Erik K. schreef:Ben na een tussenstop in Makkum ook weer thuis.
Vanmorgen zoals Romo schreef v.a. Maaral Hoorn met Macboy en Romo opgereden naar Heerenveen. We waren wat laat dus lekker doorgereden. Romo voordat je M3 weggaat nog maar eens over doen op de A31![]()
Kunnen we zeker doen, koffie staat klaar................tegen de tijd dat ie bij mij 270 op de teller heeft staan, fluit die van jouw nog even rustig door..................
Op de dijk goed kunnen zien hoe makkelijk die kar loopt, Macboy trapte zowat door het schutboard...........hielp niet echt, je bleef er gewoon achter hangen.................zeg ik nog tegen Macboy; "je had hem toch wel in het goede verzet?"................
De nuchtere conclusie moet zijn dat er in snelheid/acceleatie maar weinig tot geen verschil zit in de diverse generaties M3, met wegligging/stuurgedrag en massa is het mogelijk weer een ander verhaal............massa zeker................
Ik heb het weer gemerkt met de paar km in de 1M, wat minder massa, meer toevoegd aan DF.........dat moeten ze in hoofdletters boven het bureau in München hangen..............
MINDER=MEER