:bro:
BMW 1 Serie M Coupé
- Robin Hartog
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Wie is die Paul Vlasblom eigenlijk? Waarom heeft Andre niet de url 'driftking.nl'? 
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
We weten nu twee dingen:
-Andre heeft dit ding binnen twee weken onder de knie, dus hij kan doorverkocht worden aan Romo.
-waarom de melk in deze omgeving zo zuur is. Zag ook geen koeien meer in de weilanden.

-Andre heeft dit ding binnen twee weken onder de knie, dus hij kan doorverkocht worden aan Romo.
-waarom de melk in deze omgeving zo zuur is. Zag ook geen koeien meer in de weilanden.
-
Aernoudt
Lekker filmpje Andre 
- Tristan
Moet juist af en toe de sporen geven tijdens inrijden, anders gaat hij juist olie zuipen.BamiesGTA schreef:
@Andre: Zeer mooi! Ik zat al 300000x aan een boom geplakt.. Maar is het niet de bedoeling dat je hem rustig inrijdt? Dacht dat wanneer je dat niet doet hij op langere termijn bijvoorbeeld meer olie verbruikt.. Beetje afgeragt dus
- Jelmer850i
prachtig filmpje Andre! 
-
Rupie
Waardig filmpje Andre, andere filmpje was flauwe shit. Je staat weer op de kaart 
-
Andre
Ruben dat was 1M Teaser. 
- GTRene
god-samme wat mooi driften kan die grijze
respect Andre, ik zou het niet durven met die snelheden e.d. prachtig zo op een natte ondergrond.
respect Andre, ik zou het niet durven met die snelheden e.d. prachtig zo op een natte ondergrond.
- Knot
Prachtig om te zien Andre, en de 1M maakt zeker meters zeg!
@Robin... denk dat dat toch andere koek is hoor, maar Paul doet ook niks anders, denk dat Paul weer niks is tov andre als ie in een Aprisco stapt.
@Robin... denk dat dat toch andere koek is hoor, maar Paul doet ook niks anders, denk dat Paul weer niks is tov andre als ie in een Aprisco stapt.
- Bert ///M3
Hielke praat ook over echte kilometers en Knot/Tristan over teller kilometers. Dat scheelt zo meer als 10 kilometer, moet je ook niet vergetenRobin schreef:@Ferdi's tellerfilmpje:
Met die accelleratie haalt 'n kundig rijder vanuit bosuit zeker 210 vóór de Tarzan. Maar doet de 1M dat ook? Hij ligt beter dan de ACS denk ik. Ik schat in dat die 210+ adhv Knot en Tristan niet eens zo onmogelijk is als Hielke ons wil doen laten geloven. Maakt ook niks uit Andre zal vast wel ens dat ding op Zandvoort uitlaten , dan weten we 't zeker.
- Knot
Ja sorry hoor, dat overslaan op echte kilometers is mijn inziens alleen maar om je gelijk te halen of er dichterbij te komen.
De tellerbak van de 1M laat volgens mij geen echte kilometers zien en er zit ook niet standaard een AIM dashbord in wat dat wel doet...
De tellerbak van de 1M laat volgens mij geen echte kilometers zien en er zit ook niet standaard een AIM dashbord in wat dat wel doet...
-
Andre
E90 M3 op vol race slicks haalt ca 232 gps speed net voor aanrem punt tarzan. Misschien kunnen jullie daar wat mee
- Hielke
Overslaan op echte km's?
Er zijn maar één soort kilometers, en dat zijn echte km's. Helemaal in de autosport waar vaak met alternatieve (kleinere) wiel/bandomtrekken wordt gewerkt. De tellerafwijkingen zijn dan helemaal grof. En een beetje serieuze trackdayrijder heeft tegenwoordig een vorm van datalogging via GPS aan boord. Eventueel via GSM.
Er zijn maar één soort kilometers, en dat zijn echte km's. Helemaal in de autosport waar vaak met alternatieve (kleinere) wiel/bandomtrekken wordt gewerkt. De tellerafwijkingen zijn dan helemaal grof. En een beetje serieuze trackdayrijder heeft tegenwoordig een vorm van datalogging via GPS aan boord. Eventueel via GSM.
- Snipe
Nee sorry, kunnen we niks mee. We wachten wel tot je het uitgeprobeerd hebtAndre schreef:E90 M3 op vol race slicks haalt ca 232 gps speed net voor aanrem punt tarzan. Misschien kunnen jullie daar wat mee
-
Andre
Ik ben in onderhandeling over een AIM SOLO DL die kan je zo in de can bus aansluiten heeft gps en forecast voor rondetijden. Geen gedonder met bakens langs het circuit.
Wielspeeds en gaspedaal en remdruk etc kan je zo uit de canbus loggen. Wordt een leuk hebbe ding.
http://aimsolo.com.au/" onclick="window.open(this.href);return false;
verkrijgbaar bij
http://www.albi-engineering.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wielspeeds en gaspedaal en remdruk etc kan je zo uit de canbus loggen. Wordt een leuk hebbe ding.
http://aimsolo.com.au/" onclick="window.open(this.href);return false;
verkrijgbaar bij
http://www.albi-engineering.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Tom
op het rechte eind op de boulevard van zandvoort haal ik 45km/u. gewoon in z'n 2 dus hé. echte kilometers. beat that!
- Michel P
Anders waait je pruik weg he :drieling:Tom schreef:op het rechte eind op de boulevard van zandvoort haal ik 45km/u. gewoon in z'n 2 dus hé. echte kilometers. beat that!
Michel
- marcokers
Fijne teaser Andre
We want more!!!!
Wanneer komt t eindresultaat op de homepage?
We want more!!!!
Wanneer komt t eindresultaat op de homepage?
-
Andre
Modderfok die laatste was geen teaser. Dat was hart in de keel drifts. Dre gaat nu eerst van de zomer genieten.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Mailtje naar Dordrecht verstuurd, even zien wat daar van komt.............
- marcokers
Ik doelde op een teaser van een lange film met dit soort materiaal voor op de homepage...
no mean to offend you.
Fijne vakantie gewenst
Fijne vakantie gewenst
- dvh
Vet filmpje !
Dit spreekt teminsten tot de verbeelding !
Dit spreekt teminsten tot de verbeelding !
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Andre.........................beat this................................
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 5bQjiwzgUA[/YouTube]
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 5bQjiwzgUA[/YouTube]
- Joost H.
Shot bij .27 en het einde zijn CGI 
- Knot
Geniaal!!!
ff de link op een ander manier dan doet ie t wel:
ff de link op een ander manier dan doet ie t wel: