BMW 1 Serie M Coupé

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
RVV

Re: BMW 1 Serie M Coupé

Bericht door RVV » 09 jun 2011, 13:21

Als dat dus zo is waarom wordt er dan toch 186 pagina's over zo'n auto geluld. Dan kan je beter op pagina 1 zetten dat het een lelijk hok is en overgaan tot de orde van de dag.
:D

David omdat de 1M DF's Heiland is geworden :angel: :roflol:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 jun 2011, 13:23

Hielke schreef:In dat laatste citaat is geknipt?

De derde optie, de derde soort rekenende mens, had moeten zijn:

3. Zij die met een normale rekensom beginnen en dan toch iedere keer weer op de uitkomst "BMW" uitkomen

1 + 1 + 1= BMW

3 x 23 = BMW

Ja HEHE. Dat is de clou, gehaktbal. :lol:

David R.

Bericht door David R. » 09 jun 2011, 13:24

RVV schreef:
Als dat dus zo is waarom wordt er dan toch 186 pagina's over zo'n auto geluld. Dan kan je beter op pagina 1 zetten dat het een lelijk hok is en overgaan tot de orde van de dag.

David omdat de 1M DF's Heiland is geworden :angel: :roflol:
Hoe heeft dat in godsnaam kunnen gebeuren ?

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 09 jun 2011, 13:28

Op het moment dat Andre uitsprak dat de M3 te zwaar is om een goede race auto te zijn. :mrgreen:

Snipe

Bericht door Snipe » 09 jun 2011, 13:44

Jullie krijgen de hartelijke groeten uit Rijswijk. De 1 M is nog steeds kapot.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 09 jun 2011, 13:47

Belachelijk.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 09 jun 2011, 13:51

Dat zuigt! Wat een slechte auto! Steeds kapot! :mrgreen: :wtf:

Snipe

Bericht door Snipe » 09 jun 2011, 13:51

Het Oordeel van Hielke is dus weer drie weken uitgesteld.
Oh nee, het oordeel van Hielke stond al vast. Maar de test is dus wél uitgesteld.

Sperdy

Bericht door Sperdy » 09 jun 2011, 13:55

Snipe schreef:Jullie krijgen de hartelijke groeten uit Rijswijk. De 1 M is nog steeds kapot.
Maakt niet uit. Sleep 'm gewoon naar Heereveen. Het is toch een petjes meeting. Allemaal OOO zeggen, wat is ie mooi. Testverslag uit je duim. Fotootje maken, klaar is Kees ..

Snipe

Bericht door Snipe » 09 jun 2011, 14:00

FerdiACS1 schreef:Allemaal OOO zeggen, wat is ie mooi.
Dat mag niet van David R.

David R.

Bericht door David R. » 09 jun 2011, 14:04

Snipe schreef:
FerdiACS1 schreef:Allemaal OOO zeggen, wat is ie mooi.
Dat mag niet van David R.
Alleen met een rood witte stok in je hand en een donkere zonnebril op (en evt een hond)

GTRene

Bericht door GTRene » 09 jun 2011, 14:07

:mrgreen:

en van uitstel komt afstel...
of hij is verkocht of een ander blad krijgt hem die dag? wie checkt de garage :hmmm:
tegen die tijd is een test overbodig door al de info die we al hebben, de test is dan hooguit nog leuk voor de bestuurder :hmmm:
kan ik hem ook wel een dagje meenemen met iemand er naast die de feiten opschrijft, bv richting de ring, leuk ritje autoweg en eifel en niet te gek over de ring en weer naar huis, dat lijkt me wel wat :df:

Hielke

Bericht door Hielke » 09 jun 2011, 14:11

FerdiACS1 schreef:
Snipe schreef:Jullie krijgen de hartelijke groeten uit Rijswijk. De 1 M is nog steeds kapot.
Maakt niet uit. Sleep 'm gewoon naar Heereveen. Het is toch een petjes meeting. Allemaal OOO zeggen, wat is ie mooi. Testverslag uit je duim. Fotootje maken, klaar is Kees ..
Hahahaha, ja, mijn god, wat een farce. Drie weken om er een nieuwe koppeling onder te zetten en dat lukt dan niet.

Ik voel me nu extra lullig. Maandenlang meedoen aan zo'n onnozel "is ie het of is ie het niet" verhaal en dan tot het eind der dagen door een importeur, die behalve op het vlak van prijsstelling ook vwb reparatie steken laat vallen, aan het lijntje te worden gehouden. Ga ik nog meedoen in het topic of anderszins?

Nee, nu is het wel mooi geweest. Wil mezelf toch wel een beetje serieus blijven nemen.

WJ

Bericht door WJ » 09 jun 2011, 14:15

Dus toch maar aan de RS3? Die rijd tenminste. :P

Harrie

Bericht door Harrie » 09 jun 2011, 14:15

Het zou me niet verbazen als BMW helemaal geen zin meer heeft om dat ding uit lenen aan een stel BWM geile gasten, puur voor de fun.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 09 jun 2011, 14:18

Denk dat je daar helemaal niet zo ver naast zal zitten.

Sperdy

Bericht door Sperdy » 09 jun 2011, 14:42

Harrie schreef:Het zou me niet verbazen als BMW helemaal geen zin meer heeft om dat ding uit lenen aan een stel BWM geile gasten, puur voor de fun.
Joh, die test-slet is allang afgeschreven. Oplappen voor de volgende aftrapbeurt. DF staat een beetje achteraan de rij, that's all. Tja, dan krijg je er een met wat gebreekjes. Voor de test niet relevant.
Zal ik mijn acs1 een likje oranje verf geven, een alsof-1M///. Een 1M/// is toch een gepimpte 135i. Ziet niemand.

Eensch: allemaal over naar de RS3 !

Andre

Bericht door Andre » 09 jun 2011, 14:52

Inderdaad lachwekkend dit. Heel slecht.

Het hele 1M verhaal is lachwekkend te noemen bij BMW.

Hoog van de daken springen met de marketing. Veel vraag naar de auto. Onderdelen kunnen niet geleverd worden. En leverings afspraken kunnen verre van nagekomen worden.

Het mag dan een leuk sturende auto zijn. Maar daar is het positieve dan ook mee gezegd.

Zo de roze bmw bril ligt even in de kast.

Michel P

Bericht door Michel P » 09 jun 2011, 15:19

A: De 1M is helemaal niet kapot............. het kort geding waarin Hielke een straatverbod krijgt opgelegd van BMW NL dient pas na het weekend.

B: BMW NL leest mee, en wil DF geen M1 ter beschikking stellen zolang RVV (Rico) nog geen handtekening onder het koopcontract heeft gezet

C: Perry komt met kut smoesjes omdat BMW NL vanaf het eerste verzoek gewoon keihard heeft gelachen.... en Perry durft dat hier niet te zeggen....

Alles met een dikke :wink:

Maak uw keuze!!!

Michel

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 09 jun 2011, 15:41

Michel P schreef:A: De 1M is helemaal niet kapot............. het kort geding waarin Hielke een straatverbod krijgt opgelegd van BMW NL dient pas na het weekend.

B: BMW NL leest mee, en wil DF geen M1 ter beschikking stellen zolang RVV (Rico) nog geen handtekening onder het koopcontract heeft gezet

C: Perry komt met kut smoesjes omdat BMW NL vanaf het eerste verzoek gewoon keihard heeft gelachen.... en Perry durft dat hier niet te zeggen....

Alles met een dikke :wink:

Maak uw keuze!!!

Michel

Gheghe....ik denk A :thumbup:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 09 jun 2011, 15:49

Zo jongens, ik heb net heerlijk gereden in de persslet van BMW NL! Heel dit draadje boeide me geen reet eigenlijk, zo'n 1M is net een 135i ten slotte, maar ik werd door BMW NL gebeld of ik ff in de 1M wilde gaan rijden nu de nieuwe koppeling er weer onder zat. Toch maar ff proberen dus. Dus ik erheen met mijn oude knakenbak. Ff praatje pot daar. Kopje koffie d'r bij. Toen lieten ze tegelijkertijd de brug zakken en kwam de 1M met zijn poten op de grond. De PR man wierp me de sleutels toe. Meteen DSC uitgeschakeld, vol in de begrenzer het parkeerterrein af en vervolgens heel Rijswijk door lopen driften.

De A4 op met 180 buitenom een Alpina D10. Vervolgens met 230 km/u dwars en rokend de A13 op. Bij 't Kleinpolderplein moest ik tussen de vrachtwagens door slalommen en ik was ff de trajectcontrole vergeten, dus heb ik hem in een 180 graden slip gegooid en ben tegen 't verkeer in teruggereden, zodat mijn gemiddelde nooit kan kloppen als ik de bekeuring thuis krijg.

Toen ik tegen 't verkeer in reed merkte ik hoe goed de 1M aan 't gas hangt, maar ook is 't stuurhuis vrij direct, want ik heb net niemand geraakt. Scheelde weinig hoor. Bij Rotterdam Airport de A13 weer af en toen dacht ik 'what the heck' (off topic: goeie naam voor een zomerhit? Misschien kan ik dan ook een 1M kopen), dus ik ben de langs de toren gereden en dan heb je daar zo'n speciale SMS-code voor piloten, dus terwijl ik onder de slagboom doorreed tikte ik in 'FLY BY aan' naar AIRPORT. Kreeg meteen een SMS-je terug met: Have a safe flight. Ik zat op de runway in de slipstream van een 737 van Akbar Airways en daardoor kon ik net genoeg meeliften om het verschil ten opzichte van de 135i te merken, maar echt veel scheelde 't niet.

Even later probeerde ik met de automatisch inklapbare spiegels of er nog verschil was in downforce of lift, maar tot mijn stomme verbazing steeg de 1M met 236 km/u op! Dus ik vloog over de startbaan en toen ik de spiegels weer inklapte, was 't meteen touchdown. Eerst de achterwieltjes, toen de voorwielen. De 1M is mooi in balans hoor!! Als er passagiers op de krappe achterbank hadden gezeten, dan had ik applaus gehad. Enfin, ik vond 't mooi geweest, dus ik ben nog even dwars door Delft teruggereden naar Rijswijk, maar bij de bibliotheek van TU wilde ik nog een mooie donut in 't gras maken bovenop het dak. Als je daar nu gaat kijken staan er een D en een F, van Driving-Fun.com weet je wel.

Een paar minuten later kwam ik full lock het parkeerterrein in Rijswijk opgedrift. In één grote rookwolk zette ik de 1M tot stilstand. De PR medewerker kwam er toen aan en die zei dat ik eigenlijk helemaal nog niet had mogen rijden, want ene Perry zat al weken te bedelen om een ritje, onder dwang van ene Hielke. Dus ik heb ze maar verteld dat ik een positief verhaal op DF zou plaatsen. Objectief ook. Waarvan akte.

intern bericht@Perry: zet jij dit ff op de FP? Plaatjes hoeven er van Hielke niet bij he? Er zat een vlekje op mijn lens.
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 09 jun 2011, 16:02, 3 keer totaal gewijzigd.

Xave30

Bericht door Xave30 » 09 jun 2011, 15:52

Lol Dennis @ giving them what they want.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 09 jun 2011, 15:57

:clap: :clap: :clap:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 jun 2011, 15:59

:lol:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 09 jun 2011, 16:04