjes. Koude motor meteen belasten etc is niet mijn ding en vindt ik zonde en zou ik nooit met een pers auto doen en ook niet met me eigen. Een driftje echter daar lacht die auto om. Ik snap ook eigenlijk niet dat ik hier op reageer.
Pak anders even het filmpje van autoweek, autovise etc erbij die hebben zowat de hele middag lopen driften en waarschijnlijk de koppeling eruit gejast, waardoor onze test verlaat is.
Alle nummertjes 0 naar 100 remweg, 1000m sprint, Cw waarde raad ik sport auto aan. Die hebben dat prachtig omschreven in de Supertest van de 1M.
Ik en DF hebben getracht om de emotie te laten zien van de 1M als entertainer. Straks met film materiaal en vele prachtig foto s.
Een diepgaande test met cijfertjes en nummertjes dat kan je uit vele autobladen en internet sites halen en in mijn ogen niet nodig om dat nog een keer dubbel te doen.
Rico ik wil je nog een keer op de naam van je fantastische forum wijzen.
Drifing-Fun.com.
Dagelijkse auto s kan je bij elke dealer kopen. Echter auto s die net dat stukje meer emotie geven dat zijn de pareltjes in de autoindustrie die geven Driving-Fun. De 1M is weer eens zo een.
De 1M is ook zeker dagelijks bruikbaar en is echt niet alleen maar een driftmachine. Dat wordt misschien wel zo geschetst door alle filmpjes.
Het is mijn daily auto ook naast een vito bus. Ik rij er ook gewoon mee naar de supermarkt en breng de kids ermee naar school.
Laatst gewijzigd door Andre op 03 jul 2011, 23:44, 2 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Ik vind het knap dat jij de meeste auto's zo snel onder de knie hebt
en zo vind ik de rest ook, voor uitvoerige cijfer verhalen heb je automotorundsport en bv autoreview die ook vrij uitvoerig zijn.
de wagen bied een schitterende basis voor een leuke tool, nu nog wat te nieuw maar voor mensen met geld zat die zetten zoiets bv bij die duitse tunert neer en later er die 4.4 GTS motor in zetten en meetse interieur eruit wat kuipjes erin, GTR lichte motorkap (voor V8) en meer lichtgewicht delen zodat ie al met al op zo'n 1350kg (moet kunnen denk ik?) uitkomt met die 450pk NA motor (1250 zou nog mooier zijn)
man wat heb je dan een hotte 1M
en zo vind ik de rest ook, voor uitvoerige cijfer verhalen heb je automotorundsport en bv autoreview die ook vrij uitvoerig zijn.
de wagen bied een schitterende basis voor een leuke tool, nu nog wat te nieuw maar voor mensen met geld zat die zetten zoiets bv bij die duitse tunert neer en later er die 4.4 GTS motor in zetten en meetse interieur eruit wat kuipjes erin, GTR lichte motorkap (voor V8) en meer lichtgewicht delen zodat ie al met al op zo'n 1350kg (moet kunnen denk ik?) uitkomt met die 450pk NA motor (1250 zou nog mooier zijn)
man wat heb je dan een hotte 1M
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Andre dat de 1M zo'n pareltje is, is natuurlijk ook helemaal niet die discussie of hoe ik tegen de 1M aankijk. Ik had het er gisteren tijdens het rijden met Perry nog over. Dat ik heel goed snap waarom jou de 1M zo aanspreekt. In de 1M zit namelijk veel 'rally' achtig gevoel. wat de EVO's en de eerste GTT's ook hadden. Ik had zo bij tijd en wijlen ook het idee dat ik op die weggetjes met een rallystage bezig wasDagelijkse auto s kan je bij elke dealer kopen. Echter auto s die net dat stukje meer emotie geven dat zijn de pareltjes in de autoindustrie die geven Driving-Fun. De 1M is weer eens zo een.
Ik zie straks in onervaren handen nog wel wat klappertjes en boomklevertjes voorbij komen op het net. For sure.
Voor wat betreft de dailykant. Dagelijks ed zo even pakken en de toegankelijkheid dat is natuurlijk helemaal geen punt van discussie. Dan is de 1M gewoon 100% voor elkaar. Als package zit het allemaal heel goed in elkaar. Maar dat schreef ik ook.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Als dat het criterium is, is de M3 al 25 jaar te snel. De E21 323i krulde ook regelmatig om een boom. De 2002 trouwens ook.RVV schreef:Ik zie straks in onervaren handen nog wel wat klappertjes en boomklevertjes voorbij komen op het net. For sure.
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Klopt rico.
Hij doet mij denken aan de escort mk2 rally auto in een modern jasje maar dan 1490kg.
Hij doet mij denken aan de escort mk2 rally auto in een modern jasje maar dan 1490kg.
- wjn
- Berichten: 3105
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 22:24
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Dat is iets van 2x zo zwaar dus?
(Ik heb als ref. een golfje I uit die tijd, zaten ook onder de 800kg destijds. GTI 810kg iirc.)
@RVV, over vermogen gesproken, de "ouderwedse" vuistregel van 10/10/10 is nog altijd van toepassing (voor vermogen dan, verbruik kan tegenwoordig fors minder zijn).
(Ik heb als ref. een golfje I uit die tijd, zaten ook onder de 800kg destijds. GTI 810kg iirc.)
@RVV, over vermogen gesproken, de "ouderwedse" vuistregel van 10/10/10 is nog altijd van toepassing (voor vermogen dan, verbruik kan tegenwoordig fors minder zijn).
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW 1 Serie M Coupé
ah, ik denk dat ik ongeveer begrijp wat Rico wil zeggen...
om echt te kicken zit je al snel in de hogere snelheden omdat alles zo goed gemaakt is en hij kan het.
met die oudere auto's had je dat gevoel al bij zeg 120, om die zelfde zweet handjes te krijgen met de 1M rijd je bijwijze 180...
Ik weet nog goed toen ik men eerste Z3 kocht, een M roadster, man wat reed dat lekker en net als op Topgear destijds kon je er leuk mee spelen.
Toen kocht ik men eerste M coupe en het viel me op dat ik om diezelfde kick te krijgen/voelen ik minimaal 20km/u hoger moest zitten, dat was alleen maar te danken aan de andere bouw, cabrio vs coupe.
om echt te kicken zit je al snel in de hogere snelheden omdat alles zo goed gemaakt is en hij kan het.
met die oudere auto's had je dat gevoel al bij zeg 120, om die zelfde zweet handjes te krijgen met de 1M rijd je bijwijze 180...
Ik weet nog goed toen ik men eerste Z3 kocht, een M roadster, man wat reed dat lekker en net als op Topgear destijds kon je er leuk mee spelen.
Toen kocht ik men eerste M coupe en het viel me op dat ik om diezelfde kick te krijgen/voelen ik minimaal 20km/u hoger moest zitten, dat was alleen maar te danken aan de andere bouw, cabrio vs coupe.
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW 1 Serie M Coupé
^Over bodyroll gesproken........................haleluya nog aan toe.....................
-
Onlinemarkk
- Berichten: 3896
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Weet je wat ik nou schandalig (;-)) vind aan deze test. Dat jullie de fotograaf niet even hebben laten rijden 
Is er jammergenoeg niet van gekomen. Maar ik weet genoeg.
- Exterieur: Dik, bruut, porno, maar zoals een EVO mooi kan zijn. Het is geen schoonheid. Ik hou er wel van
- Interieur: Ik vind het erg mooi/exclusief. Heerlijke leren sportstoelen met veel zijdelingse steun, wat alcantara, oranje stiksel, lekker ///M stuur. Dikke prima
- Rijden: Tsja ik heb alleen maar meegereden. Maar goed wat valt me op. Kartachtig / direct stuurgevoel met een hard onderstel zoals ik dat van m'n 130 M-sport ken. Mogelijk wat te hard voor dagelijks gebruik. Hangt van je smaak / referentie kader af. Turbo-blok valt me mee. Geen bruut inkomende turbo/klap maar een hele lineaire versnelling. Turbo-gat -> geen flauw idee.
Zou ik m'n e46 m3 ervoor kwijt willen? Nee (ondanks het waarde verschil). Ik blijf de e46 M3 een betere mix vinden voor daily gebruik / sportief / comfortabel. En ik vind een e46 M3 gewoon stukken mooier, zeker met CSL velgen. Mooi zoals je verliefd kan zijn op een vrouw, de vrouw van je leven. Met een 1M heb ik dat niet. Dat is meer (ernstige) "lust voor de moment" zeg maar...
Zou ik m'n EVO ervoor kwijt willen ? Moeilijk. Niet naast een M3 maar als gumauto is de 1M-coupe zeker wel heel speciaal. Stel geen M3, geen EVO voor de deur en de keuze tussen EVO/STI of de 1M -> Ik zou gaan voor een 1M. Is specialer, beter gebouwd, luxer, RWD, etc.
Zou ik m'n 130i ervoor kwijt willen ? Yes please. En gaat dat gebeuren? Hell no, zoveel alimentatie is de 1M nl. ook niet waard
En ja, ik zou hem absoluut in het oranje bestellen. Wat een kleur. Past precies bij die auto, lekker schreeuwerig om aandacht vragen...
Mark.
Is er jammergenoeg niet van gekomen. Maar ik weet genoeg.
- Exterieur: Dik, bruut, porno, maar zoals een EVO mooi kan zijn. Het is geen schoonheid. Ik hou er wel van
- Interieur: Ik vind het erg mooi/exclusief. Heerlijke leren sportstoelen met veel zijdelingse steun, wat alcantara, oranje stiksel, lekker ///M stuur. Dikke prima
- Rijden: Tsja ik heb alleen maar meegereden. Maar goed wat valt me op. Kartachtig / direct stuurgevoel met een hard onderstel zoals ik dat van m'n 130 M-sport ken. Mogelijk wat te hard voor dagelijks gebruik. Hangt van je smaak / referentie kader af. Turbo-blok valt me mee. Geen bruut inkomende turbo/klap maar een hele lineaire versnelling. Turbo-gat -> geen flauw idee.
Zou ik m'n e46 m3 ervoor kwijt willen? Nee (ondanks het waarde verschil). Ik blijf de e46 M3 een betere mix vinden voor daily gebruik / sportief / comfortabel. En ik vind een e46 M3 gewoon stukken mooier, zeker met CSL velgen. Mooi zoals je verliefd kan zijn op een vrouw, de vrouw van je leven. Met een 1M heb ik dat niet. Dat is meer (ernstige) "lust voor de moment" zeg maar...
Zou ik m'n EVO ervoor kwijt willen ? Moeilijk. Niet naast een M3 maar als gumauto is de 1M-coupe zeker wel heel speciaal. Stel geen M3, geen EVO voor de deur en de keuze tussen EVO/STI of de 1M -> Ik zou gaan voor een 1M. Is specialer, beter gebouwd, luxer, RWD, etc.
Zou ik m'n 130i ervoor kwijt willen ? Yes please. En gaat dat gebeuren? Hell no, zoveel alimentatie is de 1M nl. ook niet waard
En ja, ik zou hem absoluut in het oranje bestellen. Wat een kleur. Past precies bij die auto, lekker schreeuwerig om aandacht vragen...
Mark.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Machtige foto's van die 02tjes!!
Michel
Michel
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Prettig te lezen verslag Rico. Ik zit niet te wachten op het zoveelste positieve verslag waar DF niks aan kan toevoegen. Ik had bewust nog niet op de link geklikt bovenin. Maar een kritisch verslag is natuurlijk altijd welkom en ik vind je verhaal geloofwaardig. Natuurlijk moet iedereen zijn eigen mening vormen maar de reacties op de frontpage slaan nergens op. Ben overigens elke keer positief verrast over je schrijfstijl 
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Dat verhaal van Rico had gewoon in dit topic moeten staan. Het staat namelijk vol met Ricoriaanse logica
Mensen die Rico al langer kennen halen deze logica moeiteloos boven. En dan is het vermakelijk leesvoer.
Michel
Michel
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Ik blijf de preview echt heerlijk vinden!
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW 1 Serie M Coupé
markk schreef:Weet je wat ik nou schandalig (;-)) vind aan deze test. Dat jullie de fotograaf niet even hebben laten rijden
Is er jammergenoeg niet van gekomen. Maar ik weet genoeg.
- Exterieur: Dik, bruut, porno, maar zoals een EVO mooi kan zijn. Het is geen schoonheid. Ik hou er wel van
- Interieur: Ik vind het erg mooi/exclusief. Heerlijke leren sportstoelen met veel zijdelingse steun, wat alcantara, oranje stiksel, lekker ///M stuur. Dikke prima
- Rijden: Tsja ik heb alleen maar meegereden. Maar goed wat valt me op. Kartachtig / direct stuurgevoel met een hard onderstel zoals ik dat van m'n 130 M-sport ken. Mogelijk wat te hard voor dagelijks gebruik. Hangt van je smaak / referentie kader af. Turbo-blok valt me mee. Geen bruut inkomende turbo/klap maar een hele lineaire versnelling. Turbo-gat -> geen flauw idee.
Zou ik m'n e46 m3 ervoor kwijt willen? Nee (ondanks het waarde verschil). Ik blijf de e46 M3 een betere mix vinden voor daily gebruik / sportief / comfortabel. En ik vind een e46 M3 gewoon stukken mooier, zeker met CSL velgen. Mooi zoals je verliefd kan zijn op een vrouw, de vrouw van je leven. Met een 1M heb ik dat niet. Dat is meer (ernstige) "lust voor de moment" zeg maar...
Zou ik m'n EVO ervoor kwijt willen ? Moeilijk. Niet naast een M3 maar als gumauto is de 1M-coupe zeker wel heel speciaal. Stel geen M3, geen EVO voor de deur en de keuze tussen EVO/STI of de 1M -> Ik zou gaan voor een 1M. Is specialer, beter gebouwd, luxer, RWD, etc.
Zou ik m'n 130i ervoor kwijt willen ? Yes please. En gaat dat gebeuren? Hell no, zoveel alimentatie is de 1M nl. ook niet waard
En ja, ik zou hem absoluut in het oranje bestellen. Wat een kleur. Past precies bij die auto, lekker schreeuwerig om aandacht vragen...
Mark.
Mooi stuk Mark...........je had idd even moeten sturen, even maar als in <10 min...............net als ik dus........
Ik zeg je; je had de E 46 M3, met alle terechte credits, moeiteloos de deur gewezen............mooi, maar ook achterhaald, verliefd, ja dat begrijp ik, was en ben ik steeds nog wel..................maar een ritje had het je duidelijk gemaakt.......
1M is niet moeders mooiste, maar wel super dik idd, de beste stance voor een 1er ever, ik ben der niet verliefd op, maar word er wel g..l van als in porno dus.................das wat het is een porno bak.................idd, ik geef het toe, ik word er wellustig van...........en in dit geval ga ik me er ongegeneerd aan overgeven....
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: BMW 1 Serie M Coupé
LOL@Romo
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je tegenbod. Wordt dat nog wat.
Probeer bmw amsterdam anders daar komt ook een volle zwarte binnen.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je tegenbod. Wordt dat nog wat.
Probeer bmw amsterdam anders daar komt ook een volle zwarte binnen.
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Andre schreef:LOL@Romo
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je tegenbod. Wordt dat nog wat.
Probeer bmw amsterdam anders daar komt ook een volle zwarte binnen.
Ze hebben het in beraad............................dus ik wacht beleefd af.........................
- Knot
- Berichten: 40911
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Ik heb niet in de 1M gereden, hoef dat ook niet zo nodig maar kan wel vertellen dat er meer mensen zijn die mijn standpunt delen waar het op presentatie staat. Een E46M3 is gewoon een erg mooie auto om te zien waar de 1M (net als de standaard 1 coupe) een toch wat gekke vorm heeft, doet me denken aan de mini-me photoshops.romo schreef:Ik zeg je; je had de E 46 M3, met alle terechte credits, moeiteloos de deur gewezen...
Ook al heeft een meid nog zo'n lekkere.... balans.... als het totaalplaatje er niet uit ziet is het uiteindelijk ook niks.
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Daar zijn we het ook niet over oneens als je mijn post goed leest...................waar het over gaat zijn de rij en stuur eigenschappen, de agiliteit, responsiveness......................daaar maakt een 1M gehakt van een E46 M3, ook van een E92 M3.................
Het is een kart, en iedereen snapt dan toch hoe `t in mekaar steekt toch??
Het is een kart, en iedereen snapt dan toch hoe `t in mekaar steekt toch??
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: BMW 1 Serie M Coupé
De 1M heeft in mijn ogen gewoon een heerlijke WRC look. Dat vindt je mooi of niet. Kleine auto maar breed op de spatborden en wielen. Precies mijn ding. En daarnaast stuurt ie gewoon heerlijk.
Als zo n ding opduikt in je spiegel is gewoon al een feest om naar te kijken. Maar gelukkig is niet iedereen gelijk anders hadden we ook allemaal dezelfde vrouw.
Als zo n ding opduikt in je spiegel is gewoon al een feest om naar te kijken. Maar gelukkig is niet iedereen gelijk anders hadden we ook allemaal dezelfde vrouw.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: mauritsklein en 4 gasten
