Nou houden we hier allemaal wel van snelheid en lekker doorrijden, ik ook, en ik denk dat 150 een best redelijke snelheid is daar... Maar moet toch wel toegeven dat dit echt wat te veel van het goeie is, vooral omdat er geen vangrails zijn op dat stuk.Politie onderzoekt dollemansrit van 310 km/u
HEEMSTEDE - De politie stelt een onderzoek in naar een filmpje van een automobilist die 310 kilometer per uur zou hebben gereden.
Website GeenStijl plaatste zondag het filmpje van de snelheidsduivel.
De man rijdt zo'n 160 kilometer per uur op de Heemsteedse Dreef en vervolgens bijna 310 kilometer per uur op de Driemerenweg richting Haarlem (N205)
De bijrijder heeft de man en zijn snelheidsmeter waarschijnlijk vastgelegd toen hij het gaspedaal flink intrapte. Wanneer de snelheidsovertreding plaatsvond, kon de politiewoordvoerster nog niet zeggen.
De auto zou een Nissan GT-R zijn, die volgens een fabrieksopgave inderdaad een top van 310 kilometer per uur heeft.
De snuggere aapjes hebben de auto duidelijk in beeld, alsook het gezicht van de bestuurder. En sja dan vraag je er imo om opgepakt te worden. Ik rij ook wel es ergens heel erg hard (2-3x toegestane snelheid) en als ik er al onboard filmpjes van maak zullen die om deze reden nooit op internet terecht komen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1536231 ... botox.html
Waarom ze trouwens niet op de A5 gaan rijden die een paar km verder ligt snap ik niet, meer kilometer kaarsrechte weg en stuk breder, vangrails, enz, veel veiliger.