Tot afgelopen vrijdag was het allemaal erg onwerkelijk voor ons. Je weet dat je vriendin zwanger is, je merkt dat er van alles verandert. Maar het was zó onwezelijk. Dan laat je een echo maken en zie je ineens dat minimensje op het beeldscherm verschijnen. 12 weken pas, en alles er al op en aan... Voor zover nu al te zien is alles goed. Hartje klopt als een bezetene, beentjes bewegen soms flink, niertjes in wording, maag in wording, mini ruggengraatje....
De uitgerekende datum is 7 september. Tot die tijd zullen we nog even op haar of hem moeten wachten. Man, wat bijzonder om mee te mogen maken!
Allemaal bedankt voor de felicitaties! Ik ben echt heel erg gelukkig hier mee. Voor mij is het niet vanzelfsprekend, voelt meer als het meest bijzondondere cadeautje wat ik ooit zal krijgen. Kan er met mijn hoofd niet bij, maar mijn gevoel weet des te meer raad! Ik vind het overigens ook best spannend, als ik eerlijk ben
Ken het gevoel. Mijn vrouw staat op klappen...kan elk moment pappa worden...geweldig! Nie te beschrijven gevoel die 1e echo..je voelt nog niets, maar het zit er al helemaal hoor.
Succes...hoop dat je een zorgeloze fijna zwangerschap vanje vrouw tegemoet gaat...
Ik hoop toch wel een beetje jong (voor zover dat nog mogelijk is ) en onbezonnen te blijven. Robin is in ieder geval nog steeds onbezonnen. Zomaar een foto van dat andere forum hier plaatsen, pffff....