Die dingen worden gewoon als pronkstuk / statussymbool gekocht. 400 km/u rijden kan in de praktijk toch zo goed als nergens dus nuttig is het helemaal niet. Maar vertellen dat je een auto hebt die 400 kan kan wel in elke kroeg

yep, zo zie ik het ook, let them be, feit is dat het eenmooi stuk techniek is en het leuk zou zijn er eenkeer een stukje in te mogen rijden just to feel what it can do.Bert ///M3 schreef:Alsof een Veyron bezitter dat uberhaubt wat uitmaakt![]()
Die dingen worden gewoon als pronkstuk / statussymbool gekocht. 400 km/u rijden kan in de praktijk toch zo goed als nergens dus nuttig is het helemaal niet. Maar vertellen dat je een auto hebt die 400 kan kan wel in elke kroeg
Geweldig als mensen eigenlijk geen mening blijken te hebbenSebring NL schreef:Als ik 20 miljoen had, zou ik er ook een Veyron bij nemen.
Macboy schreef:Geweldig als mensen eigenlijk geen mening blijken te hebbenSebring NL schreef:Als ik 20 miljoen had, zou ik er ook een Veyron bij nemen.
Sebring NL schreef:Robin, Bert
idd. Journalisten-PK's noemen wij dat altijd. Die Klaas Zwart rommelt een oud M5 motortje in een zelfgemaakte kitcar en gaat harder op TG mickey-mouse baan.
Maar, het is al writing on the wall als iemand er TWEE heeft. Er schijnen nogal wat multi-Veyron bezitters te zijn, w.o in Nederland.
Dan heb je het echt niet begrepen. Als ik 20 miljoen had, zou ik er ook een Veyron bij nemen. Maar zou wel 50 andere auto's eerst kopen.
Huh? Een biturbomotor die nota bene ten koste van een GT3 wordt opgehemeld?Ruben schreef:Toch echt wel de non plus ultra van Porsche op het moment. Ik denk dat je hoorndol wordt van het geluid van de GT3/RS op een gegeven moment, dit klinkt mij toch voldoende als muziek in de oren. En die snelheid...
KofferklepPetrolhead Tom schreef:Net een witte gespot, met zwarte motorkap. Wat een beest!
Klopt ook ja! Maar wat een ding!Mark Nauta schreef:KofferklepPetrolhead Tom schreef:Net een witte gespot, met zwarte motorkap. Wat een beest!
whahaRobin schreef:24 seconds faster than last year. Waar zou dat aan liggen, aan de dubbele turbo?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 29 gasten