Koos Spee gaat met pensioen
- Snipe
Koos Spee gaat met pensioen
Het is zo ver: Koos Spee is bijna 65. Vandaag is de laatste dag van de Chef Struikroverij. Kan de vlag dan uit voor autorijdend Nederland? Nee, dat niet. Spee start namelijk een eigen adviesbureau en is ijdel genoeg om ook na zijn pensioen nog op te draven in het programma wegmisbruikers.
http://www.driving-fun.com/2067/home/ne ... eunen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Meer fanboys:
http://www.autoblog.nl/archive/2011/06/ ... post-43894" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... overt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.driving-fun.com/2067/home/ne ... eunen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Meer fanboys:
http://www.autoblog.nl/archive/2011/06/ ... post-43894" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... overt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
Re: Koos Spee gaat met pensioen
dus van R.I.P. is nog geen sprake van?
achja, lijkt me op zich geen verkeerde kerel, alleen jammer dat het af en toe wat ver gaat.
achja, lijkt me op zich geen verkeerde kerel, alleen jammer dat het af en toe wat ver gaat.
-
Hopen dat die kabouter van wegmisbruikers gelijktijdig afscheid neemt dan.
- Knot
Idd als ik die fraggle een keer tegenkom ga ik letterlijk donuts om hem en/of zn auto heen staan draaien!
- Niels
- Auto: Prius+
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik kan niet zo goed donuts draaien, dus ik zal rechtdoor rijdenKnot schreef:Idd als ik die fraggle een keer tegenkom ga ik letterlijk donuts om hem en/of zn auto heen staan draaien!

- Ravin ///M
Niels schreef:

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Dit leest 't zelfde als 'Osama Bin Laden killed.'
Van de regen in de drup.
Ik neem 'n broodje Sandwichspread en 'n kop koffie. Verder nog nieuws?
Van de regen in de drup.
- Robertdj
Als ze Koos dan ook in zee zouden dumpen.Robin schreef:Dit leest 't zelfde als 'Osama Bin Laden killed.'
Van de regen in de drup.
- GTRene
wie zou de volgende in Spe(e) zijn 

- Arthur
- Auto: Nr.51
"Sandwichspread"... Da's lang geleden 

- Robin
Dinsdag nog 'n pot gehaald.Arthur schreef:"Sandwichspread"... Da's lang geleden
Soms is 't op. Dan eet ik wat anders smeerbaars.
Ken je die uitdrukking:"Helaas , pindakaas"? Komt van Wim T Schippers die had 1200liter Sandwichspread besteld heel lang geleden(waarvoor weet ik echt niet) en dat kon niet geleverd worden.
Daan vd Keur@ PC Robin
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Die pindakaasvloer heeft hij al vaker verpatst. Grappig te lezen hoe dat zo gekomen is.Robin schreef:Arthur schreef:Ken je die uitdrukking:"Helaas , pindakaas"? Komt van Wim T Schippers die had 1200liter Sandwichspread besteld heel lang geleden(waarvoor weet ik echt niet) en dat kon niet geleverd worden.
Denk dat de marketing afdeling van sandwith spread zich wel voor de kop kan slaan inmiddels.
- Robin
Ken je die uitdrukking:"Van de pot gerukt"?smiley schreef:Die pindakaasvloer heeft hij al vaker verpatst. Grappig te lezen hoe dat zo gekomen is.Robin schreef:Arthur schreef:Ken je die uitdrukking:"Helaas , pindakaas"? Komt van Wim T Schippers die had 1200liter Sandwichspread besteld heel lang geleden(waarvoor weet ik echt niet) en dat kon niet geleverd worden.
Denk dat de marketing afdeling van sandwith spread zich wel voor de kop kan slaan inmiddels.
Komt bij Heinz vandaan toen ze hoorden dat Calvé de order binnensleepte. Stom hè?
Daan v/d Keur @ PC Robin
-
Hopen dat zijn opvolger niet erger is..
---
Estás verdaderamente loco Robin. ¡A mi me gusta el Sandwichspread también!
---
- Robin
Verdád? No soy el unico entonces:)Xave30 schreef:Hopen dat zijn opvolger niet erger is..
---
Xave y Robin, el Duo Penotti.

-
Robin schreef:Verdád? No soy el unico entonces:)Xave30 schreef:Hopen dat zijn opvolger niet erger is..
---
Xave y Robin, el Duo Penotti.
Hahahahah
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Graf Spee........................
Voor de niet geschiedkundigen onder ons;
http://en.wikipedia.org/wiki/German_cru ... _Graf_Spee" onclick="window.open(this.href);return false;
Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmm.........................abschiessen.....................
Voor de niet geschiedkundigen onder ons;
http://en.wikipedia.org/wiki/German_cru ... _Graf_Spee" onclick="window.open(this.href);return false;

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmm.........................abschiessen.....................
- Robin
Romo, ik had de Graf Spee als Airfix schaalmodelletje. Of was 't de Tirpitz of Prinz Eugen?De Bismarck heb ik nu nog. 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Robin schreef:Romo, ik had de Graf Spee als Airfix schaalmodelletje. Of was 't de Tirpitz of Prinz Eugen?De Bismarck heb ik nu nog.
Mooie boten..................das pas freude am.........
Die Duitsers konden het toen ook al....................
Byzondere post zie ik net...................15151................
- Downforce Hans
Helaas voor jou maar de jappen konden het toen ook al beter...........ik zeg alleen maar Yamato, en dat was geen ingenieur bij Datsun :sailing: 

- romo
Downforce Hans schreef:Helaas voor jou maar de jappen konden het toen ook al beter...........ik zeg alleen maar Yamato, en dat was geen ingenieur bij Datsun :sailing:
Beter/slechter was niet de insteek van de discussie, maar het waren idd allemaal knappe boten.............
- Bert ///M3
Yamato, Tirpitz, Bismarck, Graf Spee, Prinz EugenDownforce Hans schreef:Helaas voor jou maar de jappen konden het toen ook al beter...........ik zeg alleen maar Yamato, en dat was geen ingenieur bij Datsun :sailing:
Ze hebben allemaal 1 ding gemeen en dat is dat ze op de zeebodem liggen.....
- Robin
Schepen huh?
De Engelsen waren het beste...met hun Titanic...euh wacht, de Halve Maen waarmee Henry H. de baai bij Manhattan invoer.
VOC you
dus eigenlijk....
Caramba, olvido la Santa Maria , la Niña y la Pinta, viva España y Imca Marina. Met 'n beetje viva Italia want Cristobál Colón kwam uit Genua.

De Engelsen waren het beste...met hun Titanic...euh wacht, de Halve Maen waarmee Henry H. de baai bij Manhattan invoer.
VOC you
dus eigenlijk....
Caramba, olvido la Santa Maria , la Niña y la Pinta, viva España y Imca Marina. Met 'n beetje viva Italia want Cristobál Colón kwam uit Genua.
-
No te preocupes.. puedes verles aqui http://www.handcraftedmodelships.com/pi ... s-set1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;