Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
In mijn M5 had ik van Dension een externe harde schijf waar MP3's op konden. Bediening was toen via een extern kastje. Dit is qua basis gelijk lijkt mij , alleen bied het meer mogelijkheden.
Het lijkt mij niet zo gek, je kan via het stuurwiel alles bedienen, incl. telefoon.
http://www.dension.com/product/iPod-iPh ... teway-five" onclick="window.open(this.href);return false;
Helaas is de informatie wat summier. Als ik zocht op het productnummer wat ik dan nodig heb: GWF1BM4 kwam ik bij autotoys uit, daar staat er weer bij dat hij ook 250 GB data storage heeft. Vreemd da de fabrikant daar niets over zegt.
Product Features
* USB: Flash Memory and Hard Disk Drive (USB 1.1 and higher)
* File System: FAT16 or FAT32
* Storage capacity: Up to 250 GB Music
* Music format: MP3, WMA and WAV, OGG
http://www.autotoys.com/x/product.php?productid=18136" onclick="window.open(this.href);return false;
Of zijn er beter opties?
Bediening via org. bmw stuur/scherm is een pre!
De dension die ik in de M5 had was kwalitatief zeer goed.
[audio] Dension Gateway Five
- Jelmer850i
[audio] Dension Gateway Five
- Bijlagen
-
- GWF1BM4[1].jpg (55.72 KiB) 426 keer bekeken
-
Re: [audio] Dension Gateway Five
Misschien dat je daar enkel een USB device op kunt aansluiten?
- Jelmer850i
maakt mij opzich niet zoveel uit als er wel of niet internet storage in zit gaat me meer even om als iemand ervaring met dit ding heeft
-
Hoi Jelmer,
Vanwege mijn werk heb ik ervaring met de Dension Gateway Five (GWF1BM4) en kan er meer informatie over geven.
De Gateway Five is geschikt voor de volgende BMW systemen:
BMW MID Radio (Quadlock)
BMW 16:9 Navigatie (Quadlock)
Het is inderdaad een iPod/USB/AUX interface met tekstondersteuning (MP3 TAG) en bediening van de iPod en USB via het stuur en het originele BMW systeem. Tevens heeft dit systeem een telefoonfuctie waarbij het telefoonmenu en telefoonboek wordt weergegeven op het originele BMW systeem.
Het systeem heeft zelf geen intern geheugen, maar er kan een harde schijf op de USB poort aangesloten tot ongeveer 120 GB (voor optimale werking i.v.m. laden van de files).
Ik werd via ErikS getipt op de vraag. Vandaar de reactie. Mocht je nog meer vragen hebben over het product, laat het maar weten.
Gr John
Vanwege mijn werk heb ik ervaring met de Dension Gateway Five (GWF1BM4) en kan er meer informatie over geven.
De Gateway Five is geschikt voor de volgende BMW systemen:
BMW MID Radio (Quadlock)
BMW 16:9 Navigatie (Quadlock)
Het is inderdaad een iPod/USB/AUX interface met tekstondersteuning (MP3 TAG) en bediening van de iPod en USB via het stuur en het originele BMW systeem. Tevens heeft dit systeem een telefoonfuctie waarbij het telefoonmenu en telefoonboek wordt weergegeven op het originele BMW systeem.
Het systeem heeft zelf geen intern geheugen, maar er kan een harde schijf op de USB poort aangesloten tot ongeveer 120 GB (voor optimale werking i.v.m. laden van de files).
Ik werd via ErikS getipt op de vraag. Vandaar de reactie. Mocht je nog meer vragen hebben over het product, laat het maar weten.
Gr John
-
humor die fantjes....De Gateway Five is geschikt voor de volgende Roze olifantjes systemen:
Roze olifantjes MID Radio (Quadlock)
Roze olifantjes 16:9 Navigatie (Quadlock)

@ Jelmer, ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord!

- Jelmer850i