BMW introduceert M3 CRT (E90, sneller, lichter)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.

M3 CRT

zal wel te duur zijn, liever een gewone
5
11%
zal wel te duur zijn, liever een 1 M
5
11%
liever een M3 GTS
5
11%
prachtig
24
52%
not my cup of tea
7
15%

Totaal aantal stemmen: 46

Tom

Re: BMW introduceert M3 CRT (E90, sneller, lichter)

Bericht door Tom » 24 jun 2011, 15:26

Afbeelding

RVV

Bericht door RVV » 24 jun 2011, 15:28

Als je oprecht voor DF wilt schrijven dan moet je...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=f3fQ3zp_ ... 13C71F20E2[/youtube]

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 24 jun 2011, 15:29

Hielke, je doet me soms denken aan een bepaalde stamgast in een stamkroeg die denkt bepaalde privileges te hebben omdat ie er 1x per week ofzo voor 10 euro wat komt drinken. En dan verbaal kracht bijzetten als de kastelein 'm soms 'vergeet' want 't is druk etc. Stamtafel vol met grootverbruikers....Semi verongelijkt je verhaal weer halend bij de kroegbaas die ook z'n schouders ophaalt....

Hielke

Bericht door Hielke » 24 jun 2011, 15:30

Andre schreef:Ga trouwens morgen met een Cayman R rijden wou eerst jou meenemen. Maar die vrouw van mij is toch teruggekomen van haar buro stoel avontuur en die ziet zo n Cayman ook wel zitten. Ik hoop alleen dat ze de Tshirts van de Cayman op voorraad hebben. Zouden ze lekker slapen denk je.
Eelkje, thuisblijven!!!! Er zit geen achterbank in een Cayman :tooth:

Robin

Bericht door Robin » 24 jun 2011, 15:31

[img]een-geanimeerde-gif-van-een-popcorn-smakkende-dooie-zanger[/img]

Tom

Bericht door Tom » 24 jun 2011, 15:32

Robin schreef: Stamtafel vol met grootverbruikers.....
En een notaris :dood:

Hielke

Bericht door Hielke » 24 jun 2011, 15:34

[quote="RVV"]Als je oprecht voor DF wilt schrijven dan moet je...

Ik schrijf altijd oprecht Rico :D Denk dat daar de schoen ook het meest wringt.

Robin

Bericht door Robin » 24 jun 2011, 15:35

Hielke schreef:
RVV schreef:Als je oprecht voor DF wilt schrijven dan moet je...

Ik schrijf altijd oprecht Rico :D Denk dat daar de schoen ook het meest wringt.
En in real life(bij de notaris) ben je aan 't toneelspelen dan? Of andersom? :tong:

RVV

Bericht door RVV » 24 jun 2011, 15:42

Nee Hielke te makkelijk.. ik heb al vaker geschreven.. je schrijft nu oprecht voor jezelf. Wil je oprecht voor DF schrijven dan bied ik je die mogelijkheid, maar dan ook de lusten en niet alleen de lasten. Staat verder los van je privesituatie.

De vraag is alleen durf je ook als redacteur te schrijven.. of blijf je liever in die veilige anonimiteit van het toetsenbord.

Andre

Bericht door Andre » 24 jun 2011, 15:45

Nu ze weet dat er geen achterbank inzit blijft ze thuis. Belt de Notaris net. Tja je weet nooit als ik die ooit nog eens nodig ben een Cayman ritje vindt ie waarschijnlijk niet te versmaden.
:D

Hielke

Bericht door Hielke » 24 jun 2011, 15:57

Tom schreef:
Robin schreef: Stamtafel vol met grootverbruikers.....
En een notaris :dood:
Dat notarisverhaal gaat me achtervolgen blijkt wel. Ik weet niet eens meer waar ik deel 1 heb neergeschreven. Om er vanaf te zijn dan nu maar deel 2. Ik waarschuw de M fappers alvast, dit kan hard aankomen.

Waar was ik gebleven? Oh ja, ik was dus huiswaarts gekeerd net nadat ik de notaris sterkte had gewenst met het bezit van een CSL. Hij lachte en keek me tegelijkertijd wat verbaasd aan. Kritiek op zijn auto? Een CSL, dat kon niet. Thuis aangekomen bedacht ik me dat een notaris in ruste toch wel handig kon zijn bij het beantwoorden van een aantal voor mij dringende vragen. Zo'n man heeft de schaapjes al op het droge en zal me niet snel met een rekening opzadelen. Ik ben van het zuinige soort moet je weten. En trouwens, mocht ie kennis van de zaak hebben, dan was het antwoord ook zo gegeven. Een minuutje of twee, meer tijd zou ie daar niet voor nodig hebben. Bij terugkomst in de kartbaan trof ik de lynchparty nog precies zo aan zoals ik ze kort daarvoor verlaten had. Je kon aan de reacties wel merken dat mijn lijstje besproken was. M'n vraag aan de notaris kon inderdaad kort en duidelijk beantwoord worden. Een kundig man. Wel zag ik dat zijn vragende blik naar gelang de avond vorderde steeds sterker werd. Op een gegeven moment nam ie me even apart om iets te willen bespreken. Ik nam aan dat ie nog wat dieper op mijn persoonlijke situatie wilde ingaan om me maar zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Des te groter was mijn verbazing dat het thema M3 CSL werd aangeroerd. "Of het werkelijk zo was dat die CSL me als rijdersauto weinig deed?". Tsja, wat moet je dan? Ik moest mezelf even aansporen te gaan doen wat moest, maar de waarheid duurt nu eenmaal het langst. Na een ruime uiteenzetting van de vele zwakke punten van de CSL voelde zijn welgemeende dankwoord als een warm bad. Ook de notaris had na enkele jaren CSL bezit nooit begrepen wat er nou zo speciaal aan die auto was. Maar wat moet je als iedereen om je heen zegt dat het zo'n fantastische auto is. Dat inlaatgeluid alleen al was een voldoende koopargument volgens velen. Maar twee jaar lang met oordoppen in een auto rondrijden die je de pis niet lauw maakt, dat laat wonden achter. Mijn aan duidelijkheid niets overlatende uiteenzetting deed 'm helemaal opbloeien. Ik kon met moeite een niet onaanzienlijke donatie afwijzen. Zo blij was ie.

En weten jullie wat het mooiste is? Het staat allemaal op de bewakingsvideo! Het moment dat ie me apart neemt, mijn uiteenzetting, zijn handdruk, de dank die uit zijn ogen straalt. Misschien is het geluid niet helemaal up to par met de beelden, maar het plaatje zegt genoeg.

Wat de waarheid al niet kan doen met mensen. Zo mooi.
Laatst gewijzigd door Hielke op 24 jun 2011, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

RVV

Bericht door RVV » 24 jun 2011, 15:59

Begrijp ik nou goed dat Andre morgen met de pro-deo notaris van Hielke in een Cayman R gaat rijden. :drieling:

Hielke

Bericht door Hielke » 24 jun 2011, 16:02

RVV schreef:Begrijp ik nou goed dat Andre morgen met de pro-deo notaris van Hielke in een Cayman R gaat rijden. :drieling:
Gatverdamme, had ik 'm nou maar niet de waarheid over die CSL verteld :x

RVV

Bericht door RVV » 24 jun 2011, 16:08

Hahahaha ik heb net Andre aan de telefoon, zou eerst Hielke meenemen, maar een uur geleden belde de notaris naar Andre. Zegt Andre "ik ga morgen in een Cayman R rijden".. de notaris was ook heel er benieuwd naar de Cayman R. Hielke om :ziek: van te worden toch.

Hielke

Bericht door Hielke » 24 jun 2011, 16:08

RVV schreef:Nee Hielke te makkelijk.. ik heb al vaker geschreven.. je schrijft nu oprecht voor jezelf. Wil je oprecht voor DF schrijven dan bied ik je die mogelijkheid, maar dan ook de lusten en niet alleen de lasten. Staat verder los van je privesituatie.

De vraag is alleen durf je ook als redacteur te schrijven.. of blijf je liever in die veilige anonimiteit van het toetsenbord.
Wat houdt dat in, als redacteur schrijven? Neem m'n test van de 130i als voorbeeld? Verwacht je zoiets of wil je iets anders?

Tom

Bericht door Tom » 24 jun 2011, 16:10

RVV schreef:Begrijp ik nou goed dat Andre morgen met de pro-deo notaris van Hielke in een Cayman R gaat rijden. :drieling:
Yep
klik

Andre

Bericht door Andre » 24 jun 2011, 16:14

De Notaris heeft net terug gebeld hij kan morgen niet mee in de Cayman R hij heeft een testrit staan met een 1M.

:)

HansD

Bericht door HansD » 24 jun 2011, 16:15

Robin schreef:Hielke, je doet me soms denken aan een bepaalde stamgast in een stamkroeg die denkt bepaalde privileges te hebben omdat ie er 1x per week ofzo voor 10 euro wat komt drinken. En dan verbaal kracht bijzetten als de kastelein 'm soms 'vergeet' want 't is druk etc. Stamtafel vol met grootverbruikers....Semi verongelijkt je verhaal weer halend bij de kroegbaas die ook z'n schouders ophaalt....
:roflol: spot on

Hielke

Bericht door Hielke » 24 jun 2011, 16:25

HansD schreef:
Robin schreef:Hielke, je doet me soms denken aan een bepaalde stamgast in een stamkroeg die denkt bepaalde privileges te hebben omdat ie er 1x per week ofzo voor 10 euro wat komt drinken. En dan verbaal kracht bijzetten als de kastelein 'm soms 'vergeet' want 't is druk etc. Stamtafel vol met grootverbruikers....Semi verongelijkt je verhaal weer halend bij de kroegbaas die ook z'n schouders ophaalt....
:roflol: spot on
Kan niet Robin, ik shop niet bij DeBeier :D En bij de Fiat dealer ben ik trouwens ook al een paar maanden niet geweest. Er wil nog maar niks stukgaan.

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2011, 18:33

las net al iets van 130.000,-euro in DLD?

http://newsletter.auto-motor-und-sport. ... 7600&ln=37" onclick="window.open(this.href);return false;

Sperdy

Bericht door Sperdy » 24 jun 2011, 22:00

Andre schreef: ...
Vrouwen.

Ik zeg een fiat 500. Ga maar op de buro stoel zitten dan duw ik je zo de straat uit dan heb jij een fiat 500.
:lollerdelol:

Joop

Bericht door Joop » 24 jun 2011, 22:55

Het alcantara stuurtje is het enige wat me kan bekoren aan de hele auto (zou nog goed passen in mijn coupe in combinatie met het alcantara interieur;-));

De rest is gewoon ruk; trek ik net zo lief een E92 M3 met Competition Package van het schap af...

...die rood accenten op de diverse onderdelen snap ik al helemaal niet, welke homo-ontwerper is hier met de lippenstift uitgeschoten... :ziek:

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 24 jun 2011, 23:10

Ik vind hem zoals de M3 had moeten zijn to start with.
dus ja, liever dan een gewone M3 maar euh die prijs...
dan liever een 1M en van het geld mezelf aanvullen en als de 4.4 V8 450pk motor over een paar jaar gunstig is aan te schaffen een conversie uitvoeren :wave:

450 agressieve trappelende GTS/CTR pk's in een 1M CSL whoehoe :df:

Thijs-v-d-H

Bericht door Thijs-v-d-H » 25 jun 2011, 00:47

Even een korte reactie vanaf de ring, ben gisteren bij de onthulling geweest.
Motorkap is honinggraat carbon is nieuw naar verloot. Stoelen zitten super. Achterbank is gaaf.
Kleur is ook gewoon gaaf. Maar is 45kg en 30pk en de bijkomende zaken 50k waard......

Prijs is idd 130k In D, ze plannen er een voor Nederland

Paul

Bericht door Paul » 25 jun 2011, 01:47

RVV schreef:Dit ziet er dan wel wat armoedig uit. :ninja:

Afbeelding

In het eerste de beste Bentex shirtje zit een knapper embleem :ziek:

45 kilo eraf...hmmm dat is bijna de helft van mijn hond en dat merk ik echt niet of daar de helft nu wel of niet op de achterbank zit.

Plaats reactie