GVD vieze vuile klootzak

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

GVD vieze vuile klootzak

Bericht door RVV » 07 jun 2011, 12:20

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=101191" onclick="window.open(this.href);return false;

Vrouw bezweken aan verwondingen na ongeluk op A7
Getuigen geven signalement veroorzaker ongeval
Geplaatst: maandag 6 juni 2011 12:39
Gewijzigd: maandag 6 juni 2011 12:39

LEEK - De 31-jarige vrouw uit Yde, die afgelopen vrijdag ernstig gewond raakte bij een ongeluk op de A7 bij Leek, is overleden aan haar verwondingen.

De vrouw verloor de macht over het stuur door een andere automobilist, die haar links en rechts inhaalde. Hij is doorgereden na het ongeval. Meerdere weggebruikers hebben last gehad van de man. Bij de politie zijn vier tips binnengekomen en getuigen hebben een signalement van hem kunnen geven.

De automobilist is een blanke man van 25-30 jaar en hij droeg een petje. Hij reed in een donkere auto, vermoedelijk een BMW in de 3 serie of een Mercedes C-klasse model. In het kenteken zat het cijfer 1 en dat zou erop kunnen duiden dat het een vervangend kenteken is.

-------------------------------

Maakt me echt weer megakwaad, als er nog geen hel is, dan mogen ze wel eens beginnen om voor zo'n stuk vreten er eentje in te richten.

M@rcel

Re: GVD vieze vuile klootzak

Bericht door M@rcel » 07 jun 2011, 12:34

En dit soort flikkers staan bij hun matties ook nog eens op een voetstuk omdat ze zo jong al een dikke BMW of Mercedes kunnen besturen.

Stelletje lafbekken.

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jun 2011, 12:46

links en rechts inhaalde?
zal wel eerst het ene toen het andere denk ik toch?

petjes volk? benieuwd of ze hem te pakken krijgen...

RVV

Bericht door RVV » 07 jun 2011, 12:48

Zal er wel mee wegkomen. Was toen met mij (ons) ook zo.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 07 jun 2011, 13:26

Absoluut schandalig maar in NL wordt zo iemand nooit voldoende veroordeeld imho :evil: Ben je mooi klaar mee.....

Michel P

Bericht door Michel P » 07 jun 2011, 13:35

Marcel......... wat heeft een merk er nu mee te maken. Is gewoon tokkie volk en wat Niels zegt, uurtje schoffelen, en sorry zeggen hoeft geen eens............

Michel

M@rcel

Bericht door M@rcel » 07 jun 2011, 13:45

Gaat het me ook niet om, gaat me om het soort volk incl. aanhang die dit soort gasten altijd de hemel in prijzen.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 07 jun 2011, 14:13

Ik las't , triest inderdaad, zeer triest.

Een van de oplossingen zou misschien zijn om iedereen vanaf nu die met 'n rijbewijs bezig is of met terugdringende kracht, een verplichte pittige antislipcursus en 'ken -uw-auto' te laten doen. Dit in belang van het slachtoffer die dan misschien nog geleefd had. :bag:

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 07 jun 2011, 14:53

Robin schreef:Ik las't , triest inderdaad, zeer triest.

Een van de oplossingen zou misschien zijn om iedereen vanaf nu die met 'n rijbewijs bezig is of met terugdringende kracht, een verplichte pittige antislipcursus en 'ken -uw-auto' te laten doen. Dit in belang van het slachtoffer die dan misschien nog geleefd had. :bag:
En het lijkt er ook op dat dat stuk geen vangrail naast de vluchtstrook heeft. Vind ik ook niet altijd een prettig idee. Verder is het 'natuurlijk'(de precieze toedracht blijft giswerk) een ongelofelijke eikel die een beste straf verdient, maar 25-30 vind ik toch nou ook weer niet zo heel erg jong voor een dergelijke wagen, zeker niet als hij niet nieuw is(lijkt me erg waarschijnlijk gezien het 1-tje). En die opmerking over merken negeren we maar gewoon.

KW

Bericht door KW » 07 jun 2011, 15:20

Hoe erg ik het ook voor die vrouw en de nabestaanden vind, wie zegt dat het direct zijn schuld is dat zij verongelukt? Als zoiemand jou links en rechts inhaalt wil niet zeggen dat jij daar per definitie op moet reageren. Ik ben er uiteraard niet bij geweest, maar ik schat de kans groot dat het onkunde van haar kant was die mede een rol gespeeld heeft.

Nou is het echt niet zo dat ik zijn acties goed praat, in tegendeel, maar het is wel erg makkelijk een schuldige aan te wijzen en ik blijf er liever wat neutraal in. Hoop uiteraard wel datie gepakt en ondervraagt/onderzocht wordt.

RVV

Bericht door RVV » 07 jun 2011, 15:24

Als zoiemand jou links en rechts inhaalt wil niet zeggen dat jij daar per definitie op moet reageren
Als de keuze is, wel of niet geraakt worden dan is de kans groot dat je daar wel op reageerd.

Ik had gisteren nog zo'n gevalletje.. Mercedes M klasse wil gaan inhalen op het moment dat ik ook al aan het inhalen ben (zit er rechts achter, na rotonde van Joure richting Heerenveen) Nu had ik niet kunnen reageren wetende dat hij me zou raken. Of toch nog wat meer naar links sturen en op mijn toeter rammen. Die man had me gewoon domweg niet gezien (hij keek behoorlijk verschrikt).

M@rcel

Bericht door M@rcel » 07 jun 2011, 16:02

Als je iemand na jouw inhaalactie in je achteruitkijkspiegel van de weg ziet stuiteren en dan gewoon doorrijdt ben je natuurlijk sowieso de grootste egoïstische klootzak die er bestaat.

RVV

Bericht door RVV » 07 jun 2011, 16:07

Zo ging het toen bij mij, tenminste op het deel van het schrikken na dan, want ipv dat ik schrok werd ik gewoon de weg afgeramd :twisted:
Stuntman rijdt door na ongeluk
MARUM - Een 32-jarige automobilist uit Kornhorn en zijn vrouw zijn zaterdag enkele malen over de kop gevlogen op de A7 bij Marum.
De man was bezig een auto in te halen, toen een derde bestuurder tussen de twee wagens doorreed. De Kornhorner schrok hiervan en stuurde naar links. Hij kwam in de berm terecht en vloog over de kop. De man en zijn vrouw zijn met nekklachten naar een ziekenhuis gebracht. De stuntman, die tussen de twee wagens doorreed, is gevlucht. De weg is enige tijd afgezet geweest.
Bron; http://www.tvnoord.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marum: auto over de kop op A7
Een 32-jarige automobilist uit Kornhorn verloor zaterdagavond de macht over het stuur op de A7 bij Marum en sloeg enkele malen met de wagen over de kop. De man en zijn 31-jarige vrouw werden met nekklachten naar het ziekenhuis gebracht. Een getuige verklaarde dat de Kornhorner aan het inhalen was toen een nog onbekende automobilist tussen beide auto door wilde. De inhalende automobilist schrok kennelijk stuurde naar links en verloor de macht over het stuur. Hij sloeg een aantal malen over de kop en belandde in de middenberm. De achter op komende auto reed door. Voor de hulpverleningswerkzaamheden werden de rijbanen afgesloten en het verkeer over de vluchtstrook geleid.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 07 jun 2011, 16:11

Ik kan het nog herinneren Rico, bizar ongeluk.
Zag je die mafketel überhaupt in je spiegels naderen?

RVV

Bericht door RVV » 07 jun 2011, 16:20

Jazeker, zat toen een gat tussen van 300 meter ofzo en hij reed toen rechts, op dat moment haalde ik links in en tijdens het inhalen zat ie naast me, en gaat zelf inhalen (met mij er nog naast) situatie staat me nog haarscherp in mijn geheugen gegrift.

KW

Bericht door KW » 07 jun 2011, 16:50

RVV schreef: Als de keuze is, wel of niet geraakt worden dan is de kans groot dat je daar wel op reageerd.
Natuurlijk, als je geen keuze hebt heb je geen keuze, maar als iemand leip doet wil niet per definitie zeggen dat je geen keuze hebt. Daarbij is het voor onervaren mensen en door onkunde makkelijk om TE hard aan je stuur te trekken, waardoor je onbewust en per ongeluk de gevolgen erger maakt dan nodig. Dat is wat ik bedoelde te zeggen, niet meer niet minder :)

M@rcel

Bericht door M@rcel » 07 jun 2011, 16:58

RVV schreef:Jazeker, zat toen een gat tussen van 300 meter ofzo en hij reed toen rechts, op dat moment haalde ik links in en tijdens het inhalen zat ie naast me, en gaat zelf inhalen (met mij er nog naast) situatie staat me nog haarscherp in mijn geheugen gegrift.
Hij probeerde dus als het ware jou nog rechts in te halen en tussen jou en zijn voorganger op de rechter baan door te schieten?

RVV

Bericht door RVV » 07 jun 2011, 17:16

Klopt Marcel..
Bijlagen
Naamloos.jpg
Naamloos.jpg (41.41 KiB) 1618 keer bekeken

Tristan

Bericht door Tristan » 07 jun 2011, 17:19

Bizar! :shock:

Linds155

Bericht door Linds155 » 07 jun 2011, 18:15

echt zeer triest! :stom:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 07 jun 2011, 19:09

Damn wat een gigantische klootzak. Ik hou m'n ogen open voor de beschreven auto zodra ik 'm spot, direct volgen en politie bellen. Dit soort figuren moeten gewoon gestraft worden!

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 07 jun 2011, 20:19

Waarvoor hangen al die Stasikutcamera's eigenlijk op die wegen, is er geen één ambtenaar die de beelden kan bekijken?

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 07 jun 2011, 23:43

KW schreef: wie zegt dat het direct zijn schuld is dat zij verongelukt? Als zoiemand jou links en rechts inhaalt wil niet zeggen dat jij daar per definitie op moet reageren. Ik ben er uiteraard niet bij geweest, maar ik schat de kans groot dat het onkunde van haar kant was die mede een rol gespeeld heeft.
Als "hij" de situatie heeft veroorzaakt dan is ie imho gewoon schuldig, onkundig of niet v.w.b. de reactie en actie van het slachtoffer. Gezien het feit dat de verdachte niet is gestopt onthou ik me van neutraliteit..... Vooral een dader niet als dader aanwijzen...... :bag:

Tommy

Bericht door Tommy » 08 jun 2011, 15:59

zowel rechts als links inhalen? Hoe?

En wat reed de dader nou, een MB of BMW, best duidelijk verschil. Of was dat telegraaftaal voor opgeschoten jup in snelle wagen? Stemmingmaken? Even los van feit dat het vreselijk erg is dat het gebeurt

Maus335i

Bericht door Maus335i » 08 jun 2011, 20:05

De situatie die jij schetst Rico mag je het CBR en onze overheid aanrekenen. Er wordt veel en VEEL te weinig rijles gegeven op snelwegen. Duitsers kunnen dondersgoed anticiperen en daar kom je dat soort situaties weinig tegen (ongelukje daargelaten). Wij Nederlands zijn kwa hersenencapaciteit niet veel anders, maar kijk eens naar de verschillen in rijopleiding........

Plaats reactie