Ik ben sinds afgelopen dinsdag in het bezit van een originele Nederlandse M3 cabriolet in de individual kleur Nachtblauw met creme lederen bekleding.
De M had bij aanschaf 96.900km gelopen, vorige eigenaar heeft hem 9 jaar gehad, de M was een echte binnen slaper die elke winter geschorst werd en hij is altijd dealer onderhouden.
Enige minpuntjes aan de auto waren:
- Schade aan de linker spatbord omdat hij een keer tegen de garage aan had gezeten (word 06-06 gemaakt)
- De bestuurders stoel heeft een gat in de wang zitten door de metalen beugel die normaal het schuim op zijn plek houd.
- Mijn voorkeur was een handgeschakelde maar het is een SMG geworden
Verder echt een super strakke auto, na 6,5 jaar E36 gereden te hebben ken ik uiteraard de ''zwakke punten'' en daar heeft deze 0,0 last van. Auto is verder helemaal netjes en is helemaal OEM, ook het dak ziet er als nieuw uit.
Genoeg geluld, tijd voor wat foto's. Helaas nog geen tijd gehad om fatsoenlijke foto's te maken dus we moeten het hier even mee doen.
Na de eerste 200km ermee te hebben gereden.
En nog de optie lijst uit 1998 in Ouderwetse Guldens:
Wat alleen niet klopt is de Cilinder inhoud en het aantal KW's, maar bij mijn 328 kwam ik ook al fouten tegen in de optielijst...