Na al een maand of 8 meegelezen te hebben eindelijk de moed verzameld me aan te melden

G Kolkman is de forumnaam dus, but you can call me Gert (dit omdat mijn voornaam nogal 'one of a kind' is en dit een vervelend hoge traceerbaarheid ten gevolge heeft

Mijn DF uit zich momenteel in 3 dingen (globaal): 1) als een debiele rondtoeren over Duitse buitenwegen in de Eifel, Moeselgebiet en het Saarland (8.000 pretkm's in een half jaar gereden 8) ), de Nurburgring (op een klein uur rijden, nu 4x geweest) (2) en het fanatiek bezoeken van rally's en rallygerelateerde evenementen (al sinds m'n 8e of iets dergelijks ongoing). Waar deze autotic vandaan komt is tot op heden binnen mijn familie een raadsel, maar het zit wel diep. Zo stond ik op m'n derde al voor het raam elk bewegend object te benoemen ('autoo, autoo') en heb ik jarenlang uit m'n hoofd bijkans alle specs van auto's gekend. Is nu wat minder omdat m'n aandacht zich gericht heeft op het echt interessante spul (iets met bang for buck). De verlanglijst van wannahaves en wannado's is dan ook schier oneindig waardoor ik voorlopig niet bang hoef te zijn dat ik zonder kom te zitten, 8)

Laatste toevoeging: ik zie hier volgens mij wel eens namen voorbij komen die destijds (volgens mij 1999-2000) ook op het autovisie gastenboek en later het carros gastenboek (als ik het me goed herinner) zaten! Kan dat kloppen