deze? speciale ook pole position maar dan van>Joost schreef:Die bovenste Recaro's en dan met oranje stiksels,, superdik.
Welk type Recaro is dat?
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?p=6713949" onclick="window.open(this.href);return false;
deze? speciale ook pole position maar dan van>Joost schreef:Die bovenste Recaro's en dan met oranje stiksels,, superdik.
Welk type Recaro is dat?
My friend saw this 1M as it came out. It is supposedly owned by TechTec tuning and sponsored by Akrapovic. He was told that the 1M has a "Prototype" exhaust and is pushing around 450PS (443HP). It finished 3rd in its class losing out to a Lotus Exige and a S/C E46M3. It also looked from the pics that it also had a KW suspension setup.
oke, die bedoelde je dusJoost schreef:Die zijn weer iets over de top vind ik, maar dat is een kwestie van smaak.
Ik vind die met zwart leer en suede wel erg mooi, en dan met oranje stiksels, de stoel voor de 1M.
Duidelijk. Maar dan heb je nét niet de 1M appearance he....tja. Ieder z'n meuk.FerdiACS1 schreef:Als je een 1M/// toch uitelkaar gaat halen, en opnieuw opbouwen DAN koop je natuurlijk een 135i en geen 1M///. Dit soort acties begrijp ik niet. Koop je die dure M/// rommel, en je schroeft het er weer vanaf
135i met tjippie, koeling, uitlaatje, sperr, onderstel en nonRFT's heb je ook 450pk en ga je net zo hard voor minder..
klopt en niet die rij eigenschappen, lekker breed op de weg en ander stuurgedrag en die gevoelens gaat het juist om.Robin schreef:Duidelijk. Maar dan heb je nét niet de 1M appearance he....tja. Ieder z'n meuk.FerdiACS1 schreef:Als je een 1M/// toch uitelkaar gaat halen, en opnieuw opbouwen DAN koop je natuurlijk een 135i en geen 1M///. Dit soort acties begrijp ik niet. Koop je die dure M/// rommel, en je schroeft het er weer vanaf
135i met tjippie, koeling, uitlaatje, sperr, onderstel en nonRFT's heb je ook 450pk en ga je net zo hard voor minder..
+1Knot schreef:Mja, Andre had ook een 135i die heeft ie er toch ook best snel weer uitgetrapt..... snap niet waarom de 1M dan nu zo heilig en uitverkocht is
Een 135i is geen sportauto, een 1M/// wel. Groot verschil in sportiviteit als van de mogelijkheden gebruik maakt van de 1M/// als daily straatauto. Eén van de allerleukste auto's op dit moment, daarom is 'ie uitverkocht, lijkt me niet moeilijk. BMW heeft het met de 1M/// goed voor elkaar, perfect is 'ie niet.Knot schreef:Mja, Andre had ook een 135i die heeft ie er toch ook best snel weer uitgetrapt..... snap niet waarom de 1M dan nu zo heilig en uitverkocht is
En niet zo'n beetje ook.Andre schreef:135i mag dan overeenkomsten hebben. Maar in mijn beleving is de 1M wel anders.
Is ie ook niet, er zijn een aantal dealers die er nog 1 of meer hebben staan. BMW Amsterdam heeft er nu bijvoorbeeld nog 2 staan die nog niet verkocht zijn, een oranje en een zwarte.Knot schreef:snap niet waarom de 1M dan nu uitverkocht is
Klopt, daar heeft Rico wel een punt:RVV schreef:Voor de RACERIJ een turbomotor? Die troep gaat toch allemaal kapot bij trappen op het circuit.
Leven in de brouwerijArthur schreef:En het gezever begint weer overnieuw...![]()
Nog aangeslingerd door een mod ook![]()
Nog een reden om er een te bestellenRVV schreef:Een 1M een sportauto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, dat wist ik niet. Wat zijn jou ervaringen Rico met deze motor in de racerij?RVV schreef:Diesel telt niet, dat zijn helemaal stofzuigers![]()
Maar even serieus Ferdinand, de .35i is geen motor die je graag in een raceauto wilt hebben.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten