NeehoorErikMartijn schreef:Waren jullie me aan het uitschelden?Ik moet maar geen host meer zijn iig....

Mwoa... ging prima toch?

NeehoorErikMartijn schreef:Waren jullie me aan het uitschelden?Ik moet maar geen host meer zijn iig....
Erik en/of Martijn?FrankS schreef:NeehoorErikMartijn schreef:Waren jullie me aan het uitschelden?Ik moet maar geen host meer zijn iig....
Wij elkaar wel... hahaha
Mwoa... ging prima toch?'t is alleen handig als je erbij kunt praten
Scheelt een boel
Ja, ik dacht dat ik met de Supra jou wel bij kon blijvenBrianV schreef:Erik en/of Martijn?FrankS schreef:NeehoorErikMartijn schreef:Waren jullie me aan het uitschelden?Ik moet maar geen host meer zijn iig....
Wij elkaar wel... hahaha
Mwoa... ging prima toch?'t is alleen handig als je erbij kunt praten
Scheelt een boel
het was een prima potje maar wel jammer dat je headset niet werkte!
Alleen jammer dat Frank mij op het rechte stuk moest blokkenanders waren we voorbij gegaan met de 500's/
Owjah die lotus van je loopt nog aardig hard :banaan:
Frank en ik hebben de zelfde afstelling/onderdelen op de auto zitten.ErikMartijn schreef:Het is gewoon Erik hoor.... En ja, die exige wil wel vooruit! Zit een evora v6 in, die is in het spel lichter en sterker dan de originele motor.Moet ook nog maar even zo'n 500 erbij kopen, die van mij is veel sneller dan die van jullie en heeft een rwd conversie.
Wat voor tuningpakket hadden jullie het over?
Weet nog niet of ik vanavond weer online ben, maar dat zien jullie dan wel....
Had ik gedaanBrianV schreef:Frank en ik hebben de zelfde afstelling/onderdelen op de auto zitten.ErikMartijn schreef:Het is gewoon Erik hoor.... En ja, die exige wil wel vooruit! Zit een evora v6 in, die is in het spel lichter en sterker dan de originele motor.Moet ook nog maar even zo'n 500 erbij kopen, die van mij is veel sneller dan die van jullie en heeft een rwd conversie.
Wat voor tuningpakket hadden jullie het over?
Weet nog niet of ik vanavond weer online ben, maar dat zien jullie dan wel....
als goed is heeft Frank jouw deze file naar jouw verzonden?!
Wanneer kom jij de meiden weer eens les geven?Mike S. schreef:Doen de meiden nog steeds alleen maar forza ?
Metchu schreef:Als je er niet aan begint wordt je ook nooit betervraag aan Mike hoe slecht ik in het begin was Hahaha net als Jacco, die bakt er ook niets van
maar Euhm Binnekort komt la noir bij mij op de mat, dus dan komt Forza er zeker niet meer in
ik ben nog actief zat met ForzaOscar29 schreef:Iemand nog wel eens online met Forza3? Ik heb 'm voor een paar euro kunnen scoren (jaar of 2 te laat) en de singleplayer heb ik wel een beetje gezien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten