Hans die man met die RS3 kwam gisteren tegen. Moet je pagina 1 of 2 teruggaan.
Die man wou een sprintje trekken. LOL tegen mij nog wel de sprinter bij uitstek.
Pre facelift is inderdaad de mooiste. Maar de bombarie op de M3 Coupé vind ik nog veel lelijker dan de huidige non M3 Coupé's. Ik vind die auto gewoon on Duits mooi. En dan die Horst von Saurma Ringtijd van 8.26. Zonder jetsers van banden, zonder sper, zonder M3 remmen, zonder gekietelde 3 liter turbo. Heel indrukwekkend. Zet me een revolver op het hoofd en dwing me een BMW te kopen en ik kom met zo'n ding thuis.romo schreef:Hielke schreef:335i coupé is geen optie? Mooiste BMW met de beste motor. Goede overbrugging naar toekomstige M's.romo schreef:Morgen middag hoor ik wat er mogelijk is...............als het al mogelijk is een 1M op de kop te tikken..........
De pre face lift mee eens....................de huidige is verneukt met de koplampen.................dus laat maar.........
Andre schreef:Romo als jij een 1M koopt dan moet RTL en SBS er maar bij.
Hans die man met die RS3 kwam gisteren tegen. Moet je pagina 1 of 2 teruggaan.
Die man wou een sprintje trekken. LOL tegen mij nog wel de sprinter bij uitstek.
Gewicht: 1650KG!!!Hans R schreef:http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2011101405" onclick="window.open(this.href);return false;
DIK!
BamiesGTA schreef:Gewicht: 1650KG!!!Hans R schreef:http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2011101405" onclick="window.open(this.href);return false;
DIK!![]()
En dan zeggen dat de 1M zwaar is. LOL
Ik vind de velgen niet staan bij de rest... Die zijn namelijk sportief en de rest is gewoon.. normaal
Hielke @ PC Andre ?Andre schreef:Ja klopt maar ik ben zelf de lichtste ook niet meer:)
+1 heb je uberhaupt wel eens gereden met een Lotus? Trek je geruite broek aan en rijd eens met zo'n ding en trek dan je conclusie, maar nee BMW en Porsche dat is gewoon het beste wat er is.. zo jammer die oogkleppen bij de meeste hier.Ruben schreef:Leuk Andre, maar die opmerking slaat dus nergens op. Stoelen zijn prima te doen en met oordopen in (zonder heb ik het ook gered) rijd je gewoon open 220 over de autobahn. Nee, natuurlijk is een BMW 1M comfortabeler, maar overdrijf niet. Net zoals ik vind dat je overdrijft met de GT3. Maar het zal vast aan je grijze haren liggen. Alles is vast al wat gevoeliger bij jou
Lotus heeft natuurlijk best wat leuke auto's gemaakt, maar jullie bekijken het wel een beetje (....) door een roze bril. Laatst had ik mijn geruite broek aan en kon ik een rondje met Hans meerijden op Spa. Lastig was dat ik een helm op moest, waardoor ik mijn alpinopet af moest zetten. Los daarvan was het leuk, echt waar.Hans R schreef:+1 heb je uberhaupt wel eens gereden met een Lotus? Trek je geruite broek aan en rijd eens met zo'n ding en trek dan je conclusie, maar nee BMW en Porsche dat is gewoon het beste wat er is.. zo jammer die oogkleppen bij de meeste hier.Ruben schreef:Leuk Andre, maar die opmerking slaat dus nergens op. Stoelen zijn prima te doen en met oordopen in (zonder heb ik het ook gered) rijd je gewoon open 220 over de autobahn. Nee, natuurlijk is een BMW 1M comfortabeler, maar overdrijf niet. Net zoals ik vind dat je overdrijft met de GT3. Maar het zal vast aan je grijze haren liggen. Alles is vast al wat gevoeliger bij jou
Seriously?Hans R schreef:want het blijft het enige merk die circuit auto's maakt die straat geschikt zijn.
Het kan altijd beterSnipe schreef:Seriously?Hans R schreef:want het blijft het enige merk die circuit auto's maakt die straat geschikt zijn.
Lotus-eigenaren passen toch juist altijd van alles aan. Andere wielen, andere onderstellen, superchargers en weet ik wat al niet meer. Loop een rondje bij Van der Kooi door de showroom en tel hoeveel standaard auto's daar staan (mag je de originele Lotus-accessoires meetellen).
Dan denk ik niet dat Lotus het veel beter doet dan KTM, Porsche, Donkervoort of misschien zelfs BMW M. Heb ik het nog even niet over de betrouwbaarheid van Lotus, die in mijn ogen niet helemaal in overeenstemming is met het prijskaartje.
Vergis je niet, ik vind het gave auto's, maar wel met een paar behoorlijke nadelen.
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Bing [Bot], Google [Bot], Marc42, Philipoo, SlowCo en 13 gasten