E36 M3 3.0 Touring - UPDATE P10 (Hobbyproject iemand?)

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Adje ///M3

Re: E36 M3 Touring - UPDATE

Bericht door Adje ///M3 » 11 jun 2011, 08:37

Erik K. schreef:Moesten de kleppen echt gesteld worden of was t een controle en was de klepspeling nog in orde?
Het was in principe wel nodig. Het wil nog al eens voorkomen dat er bijvoorbeeld maar 2 gesteld moeten worden. In mijn geval waren het alle 6...!
Ook mijn gevoel zei dat dat de motor een keer lekker fris gemaakt moest worden. Hij krijgt namelijk regelmatig op z'n fl*kker....

FreudeamFahren

Bericht door FreudeamFahren » 11 jun 2011, 08:45

Adje ///M3 schreef:
Tim N schreef:Welke veren heb jij onder je T zitten? Staat precies goed op de wielen naar mijn idee
Durf ik niet te zeggen Tim :oops:

Auto staat op een verlaagd M Sportonderstel welke momenteel stugger geveerd is d.m.v. powerflex bussen.
Er zitten Bilstein dempers en H&R veren onder, aldus de baas die er regelmatig aan sleutelt ;-)

Adje ///M3

Bericht door Adje ///M3 » 11 jun 2011, 08:59

FreudeamFahren schreef:
Adje ///M3 schreef:
Tim N schreef:Welke veren heb jij onder je T zitten? Staat precies goed op de wielen naar mijn idee
Durf ik niet te zeggen Tim :oops:

Auto staat op een verlaagd M Sportonderstel welke momenteel stugger geveerd is d.m.v. powerflex bussen.
Er zitten Bilstein dempers en H&R veren onder, aldus de baas die er regelmatig aan sleutelt ;-)
Het moet niet gekker worden dat jij onderhand meer van de auto weet als de berijder zelf :oops:
Thanks Tijs!

Ennuh, er wordt nauwelijks aan gesleutelt hoor :wink: Nooit geen grote problemen mee gehad!

Stefan van Elst

Bericht door Stefan van Elst » 11 jun 2011, 09:16

siegerdehaan89 schreef:heerlijk wiel die contours :love:
+1 !!

Erik K.

Bericht door Erik K. » 11 jun 2011, 11:12

Adje ///M3 schreef:
Erik K. schreef:Moesten de kleppen echt gesteld worden of was t een controle en was de klepspeling nog in orde?
Het was in principe wel nodig. Het wil nog al eens voorkomen dat er bijvoorbeeld maar 2 gesteld moeten worden. In mijn geval waren het alle 6...!
Ook mijn gevoel zei dat dat de motor een keer lekker fris gemaakt moest worden. Hij krijgt namelijk regelmatig op z'n fl*kker....
Neem aan dat je bedoeld dat van alle 6 de cilinders de kleppen gesteld moesten worden ;)
En je merkt dus ook duidelijk verschil?

Adje ///M3

Bericht door Adje ///M3 » 11 jun 2011, 11:59

Erik K. schreef:
Adje ///M3 schreef:
Neem aan dat je bedoeld dat van alle 6 de cilinders de kleppen gesteld moesten worden ;)
En je merkt dus ook duidelijk verschil?
Ja precies, dat bedoel ik eigenlijk. :hammer:
ik heb nog niet echt de kilometers gemaakt om het grote verschil te kunnen ondervinden. Echter merk nu al dat het blok iets beter oppakt als voorheen. De M3 Evo schijven voelen nu beduidend beter aan.

Adje ///M3

Bericht door Adje ///M3 » 03 okt 2011, 00:03

Voor diegene die nog een leuk winterproject zoekt..... PM me maar.

http://auto.marktplaats.nl/bmw/49020901 ... 3D%3D&df=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie