wjn schreef:romo schreef:Net bij de dealer geweest, die is nog druk bezig, wordt vanmiddag nog weer gebeld.
Hoe dan ook zal de M1 er komen, net van Erik ook nog een goede tip gehad.
Keep you posted......
(intussen de kar weer mee, probleem is onduidelijk, een oplossing dus ook, hiermee wordt mijn besluit nogmaals onderstreept; Deze M3 is history)
Ik wil ASAP ZSM een vervanger................
Toch ff over je M3, hebben ze de kabelboom al vervangen?
Bij veel wazige problemen ligt de oorzaak toch ergens in de bekabeling, kompleet vervangen (niet repareren) is de enige optie.
Alles, echt alles is bekeken en doorgemeten.......................niets maar dan ook niets te vinden, onderdelen vervangen zonder resultaat................
Er kan nog veel meer onderzocht worden, maar daar staat een aanzienlijk kostenplaatje tegen over. Het advies van de monteur; niet doen, de kans dat je wat vindt is erg klein, levert niets op, maar kost bakken met geld..................duidelijke taal dus, ik steek dat geld liever in een opvolger, waarvan akte..........
Ik ben er ook moe van c.q. ik heb er geen zin meer in, het geleuter gaat al sinds oktober, de kar heeft veel te veel in de werkplaats gestaan, mijn besluit heb ik genomen en staat rotsvast; de kar gaat weg zodra er een opvolger is, waarbij ik er van uit ga dat er een 1M via mijn dealer te regelen is.
Het wordt zwart, en ja, ik bestel hem zo................dat heb ik met de M3 ook gedaan...................