dan nog wat wegenbelasting en als ik rijd brandstof

en dan natuurlijk de vervangingen van sapjes en of onderdelen op z'n tijd, maar ben gelukkig heel wat minder kwijt dan Knot met z'n M5

Arthur schreef:Zal een paar 100km zijn per maand. Maar dan nog. Veel geld voor een auto die overwegend stil staat. Zoiets wordt het dus niet mocht er iets bij komen
Knot schreef:Over die kosten, 150 stilstaan en als je per maand 1000km rijdt is het 250-300 euro brandstof erbij. Bandjes onderhoud etc moet je afentoe ff slikken maar ligt ergens totaal tussen de 600 en 700 euro dus om te rijden.
Als die auto een beetje nieuwe spullen heeft gehad dan lijkt het zeker de beste koop nu als je die voor 14k mee kunt pakken.M@rcel schreef:Nette uitvoering met nette prijs.
http://auto.marktplaats.nl/bmw/45550376 ... -auto.html
Ik had vorig jaar een maandje van 1400 euro aan benzine en dat in een 318iPaul schreef:Arthur schreef:Zal een paar 100km zijn per maand. Maar dan nog. Veel geld voor een auto die overwegend stil staat. Zoiets wordt het dus niet mocht er iets bij komen
Knot schreef:Over die kosten, 150 stilstaan en als je per maand 1000km rijdt is het 250-300 euro brandstof erbij. Bandjes onderhoud etc moet je afentoe ff slikken maar ligt ergens totaal tussen de 600 en 700 euro dus om te rijden.
Uhmm heb wel maandjes gehad van 800 euro aan benzine per maand , hahahaha , gelukkig is die tijd voorbij
Ja hoop tankzegelsJelmer850i schreef:Me 2![]()
Maar je krijgt er wel wat voor terug!
Hij is in goede handen Jelmer, ik heb er laatst weer eens in mogen rijdenJelmer850i schreef:mijn 330d heeft inmiddels ook tegen de 20k aan gekost maar is niet meer waar dan 14.000
Mijn M5 is ook onder de 15.000 weg gegaan, met 155.000 kilometer dit in januari dit jaar.
Alles wat je kan bedenken nieuw....verder in top staat. Achteraf gezien had ik het niet moeten doen maar goed.
BMW Premium Selection.
Gebruikte Automobielen van uw BMW dealer.
Het BMW Premium Selection programma is exclusief gereserveerd voor gebruikte BMW automobielen die aan de allerhoogste eisen voldoen: de eisen van de fabrikant zelf. Automobielen die jonger zijn dan vijf jaar komen ervoor in aanmerking. Maar alleen als zij stipt door de BMW dealer zijn onderhouden en een zware test op 72 punten met succes hebben doorstaan. Dan zijn wij zo overtuigd van de kwaliteit dat wij op elke BMW Premium Selection automobiel de omvangrijke garantie* verlenen van 24 maanden zonder kilometerbeperking en geldig in (bijna) geheel Europa.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten