BMW 1 Serie M Coupé
- Michel P
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Beiden niet moeders mooiste, de Cayman R is fors duurder dan de 1M, maar los van de prijs de porker graag.
Michel
Michel
-
Andre
Gaaf flimpje.
-
bm-dub
mooi flimpje indd. vind het er veel beter uitzien dan die Aventador reclame.
- GTRene
oftewel scherp sturen oder precieze lenkung 
- Fizbin
Ziet er toch redelijk computer-geanimeerd uit naar mijn mening 
- VLA
De wagen en omgeving is echt, maar de stenen muurtjes lijken inderdaad computer gerendered.Fizbin schreef:Ziet er toch redelijk computer-geanimeerd uit naar mijn mening
Wel gaaf filmpje verder.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Goh, ik begin de Cayman/Boxster lijn zó steeds meer te waarderen door 't positieve geleuter van Chris.Thijs-v-d-H schreef:Ome Chris vergelijkt de 1M en de Cayman R:
http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... eview.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar de 1M heeft voor MIJ meer te bieden wat Chris ook zegt:
-Dagelijkse bruikbaarheid/functionaliteit.
-de stance/looks
-met nog meer gemak driftwerk
-een motor die als daily in mijn ogen(als in been there done that) gewoon de meerdere is van de M3 V8.
-prijskaartje tov Cayman R.
MAAR eerlijk is eerlijk buiten die verrekt lilleke kleur op de Cayman R, in anthraciet/zwart ofzo, ja best wel te pruimen, en 'n mooi geluidje.
Maar echt 'n kar voor erbij.
- Knot
Heb je Vlasblom erbij gehaald??woka schreef: “Het laatste nieuws, de BMW 1M is gisteravond kapot ingeleverd bij BMW Nederland (banden kaal, koppeling opgebrand) dus de BMW test gaat vandaag NIET door in Heerenveen.”
-
woka
Nee nee.Andre schreef:Met zo n redenering kan je ook zeggen:
Waarom gaan mensen naar hoeren, als je hem slinger geeft tussen je handpalmen ben je goedkoper uit voor hetzelfde gevoel.
Och och.
135i is doe-het-zelf handwerk
1M is handjob door een betaalde dame
M3 is de volledige behandeling door diezelfde dame.
Jullie argument is dat de betaalde handjob zo indrukwekkend snel is.
- Robin Hartog
Eindbaas.woka schreef:Nee nee.Andre schreef:Met zo n redenering kan je ook zeggen:
Waarom gaan mensen naar hoeren, als je hem slinger geeft tussen je handpalmen ben je goedkoper uit voor hetzelfde gevoel.
Och och.Dit is een betere vergelijking:
Jullie argument is dat de betaalde handjob zo indrukwekkend snel is.Maar de beleving telt toch ook.
- Snipe
Dat krijg je met die turbo's.woka schreef:Jullie argument is dat de betaalde handjob zo indrukwekkend snel is.![]()
- RVV
Een turbo zuigt?! Ohw nee dat is een blowjob 
- Hielke
Niets zo nauw als je eigen klauw!

- Fizbin
Heb het idee dat het begrip 'fapdraadje' iets te letterlijk wordt genomenwoka schreef:Nee nee.Dit is een betere vergelijking:
Jullie argument is dat de betaalde handjob zo indrukwekkend snel is.Maar de beleving telt toch ook.
- Michel P
LOL! Ervaringsdeskundige............Hielke schreef:Niets zo nauw als je eigen klauw!
Andre haalt toch altijd een pond gehakt bij de slagen om hem in te prakken
Nivo daalt naar BMW nivo...........
- Robin Hartog
Iets zegt me dat er nog een paar bandensporen meer bij gaan komen hier...
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 4,,0,20.82" onclick="window.open(this.href);return false;

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 4,,0,20.82" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Andre
Ach ik heb ook liever een hoogtoerige M motor.
Maar ja je hebt geen keuze meer in dit land. Een nieuwe M3 kopen voor 120.000 euro en in 2013 140.000 euro terwijl je in duitsland voor 68.000 euro klaar bent. Voor mij is dat verschil qua bedrag niet meer acceptabel om nieuw te kopen.
Dan koop ik liever 2e hands of iets wat qua prijsstelling nog wel intressant is.
Qua auto is bij de 1M is de motor het nadeel en bij de M3 het formaat/en nog meer gewicht het nadeel.
Dus keuzes er op los laten. En met de aanschafprijs in overweging. Dan is de 1M package heel intressant.
Een 135i met sper heb ik zelf gehad. Geen vergelijk voor MIJ om voor die keuze te gaan. 1M is echt een heel andere auto.
Maar ja je hebt geen keuze meer in dit land. Een nieuwe M3 kopen voor 120.000 euro en in 2013 140.000 euro terwijl je in duitsland voor 68.000 euro klaar bent. Voor mij is dat verschil qua bedrag niet meer acceptabel om nieuw te kopen.
Dan koop ik liever 2e hands of iets wat qua prijsstelling nog wel intressant is.
Qua auto is bij de 1M is de motor het nadeel en bij de M3 het formaat/en nog meer gewicht het nadeel.
Dus keuzes er op los laten. En met de aanschafprijs in overweging. Dan is de 1M package heel intressant.
Een 135i met sper heb ik zelf gehad. Geen vergelijk voor MIJ om voor die keuze te gaan. 1M is echt een heel andere auto.
-
Robin
Chris Harris riep ook nog dat ///M zoals velen (en misschien terecht) beweren de MOTOR is, maar hij vond dat ///M staat voor het CHASSIS.(onterecht?)
Food for discussion.
Wat 'n machtig karretje
De som der delen is meer dan elk deel an sich en the whole package is what makes a car. Vind ik.
Food for discussion.
Wat 'n machtig karretje
De som der delen is meer dan elk deel an sich en the whole package is what makes a car. Vind ik.
- David R.
Buiten de prestaties hoor ik bijna niemand over de looks van de auto. Ieder zijn smaak maar ik vindt een 1 serie gewoon spuuglelijk. In M style toont hij wel wat beter maar het zou mij geen 85 k waard zijn. Voor dat geld is er wel wat leukers op de markt (nieuw of gebruikt). Als je bijvoorbeeld kijkt naar een Nissan GTR van 2009 heb je die voor hetzelfde bedrag. Keuze niet zo moeilijk lijkt mij.
- Hielke
Ik vind dat een aantal BMW fans in hun adoratie weer helemaal doorslaan terwijl ze er nog geen centimeter in gereden hebben :twisted:
Om de som der delen te berekenen moet je zelf aan het telraam staan.
-
Robin
David R. schreef:Buiten de prestaties hoor ik bijna niemand over de looks van de auto. Ieder zijn smaak maar ik vindt een 1 serie gewoon spuuglelijk..
In de 7 jaar dat de 1 serie op de markt is heb ik dat inderdaad serieus nog nooit eerder gehoord. Jij bent de eerste die dat zegt inderdaad. Nou ja maakt niet uit.
-
Robin
My bad. I stand corrected. Hielke + Punto Evo= Godlike.Hielke schreef:Ik vind dat een aantal BMW fans in hun adoratie weer helemaal doorslaan terwijl ze er nog geen centimeter in gereden hebben :twisted:
Sorry.
En evenn over dat berekenen van de som der delen:
Er zijn 3 types mensen:
-Mensen die kunnen rekenen.
-Mensen die níet kunnen rekenen
- Hielke
In dat laatste citaat is geknipt?
De derde optie, de derde soort rekenende mens, had moeten zijn:
3. Zij die met een normale rekensom beginnen en dan toch iedere keer weer op de uitkomst "BMW" uitkomen
1 + 1 + 1= BMW
3 x 23 = BMW

De derde optie, de derde soort rekenende mens, had moeten zijn:
3. Zij die met een normale rekensom beginnen en dan toch iedere keer weer op de uitkomst "BMW" uitkomen
1 + 1 + 1= BMW
3 x 23 = BMW
- David R.
Als dat dus zo is waarom wordt er dan toch 186 pagina's over zo'n auto geluld. Dan kan je beter op pagina 1 zetten dat het een lelijk hok is en overgaan tot de orde van de dag.Robin schreef:David R. schreef:Buiten de prestaties hoor ik bijna niemand over de looks van de auto. Ieder zijn smaak maar ik vindt een 1 serie gewoon spuuglelijk..
In de 7 jaar dat de 1 serie op de markt is heb ik dat inderdaad serieus nog nooit eerder gehoord. Jij bent de eerste die dat zegt inderdaad. Nou ja maakt niet uit.
- Sperdy
Ok, David R krijgt dus een BAN. Rico, kun jij dat even regelen?David R. schreef:Buiten de prestaties hoor ik bijna niemand over de looks van de auto. Ieder zijn smaak maar ik vindt een 1 serie gewoon spuuglelijk. In M style toont hij wel wat beter maar het zou mij geen 85 k waard zijn. Voor dat geld is er wel wat leukers op de markt (nieuw of gebruikt). Als je bijvoorbeeld kijkt naar een Nissan GTR van 2009 heb je die voor hetzelfde bedrag. Keuze niet zo moeilijk lijkt mij.