Als DF-lid van het eerste uur mag ik vast wel even een draadje starten om dit kort onder de aandacht te brengen, alle succeswensen worden uiteraard gewaardeerd, maar waar ik ook veel hulp aan kan hebben is:
Netwerken bij elkaar brengen
Op- of aanmerkingen over de website, teksten etc.
Deze draait nu nog even beta en wil nog wat dingen aanpassen. Uitgangspositie van de site is dat deze simpel doch helder moet zijn....
Wat ga ik nu doen:
Ik ben samen met 2 andere compagnons een detacheringsbureau gestart die zich richt op alle functies die te maken hebben met Engineering. 1 compagnon heeft een hoge functie bij Total E&P en een mooi netwerk, de andere is ondernemer en heeft een prachtig netwerk in de Civiele wereld en de gemeentewereld. Zelf heb ik een gebalanceerde combinatie van beide en veel ervaring met detacheren/uitzenden van mensen.
Heb zelf voor verschillende opdrachtgevers succes mogen behalen, maar nooit echt de vruchten van mogen plukken (had het echter ook niet slecht ofzo). De connecties die ik in de jaren heb opgebouwd wil ik nu wel eens echt gaan benutten. Hiervoor altijd veel geld verdiend voor een ander en nu moet dat eens afgelopen zijn. Kees wil zijn eigen koers varen.
Probleem is dat ik niet iemand ben die heel goed kan omgaan met autoriteit. Ik heb een eigen visie qua klantcontact en kandidaatcontact. Persoonlijke aandacht is bij mij heel belangrijk en in grote organisaties schort het daar vaak aan. Ben daarnaast op zoek naar meer passie in mijn werk en ik weet zeker dat ik het hierin kan vinden.
Heb niet de visie om voor elk bedrijf een totaaloplossing te bieden, onze mensen moeten van niveau zijn en klanten moeten er straks blind op kunnen vertrouwen dat als ze ons om een kandidaat vragen, ook de juiste persoon voor de job krijgen.
De website is reeds onlinel en draait nog even in een beta... Vacatures moet ik nog online zetten en ook wat andere zaken moeten nog worden aangepakt.
Website van mijn bedrijf is: http://www.flaim.eu" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zou zeggen, neem eens een kijkje, laat tips achter en mocht je interessante connecties hebben, schroom niet deze met mij te delen

korte omschrijving van mijn pagina flaim http://www.flaim.eu
Flaim is een bedrijf met duidelijke normen en waarden, maar vooral een professioneel detacheringsbureau waar persoonlijke aandacht nog waarde heeft.
Flaim is ontstaan vanuit enkele gedreven ondernemers, aangevuld door de vragen vanuit de markt, waar bedrijven en professionals op zoek zijn naar een ondersteunende partner die naast hoge kwaliteit ook op zoek zijn naar persoonlijke aandacht om zo tot een betere samenwerking te komen.