Snipe schreef:JA, hij ziet er goed uit. NEE, ik was niet dronken.
Dan is het een latente oogafwijking...............................even een consultje bij de opticiën.......................ik zeg; doen.....
Snipe schreef:JA, hij ziet er goed uit. NEE, ik was niet dronken.
Snipe schreef:Die oogafwijking komt dan nogal veel voor, want ik heb niemand (!) horen zeggen dat 'ie lelijk is. Ik stond er zelf ook van te kijken, want ik ging eigenlijk kijken uit een soort vorm van ramptoerisme.
De 116d en 118d komen in de Sport en Urban uitvoering sowieso niet voor 20% bijtelling in aanmerking vanwege de standaard lichtmetalen velgen af-fabriek. Wil je 20% bijtellen dan ben je aangewezen op de standaard uitvoering. Het is geen probleem om daar achteraf lichtmetaal op te zetten. BMW heeft niet kunnen regelen met de fabriek dat ze deze uitvoeringen met stalen velgen leveren en de lm-wielen er hier op zetten. Die 2 gram uitstoot extra zet de 116d en 118d net over de grens van 116 g/km.
Dat is zwaar kut zelfs, dat gaat ze heel veel verkopen kosten.....Joost H. schreef:Dit is een beetje jammer...
De 116d en 118d komen in de Sport en Urban uitvoering sowieso niet voor 20% bijtelling in aanmerking vanwege de standaard lichtmetalen velgen af-fabriek. Wil je 20% bijtellen dan ben je aangewezen op de standaard uitvoering. Het is geen probleem om daar achteraf lichtmetaal op te zetten. BMW heeft niet kunnen regelen met de fabriek dat ze deze uitvoeringen met stalen velgen leveren en de lm-wielen er hier op zetten. Die 2 gram uitstoot extra zet de 116d en 118d net over de grens van 116 g/km.
Zelfs dan is een goed visus mogelijk, dus de 'afwijking' is niet aan de ogen te wijtenromo schreef:Snipe schreef:JA, hij ziet er goed uit. NEE, ik was niet dronken.
Dan is het een latente oogafwijking...............................even een consultje bij de opticiën.......................ik zeg; doen.....
Waarneming !romo schreef:Perceptie binnen de contextuele en visuele factoren denk ik dan.........................![]()
Vanaf ons 40e krijgen we daar zelf ook een beetje last van he.romo schreef: hoewel ik de indruk heb dat het koetswerk als een zak om de wielen hangt.......
romo schreef:Net zo strak als 20 jaar geleden.............
Kunnen we geen comparisontest op de frontpage tussen Romo en bijv. Metin?Arthur schreef:Maar jij bent dan ook zo één die het zaakje nooit gebruikt, toch?
romo schreef:Net zo strak als 20 jaar geleden.............
Je bent bekend met het verhaal dat daar een viercilinder in zit?romo schreef:Als de nieuwe coupe komt, en ik er vervolgens niet blind van wordtdan kan ie mooi de 1M opvolgen.......
Snipe schreef:Je bent bekend met het verhaal dat daar een viercilinder in zit?romo schreef:Als de nieuwe coupe komt, en ik er vervolgens niet blind van wordtdan kan ie mooi de 1M opvolgen.......
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], Kasteel, KoenM, liquidpopcorn, MarcF, Peter-Paul, tomgtr en 1 gast