Ik heb vandaag mijn eerste auto op gehaald
Maar dit is genoeg tekst nu de plaatjes!
(ps. foto's zijn gemaakt met mobiel)
kom je zeker met de auto hierheen ?Crooijmans schreef:Ben vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs!!![]()
Dus vanaf volgende week kan de touring eindelijk van zijn plaats afkomen!
Vanaf volgende week wel jaLuc B schreef:kom je zeker met de auto hierheen ?Crooijmans schreef:Ben vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs!!![]()
Dus vanaf volgende week kan de touring eindelijk van zijn plaats afkomen!
Gebruikers op dit forum: Bram, jvb, Ti-Tourist (Erik) en 8 gasten