Nothing more, nothing less.190k hier in NL. NEVER IN MY LIFE. Dan ben je een grote idioot.
Als je in staat bent 190k bij elkaar te sparen om het vervolgens aan deze bmw uit te geven dan vraag je er gewoon om.
Nothing more, nothing less.190k hier in NL. NEVER IN MY LIFE. Dan ben je een grote idioot.
+1. Achterbank is debiel, met die rare hobbels in het midden.Hielke schreef:...Heb je de rode achterbank van die BMW trouwens al gezien? Sneu voor dat derde kind.
Hielke schreef:Tuurlijk haal ik een GT3 erbij. De superieure sportwagen en je houdt tov die BMW ook nog geld in de zak. Koop je daar mooi een 2e hands 318i touring voor om de kids naar school, sport en vakantiebestemming te brengen. Als je de centen voor een GT3 hebt dan heb je ook centen voor een 2e, 3e en eventueel 4e auto.
Heb je de rode achterbank van die BMW trouwens al gezien? Sneu voor dat derde kind.
Dus als je een M5 van 160K koopt ben je niet de weg kwijt, maar een special van de M3 reeks voor 190K wel? Jajaja..Robin schreef:Rico is een beetje de weg kwijt inderdaad, maar ok, ieder z'n meuk.
Volgens mij, Rico, komen we op den duur hier in zo'n dingr terechtRVV schreef:Hielke schreef:Tuurlijk haal ik een GT3 erbij. De superieure sportwagen en je houdt tov die BMW ook nog geld in de zak. Koop je daar mooi een 2e hands 318i touring voor om de kids naar school, sport en vakantiebestemming te brengen. Als je de centen voor een GT3 hebt dan heb je ook centen voor een 2e, 3e en eventueel 4e auto.
Heb je de rode achterbank van die BMW trouwens al gezien? Sneu voor dat derde kind.
Ja lol die achterbank is een beetje een uitglijder![]()
Maar goed ik zou als BMW liefhebber, hoe goed, mooi ik de GT3 ook vind. Nooit voor een GT3 gaan. Niks ten nadele van de GT3. Maar dat zoek ik niet. Een e90 M3 sedan heb ik altijd prachtig gevonden, dat ding van Andre toen 100 punten.. deze doet er in mijn ogen 100 schepjes boven op. En gewoon elke dag lekker bruikbaar. Maargoed allemaal hypothetisch in mijn situatie. Maar dit is wel zo'n special dat ik wat minder om de prijs loop te mekkeren. Deed ik indertijd met de M3 CSL ook niet. En die was toen ook bijna 60K duurder dan een standaard M3.
Dan ben je voor 30k een beetje meer de weg kwijt. Kun je 'n stuk of 60 TomToms voor kopen, Rico.RVV schreef:Dus als je een M5 van 160K koopt ben je niet de weg kwijt, maar een special van de M3 reeks voor 190K wel? Jajaja..Robin schreef:Rico is een beetje de weg kwijt inderdaad, maar ok, ieder z'n meuk.
Ja. Hehe!RVV schreef:Maar goed de nadruk ligt wat teveel op de prijs.. met 67 auto's is überhaupt nog maar de vraag of die naar NL komt. Ik zou als ik BMW nl was niet de moeite nemen iig met al die azijnpissers op DF. Neemt niet weg dat BMW laat zien dat ze het wel gewoon KUNNEN.
Die hebben geen achterbank en maken herrie als je naar de ring gaatRobin schreef:
Tuurlijk ligt de nadruk op de prijs man! Anders reden we hier allemaal in Lambo's/Ferrari's, Astons, Porkers en Paganis rond.
Fair enough!Tom schreef:Die hebben geen achterbank en maken herrie als je naar de ring gaatRobin schreef:
Tuurlijk ligt de nadruk op de prijs man! Anders reden we hier allemaal in Lambo's/Ferrari's, Astons, Porkers en Paganis rond.
Ik vond die post op het nieuwsgedeelte ook te ver gaan, maar dat terzijde.Hielke schreef:Rico,
Dus omdat je BMW liefhebber bent buk je ook voor deze onzinnige prijs en ben je niet meer in staat om de Porsche GT3 voor het automobiele meesterwerk te zien wat ie is.
Ben ik nu jarenlang zo ziende blind geweest dat ik jullie BMW liefde als volwassen kerels als een spel heb gezien? Dat er nog een mate van relativering mogelijk was? Gezien het 1M draadje begin ik te twijfelen. De plaatsing van die mini driftjes van Andre in de 1M op de homesite heeft me de ogen echt doen openen. Is er voor DF nog leven naast BMW?
Rotzooi is 't zeker niet, maar 'n E90 M3 voor 190k, voor die 90k vond ik 'm al te duur voor wat ie bood, voor 190k heb je echt 'n gaatje in je hoofd. EN dat er op dit moment betere BMW motoren te koop zijn, de laatste 5 jaar zegmaar, voor ook nog minder centen. Win/win.RVV schreef:merkenblind, in de zin dat er niks beter is dan BMW, onzin genoeg is beter. Merkenblind in de zin van aanspreken dan zeker BMW. Maar wel hel leuke spul en dan ook nog eens in de hoek waar ik het zoek. En deze auto zit precies in die hoek. Snap al dat M atmo is te duur en te weining power bashing ook niet. 10 jaar lang loop je er mee weg, groeps therapie sessies op kartbaan, avonden vol kwijlend op e46 M3's/CSL's E90 M3 V8 folders. en nu is het allemaal ineens rotzooi.. gvd die 1M maakt wel een boel kapot zeg. Niet bij mij iig.. zoals ik al zei dit is de geilste M van de afgelopen 8 jaar. Even koffie pakken
Beter in de zin van? Leuker? Of efficiënter?EN dat er op dit moment betere BMW motoren te koop zijn, de laatste 5 jaar
Voor 'n fractie van de prijs heb je 'n zuiniger, makkelijker motor in de omgang die irl net zo snel kan zijn. Dus dat is mijn definitie van 'beter'. :boogie:RVV schreef:Robin, jouw "probleem"in dit soort discussie's is dat jij het elke keer naar je eigen financiële situatie (qua veroorloven) trekt. Nee hoor kijk naar hoe ik Ferrari's Astons en Lambo's adoreer.Alles wat niet in jouw financiële plaatje past wordt op voorhand afgeschoten. Of het is zo exotische dat het verder niet meer relevant is. Ik koos 'n M5 of 'n Gt3 voor die centen, weinig echt exotisch aan, die eerste kost in de US net zoveel als m'n auto nu, dusIk kan hem ook niet betalen, maar daarom is dit niet ineens een kutauto voor 190k.Nooit gezegd dat 't 'n kutauto is, ik haal voor DAT geld de bovenstaande karren Een M3 CSL was ook geen kutauto voor 140k indertijd.Was zeker geen kutauto, masar nieuw te duur voor 't verschil wat hij boodt in NL Ik durf er wel van uit te gaan dat het verschil tussen deze CTR en een gewone M3 net zo groot is als indertijd tussen een gewone e46 M3 en M3 CSL. Dat geloof ik, zie mijn betoog hiervoor bij de CSL, het verschil is te miniem om daar in dit gevaal 50/60/70k meer voor te betalen, dan ga je naar 'n GT3 ofzo
DE hele discussie of ik dit ding wel of niet zou kopen, of dat jij hem wel of niet zou kopen poentechnisch is helemaal niet relevant. Jawel, want als ie 'n ton/110k had gekost met die 4,4 motor met 450pk DCT had ik misschien in de markt geweest, serieus.Er staat gewoon een knap M product, waarvan ik zeg, hulde mannen bij M GmhB..Mee eens, ware het niet dat voor die centen je in Porker regione komt, en het als limited gewoon zonde is zio'n ding als daily/trackbak te misbruiken jammer dat jullie lager in pikorde zijn bij BMW AG dan de marketingmannen. Maar daar kunnen de M mannen ook niet veel aan doen.:banging:
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Thomasss en 2 gasten