BMW 1 Serie M Coupé

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
dvh

Re: BMW 1 Serie M Coupé

Bericht door dvh » 21 jun 2011, 21:53

En willen ze die gare M3 nu wel inruilen ? :mrgreen:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 21 jun 2011, 22:02

Zal voor jou misschen geen issue zijn maar schat zo in dat de restwaarde van een 1M ook wat beter zal zijn (is toch een limited serie die ze maken?). Is meer een klassieker in wording denk ik. Beetje E30 M3 idee.

Joop

Bericht door Joop » 21 jun 2011, 22:03

Knappe omzwaai; wel begrijpelijk Romo...

Kasteel

Bericht door Kasteel » 21 jun 2011, 22:07

romo schreef:Zo nu even echt nieuws;

Ik laat een offerte maken op dit gebakje.......................... :oops:

De huidige kar heb ik per direct aan de kant gezet...................(nee geen ongeval)

Ja ja, zeker wel................het hoe en waarom zal ik later toelichten, het wordt of een 1M of nogmaals een M3 met ///M-DCT

To be continued........................
ROFL, Robin kom maar, jij ook :D

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 21 jun 2011, 22:09

Rico ook al één besteld? :)

Macboy

Bericht door Macboy » 21 jun 2011, 22:11

Nu Robin nog en daarna Rico.

Ik open alvast een nieuwe website.

JP

Bericht door JP » 21 jun 2011, 22:16

Andre schreef:A

Bmw doet al jaren op alle M s Michelin banden. Ik ben daar geen liefhebber van. Als slick prima maar als straatband minder. Een michelin heeft het karakter om heel lang grip vast te houden en laat dan abrubt los. (...)
Het laatste jaar van de M5 Ringtaxi werd er toch rondgebanjerd op Bridgestone Potenza's... :?

RVV

Bericht door RVV » 21 jun 2011, 22:32

Ik had er al een in bestelling staan, maar BMW wil hem niet leveren aan mij.

Rupie

Bericht door Rupie » 21 jun 2011, 22:37

Lol.

Tijd voor een DF ban voor BMW Nederland? :strong:

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 21 jun 2011, 22:39

RVV schreef:Ik had er al een in bestelling staan, maar BMW wil hem niet leveren aan mij.
Komt omdat je een atmo fetjist bent. Is inmiddels ook bij BMW GmbH bekend.

De volgende keer dit shirt aantrekken en bij de Beier binnenlopen, dan komt alles goed. :)

Afbeelding

SteV6

Bericht door SteV6 » 21 jun 2011, 22:44

Romo, inderdaad gewoon overstappen op een C63 man! Sedan of Coupé, allebei mooi in de juiste kleur :hungry:

Andre

Bericht door Andre » 22 jun 2011, 00:41

LOL@Romo een 1M coupe. De 1 serie basher bij uitstek.

Zal je nog een tipje geven vooruit dan maar.

Er staat nog Valancia Orange bij Bmw Amsterdam en in week 27 komt er nog een zwarte binnen. Geloof bij de Fonkert dat er in September nog 1 komt.

Voor de rest ben ik niet op de hoogte wat er verder nog staat.

Wat ik wel weet is dat je van 1M qua rijden wel heel erg gaat genieten. Het is misschien niet helemaal je model keuze. Maar achter het stuur vergeet je de M3 heel snel.

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 22 jun 2011, 00:45

Deze staat al een tijd bij de Fonkert, als hij inmiddels al niet is verkocht. Thijs?
Zo te zien met DCT

Afbeelding
1 van de 30stuks ever build!

Snipe

Bericht door Snipe » 22 jun 2011, 01:05

^ Dat is de auto die Romo dus in 5 minuten vergeten is als hij een 1 M heeft :mrgreen:

Andre

Bericht door Andre » 22 jun 2011, 01:34

Romo bel aub eerst Bmw Nederland en ga test rijden in die oranje. Zeg dat je serieus intresse hebt. Een test rit zou geen probleem moeten zijn.

De 1M staat dichter bij een CSL dan een E92 M3 en dat maakt hem zo fantastisch.

Evo en subaru s waren ook geen hoogstandjes qua ontwerp. Maar wat kon je daar van genieten als je achter het stuur zat.

Persoonlijk vindt ik de 1M wel mooi zoals ik evo s en subaru impreza ook mooi vindt Je gaat die auto s waarderen, omdat je weet wat ze in hun mars hebben. De 1M is voor mij een achterwiel aangedreven rally auto met nog wat comfort aanboord. :)

De turbo motor ga jij ontzettend waarderen weet ik nu al. De powerband is veel meer bruikbaar in het dagelijks leven. Als je alle dagen op het circuit zat zou ik je eerder een atmo aanraden. Maar voor de weg. Is de turbo M perfect.

Als je de 1M start als ie koud is. Wat een sound echt ruig.

Zelf keek ik ook sceptisch tegen de 1M aan. Een auto die uit M3 onderdelen bestaat en een AG motor heeft. Maar uiteindelijk hebben alle onderdelen bijelkaar wel iets speciaals gemaakt. Waarvan ik eerst ook dacht dat het een opgeleukte 135i was. Daar ben ik helemaal op teruggekomen. De auto voelt en rijdt speciaal en is niet met een AG auto te vergelijken.

Fernando

Bericht door Fernando » 22 jun 2011, 01:36

Macboy schreef:
Ik open alvast een nieuwe website.

Ja relaxt, kunnen we 5 jaar tegen "Binnenkort spectaculair online" aankijken..... :mrgreen:

Thijs-v-d-H

Bericht door Thijs-v-d-H » 22 jun 2011, 07:17

Chris van S. schreef:Deze staat al een tijd bij de Fonkert, als hij inmiddels al niet is verkocht. Thijs?
Zo te zien met DCT

Afbeelding
1 van de 30stuks ever build!
Klopt, is nog niet verkocht. En facelift, competition, DCT........ :wink:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 jun 2011, 07:21

Andre schreef:Romo bel aub eerst Bmw Nederland en ga test rijden in die oranje. Zeg dat je serieus intresse hebt. Een test rit zou geen probleem moeten zijn.

De 1M staat dichter bij een CSL dan een E92 M3 en dat maakt hem zo fantastisch.

Evo en subaru s waren ook geen hoogstandjes qua ontwerp. Maar wat kon je daar van genieten als je achter het stuur zat.

Persoonlijk vindt ik de 1M wel mooi zoals ik evo s en subaru impreza ook mooi vindt Je gaat die auto s waarderen, omdat je weet wat ze in hun mars hebben. De 1M is voor mij een achterwiel aangedreven rally auto met nog wat comfort aanboord. :)

De turbo motor ga jij ontzettend waarderen weet ik nu al. De powerband is veel meer bruikbaar in het dagelijks leven. Als je alle dagen op het circuit zat zou ik je eerder een atmo aanraden. Maar voor de weg. Is de turbo M perfect.

Als je de 1M start als ie koud is. Wat een sound echt ruig.

Zelf keek ik ook sceptisch tegen de 1M aan. Een auto die uit M3 onderdelen bestaat en een AG motor heeft. Maar uiteindelijk hebben alle onderdelen bijelkaar wel iets speciaals gemaakt. Waarvan ik eerst ook dacht dat het een opgeleukte 135i was. Daar ben ik helemaal op teruggekomen. De auto voelt en rijdt speciaal en is niet met een AG auto te vergelijken.
Andre schreef:LOL@Romo een 1M coupe. De 1 serie basher bij uitstek.

Zal je nog een tipje geven vooruit dan maar.

Er staat nog Valancia Orange bij Bmw Amsterdam en in week 27 komt er nog een zwarte binnen. Geloof bij de Fonkert dat er in September nog 1 komt.

Voor de rest ben ik niet op de hoogte wat er verder nog staat.

Wat ik wel weet is dat je van 1M qua rijden wel heel erg gaat genieten. Het is misschien niet helemaal je model keuze. Maar achter het stuur vergeet je de M3 heel snel.

Met dank !

Ik heb deze info naar mijn dealer gestuurd, ik wil binnen een week met deze kar rijden . (punt)

Het turbo gebeuren vs atmo lig ik niet wakker van, het uiterlijk ja, das andere koek, maar in de huidige omstandigheden prik ik daar maar even doorheen................er moet wat anders komen that is the bottom line..........
Proefrijden hoef ik ook niet, dat het ding goed rijdt is al lang duidelijk...........(beter dan ik het kan that is)

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 jun 2011, 07:22

@Thijs;

Ik heb niets met deze "grondverf editie".........................

Thijs-v-d-H

Bericht door Thijs-v-d-H » 22 jun 2011, 07:27

romo schreef:@Thijs;

Ik heb niets met deze "grondverf editie".........................
Ieder zijn smaak, van de ´track edition´ staan er trouwens ook nog 6 in het land. Dus je bent niet de enige die er niets mee heeft.
Laatst gewijzigd door Thijs-v-d-H op 22 jun 2011, 07:42, 1 keer totaal gewijzigd.

RVV

Bericht door RVV » 22 jun 2011, 07:40

Dus 80k plus stuk slaan zonder er een meter in te hebben gereden omdat iedereen roept dat ie fantastisch is? :? Sterker nog zonder hem al in het echie te hebben gezien?! Romo denk nou ff goed na. Nee ik raad hem niet af maar blind zo'n auto kopen wetende dat je gezien de trajecten in je aankoop verleden heel kritisch bent, zou ik wel afraden. Ik kan hier zo 50 posts van je quoten waarom je het een afschuwlijk ding vind/vond. Zoek ze zelf maar op en vraag je je af of je nog steeds alsof je leven er van af hangt zo'n 1M wilt. :wink:

Maar goed, keuzes. Alleen en pas er voor op fora kunnen je gek maken. Zuiver nadenken kan dan wel eens een probleem worden.

Aan de andere als Andre zo'n ding ongereden durft te kopen :tooth: dus dan zeg ik go for it :wave: maar goed jij bent Andre niet, gaat de 1M toch niet tweaken. Dus what you see is what you get.

:duck: Een waggelend eentje als we Hielke moeten geloven LOL.

(net een spannend boek die 1 serie)

Knot

Bericht door Knot » 22 jun 2011, 07:48

80k besteden zonder gereden te hebben....... ik hoop dat ik ooit eens in mn leven 80k op de bank kan hebben, dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren zegmaar hoe hard ik er ook voor zal sparen. :(

Snipe

Bericht door Snipe » 22 jun 2011, 07:49

RVV schreef:Dus 80k plus stuk slaan zonder er een meter in te hebben gereden omdat iedereen roept dat ie fantastisch is? :? Sterker nog zonder hem al in het echie te hebben gezien?! Romo denk nou ff goed na. Nee ik raad hem niet af maar blind zo'n auto kopen wetende dat je gezien de trajecten in je aankoop verleden heel kritisch bent, zou ik wel afraden.
Als je wist waar hij nu in rijdt, zou je snappen dat hij liever vandaag dan morgen een andere auto heeft.

RVV

Bericht door RVV » 22 jun 2011, 08:00

Ach dat is wel te overbruggen.

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 22 jun 2011, 08:12

Ik geloof er geen bal van, Romo zit de boel gewoon lekker op te jutten en dat doet hij goed! :thumbup:
Van een M3 terug naar een 1 serie dat is ongeveer hetzelfde van een Rolex naar een Breil :nah:

Plaats reactie