Nieuwe BMW M5 (F10)
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nieuwe BMW M5 (F10)
Nordschleife tijd. 7:55 in de handen van BMW testrijders begrijp ik.. 10 seconden sneller dan de E92 M3 blijkbaar.
Best knap voor die dikke boot.
http://f10.5post.com/forums/showthread. ... ost9892198" onclick="window.open(this.href);return false;
Best knap voor die dikke boot.
http://f10.5post.com/forums/showthread. ... ost9892198" onclick="window.open(this.href);return false;
- BamiesGTA
- Auto: Cupra Leon 300
Nette tijd..
Maar dan deze opmerking:
Rare lui! Doet me een beetje denken aan het sarcasme van Ferdi wat betreft het 1M vs Megane RS verhaal 
Maar dat ding is dus 18 sec. sneller dan een e60 M5?
Maar dan deze opmerking:
Als ik het goed begrijp was hij niet in de markt voor een F10 M5.. TOTDAT hij las dat hij 10sec. sneller is dan een E92 M3 op een circuit.. Dan is het ineens wel een optie10 seconds faster than the M3 coupe. i want to know what the m3 sedan did with a bmw test driver. if m5 10seconds faster then i may have to take a good look at it . and the nissan gtr. wow that is fast

Maar dat ding is dus 18 sec. sneller dan een e60 M5?

Laatst gewijzigd door BamiesGTA op 25 jun 2011, 12:25, 2 keer totaal gewijzigd.
- Joop
Knappe rondetijd... 

- Robin
5/6/7(?) seconden trager dan de M3 GTS, BMW's meest sportieve kar van het moment.Joop schreef:Knappe rondetijd...
Op die 21,8(?) km knap van die boot inderdaad...
- BamiesGTA
En slecht van die GTS :boogie: 
Aan de andere kant. Soms moet je die laptimes met een korreltje zout nemen. Zo is de tijd van de F430 ook 7:55, maar die is getest door sportauto. En zo zijn er wel meer auto's in die lijst waar je met een meer kundige rijder betere tijden neer kunt zetten.
Eigenlijk zou er een vaste 'Nurnburgring testdriver' moeten zijn.

Aan de andere kant. Soms moet je die laptimes met een korreltje zout nemen. Zo is de tijd van de F430 ook 7:55, maar die is getest door sportauto. En zo zijn er wel meer auto's in die lijst waar je met een meer kundige rijder betere tijden neer kunt zetten.
Eigenlijk zou er een vaste 'Nurnburgring testdriver' moeten zijn.
Laatst gewijzigd door BamiesGTA op 25 jun 2011, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robin
MAAR wel ff 1 seconde sneller dan de Panamera Turbo chrono S. Yippie! Gerechtigheid....ofzo.BamiesGTA schreef:En slecht van die GTS :boogie:
- Robin
Reclamefilmpje:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6p3ND6Kb ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6p3ND6Kb ... r_embedded[/youtube]
- Robin
Claudia Hürtgen geeft 'n beetje gas in de file. Hij klinkt inderdaad als bagger. Whoehahahaha
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zd8fQpLb ... e=youtu.be[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zd8fQpLb ... e=youtu.be[/youtube]
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Blijft toch knap om met dit gewicht dit soort prestaties te halen...................
- Robin
- Macboy
Superding hoor
- Robin
Man, ik heb er bijna slapeloze nachten van.Macboy schreef:Superding hoor

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Gewoon even >€150K aftikken........................heb je altijd nog over ivm een een CTR........... 

- Joop
...je zou het bijna een vernedering van de GTS kunnen noemen...Robin schreef:5/6/7(?) seconden trager dan de M3 GTS, BMW's meest sportieve kar van het moment.Joop schreef:Knappe rondetijd...
...weet niet of de M5 op semi-slicks stond bij het rondje, maar als dat de foto's van voor of na het rondje zijn dan zijn het 'normale' bandjes; wanneer niet, dan zal de M5 zeker op de bumper van de GTS blijven plakken als deze wel op semi-slicks staat lijkt mij...
Hoe dan ook; 'k Vind het wel een geweldige kar die nieuwe 5; helemaal als M5.
- Petrolhead Tom
Oooh wat een heerlijke bak is dit zeg! Ben er echt helemaal weg van.
- romo
- Sperdy
Robin, volgens mij is dit nu echt een bak voor jou. Bestellen dat ding, en snel een beetje.Robin schreef:Man, ik heb er bijna slapeloze nachten van.Macboy schreef:Superding hoorMooier wordt Dikke Bertha niet. Heerlijke kar.
Wat een ubergeil geluid voor zo'n ruk-turboslet :banging:
-
Ben afgelopen weekend op het M festival geweest, en heb daar ook uitgebreid gesproken met de mensen van M. Erg leuke gesprekken, met veel eerlijke antwoorden. Uit het gesprek met het hoofd ontwikkeling kwam naar voren dat dat zijn eigen test rijders nooit de tijd van de CSL (van sportauto) hebben gehaald. Verder zij hij dat door allerlei inkoop strategieën (gezijk) de GTS op Pirreli banden was komen te staan. De GTS is naar verluid velen malen sneller met Michelin banden. Ook staat de M5 op de nieuwste banden van Michelin, de pilot super sport.Joop schreef:...je zou het bijna een vernedering van de GTS kunnen noemen...Robin schreef:5/6/7(?) seconden trager dan de M3 GTS, BMW's meest sportieve kar van het moment.Joop schreef:Knappe rondetijd...
...weet niet of de M5 op semi-slicks stond bij het rondje, maar als dat de foto's van voor of na het rondje zijn dan zijn het 'normale' bandjes; wanneer niet, dan zal de M5 zeker op de bumper van de GTS blijven plakken als deze wel op semi-slicks staat lijkt mij...
Hoe dan ook; 'k Vind het wel een geweldige kar die nieuwe 5; helemaal als M5.
-
Ik ben de eerste persoon links van de M5 op de fotoRobin schreef:

- romo
Beul van een kar, ook nog oogstrelend.....................maar teveel family über saloon car for me.............dan echt liever een 1M...................OMG...............dat zeg ik echt...................... 

- BamiesGTA
Mwuhaha. Wat komt hoofd ontwikkeling daar met een slap excuusBen afgelopen weekend op het M festival geweest, en heb daar ook uitgebreid gesproken met de mensen van M. Erg leuke gesprekken, met veel eerlijke antwoorden. Uit het gesprek met het hoofd ontwikkeling kwam naar voren dat dat zijn eigen test rijders nooit de tijd van de CSL (van sportauto) hebben gehaald. Verder zei hij dat door allerlei inkoop strategieën (gezeik) de GTS op Pirreli banden was komen te staan. De GTS is naar verluid velen malen sneller met Michelin banden. Ook staat de M5 op de nieuwste banden van Michelin, de pilot super sport.

Ja. Oke. Banden maken veel verschil, maar die Pirelli's zullen ook niet de minste zijn toch?
Velen malen sneller als in 2 seconden op 20+km

-
Slap argument. BMW M is gewoon een organisatie die zijn eigen broek moet ophouden binnen BMW en moet volgen als BMW AG in de clinch licht met Michelin. Naar verluid zou de GTS 15 seconde sneller zijn op sport cups. En daarbij had het hele GTS project maar een doorloop tijd van 18 maanden.BamiesGTA schreef:Mwuhaha. Wat komt hoofd marketing daar met een slap excuusBen afgelopen weekend op het M festival geweest, en heb daar ook uitgebreid gesproken met de mensen van M. Erg leuke gesprekken, met veel eerlijke antwoorden. Uit het gesprek met het hoofd ontwikkeling kwam naar voren dat dat zijn eigen test rijders nooit de tijd van de CSL (van sportauto) hebben gehaald. Verder zei hij dat door allerlei inkoop strategieën (gezeik) de GTS op Pirreli banden was komen te staan. De GTS is naar verluid velen malen sneller met Michelin banden. Ook staat de M5 op de nieuwste banden van Michelin, de pilot super sport.![]()
Ja. Oke. Banden maken veel verschil, maar die Pirelli's zullen ook niet de minste zijn toch?
Velen malen sneller als in 2 seconden op 20+km
- BamiesGTA
Die 15 seconden.. Eerst zien dan geloven
Wat houdt dat precies in een doorlooptijd van 18 maanden?

Wat houdt dat precies in een doorlooptijd van 18 maanden?
-
Setje iphone foto´s van de nieuwe M5

- Robin
Waanzinnig.
Michelin Pilot Supersport....wat Andre vanmiddag zei zijn er betere banden dan die snelle Michelins, buiten de Sport Cups die gewoon niet horen op 'n luxe lompe sedan als de M5. 1M Michelin Pilots, Megane Trophy, RE050A Bridgies....Banden maken een stuk verschil weten we.
Daarom heb ik nu die RE050A's, bevallen prima.
Had zojuist nog op wat minirotondes een ei op wielen achter me. Bleek Hielke te zijn. Ik driekwart hij ook. Gepiep, van z'n banden en van hem denk ik.
Later sms-t ie me dat ie fietsbanden heeft. Wel eerlijk. En ik heb 'n vaarbewijs. :sailing:
Michelin Pilot Supersport....wat Andre vanmiddag zei zijn er betere banden dan die snelle Michelins, buiten de Sport Cups die gewoon niet horen op 'n luxe lompe sedan als de M5. 1M Michelin Pilots, Megane Trophy, RE050A Bridgies....Banden maken een stuk verschil weten we.
Daarom heb ik nu die RE050A's, bevallen prima.

Had zojuist nog op wat minirotondes een ei op wielen achter me. Bleek Hielke te zijn. Ik driekwart hij ook. Gepiep, van z'n banden en van hem denk ik.

Later sms-t ie me dat ie fietsbanden heeft. Wel eerlijk. En ik heb 'n vaarbewijs. :sailing: