Even voorstellen...MarcF

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
MarcF

Even voorstellen...MarcF

Bericht door MarcF » 27 feb 2007, 22:30

Hoi,

Na een paar maanden meegelezen te hebben op dit forum vond ik het toch maar eens tijd mezelf aan te melden.

Ik ben Marc, 26 jaar en woonachtig in Tilburg. Momenteel rijd ik in een Seat Leon Topsport 1.8 20vt my 2004 (VdV editie). De volgende zaken aan de auto zijn aangepast:
- Full Milltek uitlaatlijn
- JD Chip (± 240 pk / 360 nm)
- Eibach verlaagd
- Forge DV
- Andere remmen voor (formel schijven met ferodo blokken).

Sinds jaar en dag zijn auto’s voor mij een grote passie. Ik ben ooit begonnen met een Opel Tigra 1.4 16v my 2000 (nieuw) om vervolgens al snel over te stappen op een peugeot 206 XS 1.6 16v my 2001. Na een jaar begon het alweer te kriebelen en heb ik een peugeot 206 XS 1.6 16v my 2003 (nieuw) gekocht. Op zich beviel de laatste auto goed, echter de drang naar meer “vermogen” was niet te onderdrukken met als gevolg dat ik de auto maar weer had ingeruild op een Peugeot 206 GTI my 2003. De GTI moest al vrij snel weer plaats maken voor een Seat Leon Topsport 1.8 20vt my 2004. Deze kreeg direct een retourtje naar Seat van der Velden voor een Full Milltek uitlaatlijn en een retourtje JD voor een chip op maat.

Medio 2006 had ik mijn studie afgerond en kon ik beginnen bij mijn huidige werkgever. In eerste instantie was ik in de veronderstelling een leaseauto te gaan rijden en had ik mijn auto via de Peugeot dealer te koop gezet, binnen een week was de auto al verkocht (iemand had zijn e36 M3 erop ingeruild) en was ik even autoloos. Door allerlei nieuwe ontwikkelingen bleek het toch interessant genoeg te zijn privé een auto te rijden en van de werkgever een (bruto)vergoeding te krijgen voor de zakelijke kilometers. Helaas was mijn auto reeds verkocht, dus moest ik weer op zoek naar een andere auto. Dit werd wederom een Seat Leon Topsport 1.8 20vt my 2004, deze keer een VdV editie met alles erop en eraan zodat ik gelijk klaar was. Deze rij ik nu sinds augustus 2006, echter kijk ik alweer met een schuin oog naar Seat Leon II FR 2.0 TFSI VdV editie, een Golf V GTI of zelfs iets exclusiever, een Alpina B3 my 2000. Houdt het nou nooit op! :lol:

Verder ben ik (nog) niet echt bekend met het rijden op circuits, echter wat niet is kan nog komen.

Ik hoop dat ik een leuke tijd tegemoet kan gaan op dit forum.

Groet,

Marc

Tristan

Bericht door Tristan » 27 feb 2007, 22:32

Hoi Marc,

ook in het bezit geweest van een Topsport VDV-editie.

Rij nu op dit moment in een FR VDV-editie. Bevalt erg goed, en is zeker een stap vooruit tov de Topsport.

Veel plezier hier.

RVV

Bericht door RVV » 27 feb 2007, 23:23

Welkom op DF Mooie auto.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 28 feb 2007, 10:01

Kijk eens aan, weer een SEAT rijder hier.
Welkom.

Plaats reactie