Dat je vrouw (Eelkje, ouwe 'meeleesteres' die je bent, volgens mij post jij de helft van Andre's posts) het niet snapt is begrijpelijk. Zij ligt momenteel met een vent in bed die een 1M T shirt als pyama draagt. Dat duurt even, maar jouw kennende nooit lang

Ik heb het over het dragen van het t-shirt en het bezitten van die auto. Denk dat je de auto net wat langer hebt dan dat je het t-shirt draagt
Mmmm, zal ik het nog eens proberen uit te leggen dan. Gaat niet makkelijk worden tussen het 'geweld' van Robin en Rico die de zoveelste discussie tussen hun vorige, huidige en komende BMW neerpennen.
Ik heb niks tegen BMW. Sterker nog, als auto liefhebbers mogen we god op onze blote knietjes bedanken dat er nog een volumemerk is dat sportieve RWD C en D segment auto's durft te produceren. Ook tegen BMW's die me niet kunnen bekoren heb ik niets. Ik schrijf alleen op dat ze me niet kunnen bekoren. Dat enkele feit, dat opschrijven, schiet velen op DF al in het verkeerde keelgat. Dat ik als 47 jarige bij mem wonende Fiat Punto EVO rijder bepaalde BMW's niet hoog inschat als rijdersauto's. Ik vind dat vreemd. Het is immers maar een stuk blik en mijn mening is wat het is, een mening van slechts één persoon. Ook als je mijn mening wat status zou toebedelen dan staan daar op DF zomaar 10 andere meningen tegenover.
De factor BMW is op dit moment binnen DF zelfs zo sterk dat ook een aantal moderatoren al moeite met de MOGELIJKHEID hebben dat ik de 1M zou kunnen gaan bekritiseren. Ik speel graag met die gevoelens. Ging er op voorhand vanuit dat de andere partij het hoofdzakelijk ook als spel zag. Ik zeg opzettelijk 'ging'. Want ik weet het niet meer zo zeker. Begin steeds meer te denken dat DF bij de gratie van de verheerlijking van de 1M bestaat. Binnen DF zie ik de omgang met de 1M als de lakmoesproef voor de website. Met name voor de commerciële tak. De tests, de rijverslagen. Hoe serieus neem je jezelf nog als je al moeite met de gedachte hebt dat iemand wel eens een negatieve mening over jouw automerk of type zou kunnen hebben? Die vraag moet momenteel beantwoord worden.