de meest sublieme ophanging voor mijn sierra cosworth

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Wannes

de meest sublieme ophanging voor mijn sierra cosworth

Bericht door Wannes » 27 feb 2007, 07:29

een paar weken geleden dus een cosworth gekocht (zoals jullie weten :wink: ) en ik worstel nogal wat met de baanligging van dat ding...
er is dan ook geinvesteerd in motortuning en niet in veiligheid.... :?
Ik ga hem dus nu proberen perfect op de baan te krijgen...en vraag daarbij jullie advies...

comfort speelt zo geen grote rol aangezien het toch maar om mee te spelen is ( mag zo puur mogelijk rijden)
ga af en toe trackday's doen dus daar moet er zeker rekening mee gehouden worden... thx

o ja, de banden zijn reeds besteld...bridgestone potenza, dus dat zit al wel goed dacht ik..

Scoobypleasure

Bericht door Scoobypleasure » 27 feb 2007, 09:59

Denk bv is aan Proflex onderstel.

Ik heb AST en Intrax HDA onder mijn GTT gehad en nu onder de WRX zit Proflex. Het verschil kan je goed merken. Kijk ook een swat andere Cosworth rijders eronder hebben en vraag naar hun bevindingen.

Succes,

Fabian

Karel

Bericht door Karel » 27 feb 2007, 10:53

Mijn persoonlijke mening is: eens bij Intrax langsgaan,
kunnen ze mooie dingen bouwen op maat of een van hun stnd setjes gebruiken.
Ze gaan van 800euro tot +6000euro dus als je appelen met appelen vergelijkt zit er zeker iets knap tussen.
Voordeel is dat Henk zo goed als alles van ophangingen kent en je dus altijd kan bijstaan met raad en advies.

Plaats reactie