Topgearmagazine
- dvh
Topgearmagazine
Niet bedoelt om reclame te maken, en als het niet mag dan verwijder hem maar.
Ik krijg in mijn mail meestal spam/reclame van groupon.
Meestal klik ik ze gelijk weg.
Nu zal ik een deal van het top gear magazine. Een jaar lang voor 29,50.
Das geen geld natuurlijk, en misschien zelfs een goede tip.
Maar mijn vraag is, is het wat dat blad ? Leuk vermaak ? Of helemaal niks ?
Ik krijg in mijn mail meestal spam/reclame van groupon.
Meestal klik ik ze gelijk weg.
Nu zal ik een deal van het top gear magazine. Een jaar lang voor 29,50.
Das geen geld natuurlijk, en misschien zelfs een goede tip.
Maar mijn vraag is, is het wat dat blad ? Leuk vermaak ? Of helemaal niks ?
-
Re: Topgearmagazine
Ik vind het wel een leuk blad. Koop wel eens een los exemplaar.
Absoluut geen hoogstaande artikelen maar wel op een leuke manier geschreven.
Absoluut geen hoogstaande artikelen maar wel op een leuke manier geschreven.
-
Ik heb nu voor de 2e keer een 3 maand abonnement, en lees het blad altijd met veel plezier.
Staan mooie foto's in, en de tekst erbij leest lekker weg
Je moet wel een beetje tegen de flauwe humor kunnen, maar wat mij betreft is deze alleen maar van toegevoegde waarde
Staan mooie foto's in, en de tekst erbij leest lekker weg

Je moet wel een beetje tegen de flauwe humor kunnen, maar wat mij betreft is deze alleen maar van toegevoegde waarde

- dvh
Het hoeft van mij niet zo serieus.
Zal vanavond maar een jaar abbo proberen...
Zal vanavond maar een jaar abbo proberen...

-
Idd.KoenM schreef: Je moet wel een beetje tegen de flauwe humor kunnen, maar wat mij betreft is deze alleen maar van toegevoegde waarde
Beetje de Geen stijl onder de autobladen

Inhoudelijk kut maar de manier van schrijven maakt het leuk om te lezen.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Ik heb volgens mij al een jaar of drie een abbo en heb er echt geen moment spijt van....
Sterker, heb met een ingezonden brief al het "I am the Stig" t-shirt verdient en heb ook al een keer een horloge gewonnen....
Heerlijk blad, slappe verhalen, mooie goodies, strakke foto's.....
Niks mis mee...
Sterker, heb met een ingezonden brief al het "I am the Stig" t-shirt verdient en heb ook al een keer een horloge gewonnen....
Heerlijk blad, slappe verhalen, mooie goodies, strakke foto's.....
Niks mis mee...
- dvh
Nou heb een jaar abbo genomen.
Hoop dat het me bevalt !
Soms zitten er ook dvd's bij de uitgave v/d specials enzo... Dat is wel gaaf.
Hoop dat het me bevalt !
Soms zitten er ook dvd's bij de uitgave v/d specials enzo... Dat is wel gaaf.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Klopt die dvd's liggen bij mij in de auto....
Vooral degene die er laatst bij zat met het item over de 458 klinkt heerlijk in de auto.... :banaan:
Vooral degene die er laatst bij zat met het item over de 458 klinkt heerlijk in de auto.... :banaan:
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Heb de aanbieding ook nog even genomen, TG is altijd zeer vermakelijk om te lezen. Daarnaast is er gewoon een berg te lezen, dus voor elk wat wils.
Bedankt voor het seintje.
Bedankt voor het seintje.
- Ravin ///M
Ik heb TG ook in de wachtkamer liggen, geweldig blad. Lekker divers, superveel content en die heren kunnen tenminste schrijven. Al is het vertaald. Ik verbaasde me over de lage kwaliteit van Autovisie. Dat stuk in de nieuwe over die kleine cabrio's is verschrikkelijk amateuristisch geschreven. Dat zal je in TG nooi zien.
Krijg je geen spijt van DvH.
Krijg je geen spijt van DvH.
-
Ik kreeg bij mijn 3 maand abonnement ook nog een toilettasje van Lamborghini, inclusief 100ml parfum en een bus deo 
Autovisie is inderdaad niet echt hoogstaand, enige reden dat ik daar een abonnement op is, is dat ik steeds een maand wachten te lang vind duren

Autovisie is inderdaad niet echt hoogstaand, enige reden dat ik daar een abonnement op is, is dat ik steeds een maand wachten te lang vind duren

- Maus335i
Ben al een jaar of 5 abonnee (kwam toevallig van de week de doos nog tegen waar de rest in ligt). Kan me volledig aansluiten bij het commentaar hier boven: geweldig blad!
- dvh
Schrijven de mannen van TG ook echt zelf voor dat blad ?
Dat zou wel cool zijn.
Ik heb eigenlijk nooit meer gedaan dan er een keer doorheen gebladerd in de supermarkt.
Vond het wel leuk dat het ook een beetje ee gadgetblad is, dus wat meer dan alleen auto's.
Klinkt positief allemaal!
Dat zou wel cool zijn.
Ik heb eigenlijk nooit meer gedaan dan er een keer doorheen gebladerd in de supermarkt.
Vond het wel leuk dat het ook een beetje ee gadgetblad is, dus wat meer dan alleen auto's.
Klinkt positief allemaal!
- marcokers
Ik heb begin dit jaar een proefabo genomen via 1dayfly voor 34,95, blad leest wel lekker weg lekker slappe ouwehoer verhalen en redelijk vergelijkbaar met het tv-programma. Ik heb er geen spijt van.
- Ravin ///M
Voorin staan er meestal een paar \editorials van de heren. May sc\hrij\ft h\eel ve\rmak\elijk al is het in het engels leuker om te lezen.
- Peric
Yup, alledrie schrijven ze een stukje elke maand.dvh schreef:Schrijven de mannen van TG ook echt zelf voor dat blad ?
Dat zou wel cool zijn.
Ik koop ook regelmatig een los exemplaar, zat er ook over te denken om een abbonement te nemen.
Ik sla alleen altijd de column van Edo Brunner over....
- Niels
- Auto: Prius+
Het zal de/mijn leeftijd zijn maar ik vind het nogal popi geschreven. Imho is het humoristisch gezien nogal een slap aftreksel van wat de Britse mannen zelf doen. Ze proberen wel nonchalant grappig te zijn in hun verslaglegging maar imho te geforceerd. Maar goed, ieder z'n ding. Af en toe koop ik wel eentje zoals onlangs voor de vakantie maar na een keer doorbladeren keil ik em ook zo weg terwijl ik meestal wel bladen bewaar.
Anyway 30,- is ook niet duur dus waarom niet
Anyway 30,- is ook niet duur dus waarom niet

- marcokers
*bump* Hij is er weer, voor de geïnteresseerden bij Groupon een jaarlang TG Magazine voor €29,-
- dvh
Lol...
Ben nog steeds aan het wachten op mn abbo.
Groupon krijgt mijn gegevens niet gekoppelt ofzo...
Vandaag nog maar eens ff bellen of ze een jaarabbo voor 2011 of 2012 bedoelen...
Ben nog steeds aan het wachten op mn abbo.
Groupon krijgt mijn gegevens niet gekoppelt ofzo...
Vandaag nog maar eens ff bellen of ze een jaarabbo voor 2011 of 2012 bedoelen...

- Hubert D
Mijn mening
Ik heb pas een 6-maand abbo hierop (gratis) gehad, maar zou er zelf nooit een kopen.
Geen enkele serieuze test. Drukke layout, matige foto's en onzinnige teksten.
Grappig om op het strand doorheen te bladeren, that's it. Enigste leuke zijn de dvd's die er soms bijzitten.
Als ik geld uit zou geven was het aan de EVO. Enigste wat ik nu wel met plezier lees is de RTL GP, dat is alleen geen doorsnee autoblad, maar meer de vergane glorie van de racerij in prachtige verhalen en foto's.

Ik heb pas een 6-maand abbo hierop (gratis) gehad, maar zou er zelf nooit een kopen.
Geen enkele serieuze test. Drukke layout, matige foto's en onzinnige teksten.
Grappig om op het strand doorheen te bladeren, that's it. Enigste leuke zijn de dvd's die er soms bijzitten.
Als ik geld uit zou geven was het aan de EVO. Enigste wat ik nu wel met plezier lees is de RTL GP, dat is alleen geen doorsnee autoblad, maar meer de vergane glorie van de racerij in prachtige verhalen en foto's.
- marcokers
Als je serieuze recensies en testverslagen wilt lezen kan ik me goed voorstellen dat je een ander blad als EVO pakt. Ik vind 12 nummers voor 29,- niet veel geld voor een op zich best wel vermakelijk blad. Voor het normale bedrag geloof €6 per nummer laat ik m ook links liggen, tenzij ik op vakantie zou gaan en iets luchtigs op t strand/bij t zwembad wil lezen.
- Martijn_bmw
ik neem er idd ook meestal een paar mee voor op vakantie/ op het strand, leuk blad daarvoor 

- dvh
Ben heel de week al serieus..en dat is een hele opgave voor een niet zo serieus type.
Graag wat luchtigs om te lezen daarom.
Graag wat luchtigs om te lezen daarom.