Heysteria Run 2011. Foto's en videos!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: Heysteria Run 2011

Bericht door Bram » 04 jun 2011, 15:27

Nou Metin, voel je niet bezwaard en maak maar een topic aan :mrgreen:

(wel vooraf overleg met mij voor een datum, anders moet ik weer afhaken :mrgreen: )

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 05 jun 2011, 08:01

Geweldig de foto's en verhalen! :thumbup:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 05 jun 2011, 12:32

Geniaal verhaal Bart, thanks for sharing! NRJ is trouwens inderdaad een topzender ;)

KoenM

Bericht door KoenM » 05 jun 2011, 16:17

Ziet eruit als een geslaagde rit :)

Had niemand toevallig een GO-Pro camera in zijn auto gehangen?

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 05 jun 2011, 18:13

er zijn filmpjes genoeg maar lang niet iedereen is al thuis. alleen de jongens die heimwee hadden zijn al naar huis gegaan :mrgreen:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 05 jun 2011, 19:22

inderdaad, straks even lekker met de club eten bij het HardRock cafe in Barcelona!

Heerlijk hier, kom net terug van het strand, even opfrissen en hup de stad weer in. Filmmateriaal is er MEEEER dan genoeg.... helaas ook van mij.. :bag:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 05 jun 2011, 19:38

straks even lekker met de club eten bij het HardRock cafe in Barcelona!
Erg mooie tent is dat :thumbup:

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 06 jun 2011, 00:51

Ik ben NIET jaloers! ;) ...

Ben

Snipe

Bericht door Snipe » 06 jun 2011, 00:58

Topverhaal, Bart. Leuk om te lezen!

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 06 jun 2011, 10:28

Richardt. schreef:
Eens! En je weet he....dwars over de Ramblas :)

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 06 jun 2011, 12:39

duifjes.com schreef:
Richardt. schreef:
Eens! En je weet he....dwars over de Ramblas :)
+1 gave tent :!:

die bar is ook stoer met die grote amerikaan er bovenop 8)

Nutkees

Re: Heysteria Run 2011. Foto's en videos!

Bericht door Nutkees » 07 jun 2011, 13:44

Zoooooooooo

Wij zijn dan eindelijk ook weer terug, Had na de rit nog een paar dagen Barcelona eraan geplakt om toch ook even tot rust te komen van een rit als deze.

Om toch het e.e.a. luchtig en duidelijk samen te vatten kan ik het volgende melden:

Dag 1Rustig van huis op naar Namur. Gekke Viper rijdt dan gewoon keurig 1:8, uiteraard is Kees altijd op tijd en nu was ik dan ook als eerste gearriveerd. Na ½ uurtje kwamen de andere al snel de bocht om draaien, deden we een voorstelrondje van de rijders en passagiers en kon de rit beginnen.

Deze ging in eerste instantie lekker rustig, maar al snel werd duidelijk dat de Heysteria Run toch meer snelheid moest krijgen. Vandaar dat het gas wat verder werd ingetrapt en werd het steeds moeilijker om van de omgeving te genieten…..

Vraag me dan ook niet hoe de omgeving was, waarschijnlijk prachtig, maar het enige wat ik op mijn netvlies heb gezien is de auto van Bart of de wagen van Cor. Aangekomen in het hotel was het een leuke klus om de viper binnen te krijgen, zie de foto hieronder:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dag 2
Een GM product moest naar de garage, omdat de run ook in het teken staat van samen uit samen thuis, gingen we met zijn allen mee. Daarnaast moesten er natuurlijk als viper eigenaar wel foto’s worden gemaakt van een Corvette op de brug!!!!
Afbeelding

De mannen van de bandengarage hadden ook erg veel aandacht voor de Sport Cup banden onder de Viper, volgens mij hadden ze een dergelijke bandenmaat nog niet eerder gezien!!

Mooiste moment was toch wel dat Rene en Joost een kort broekje gingen uitzoeken voor Rene. Deze gaat namelijk op vakantie naar Spanje zonder korte broeken…. Terug gekomen was zijn keuze gevallen op een Steven Segal broek die lekker strak om zijn heerlijke lijf getrokken was.
Afbeelding

Poetsers als dat we zijn de auto nog even gewassen en na de reparatie konden we eindelijk op weg. Voor de lunch zijn we maar even bij een supermarkt langsgegaan, want in dat rare land kan je na 14:00uur NERGENS meer wat te vreten krijgen!!
In de supermarkt heb ik enorm om Cor moeten lachen die uiteraard met 3 volle tassen voedsel naar buiten kwam, terwijl de rest alleen wat drinken en 2 kant en klaar broodjes hadden gekocht.

Vandaag ook enorm mazzel gehad met de plaatselijke politie, waren bij het bureau namelijk wat klachten binnen gekomen over het feit dat een paar hollanders slecht weer hadden meegebracht, dus de politie kwam full attack achter ons aan en trof ons later bij een tankstation…

Door goed te onderhandelen en de dansende haren van Elmar werden er geen bonnen uitgedeeld en mochten we rustig weer verder rijden. Vervolgens wat regen gekregen en dan is een Viper op Semi slicks niet het beste wapen om te hebben. Elke aanraking van het gaspedaal resulteerde in wielspin…. Bart genoot ervan en gaf nog een leuke driftshow weg voor mijn neus… Heerlijk die Z4M Coupe.

Dag 3Regen regen regen!!!

Ik zag de bui dus al hangen… Dit word geen dag voor Keesie op zijn 345 slicks. Nam toch het voortouw om het tempo te bepalen en probeerde er het beste van te maken, maar na een korte tijd kwam er alweer die vervelende Z4 voorbij stampen!

Probeerde te volgen, maar was echt niet te doen, maar stukje bij beetje kreeg ik meer vertrouwen in de banden en voor ik het wist kon ik ook in de regen gewoon vol meekomen met de rest. Ook ervaarde ik voor het eerst hoe de Viper reageert op de limiet van grip en zag Elmar er na de eerste stop uit als een verzopen kat! Heerlijk he een auto zonder ramen!!! Tijdens de lunch hadden de viper eigenaren maar hun lekkende wagens onder een afdak geparkeerd.
Afbeelding

Het weer werd steeds beter en beter en de snelheid ging steeds verder omhoog. Vervolgens kwamen we door een dal met echt HEERLIJKE wegen, waar de mannen van de boys werden onderscheden. Abnormaal hoe lekker dit was! Nurburgring EAT YOUR HART OUT!!

Op een gegeven moment enkele politieauto's om ons heen, maar door ons keurige gedrag was dat geen probleem en werd alleen Cor uit de groep gehaald voor nader onderzoek (berijpelijk natuurlijk zo'n heerlijke vent in zo'n mooie auto moesten de dames van de poltie gedacht hebben) :police:
Afbeelding

Bart wist een perfecte snelheid erin te houden en de Amerikaanse hokken konden heerlijk volgen. Prachtig om een Z4 Coupe, Viper Rt/10 en een Corvette Z06 voor je te zien. Je ziet de auto’s ook echt werken om de grip te bewaren… Hele tijd achter de Corvette gereden en diep respect voor hoe Cor die auto bestuurd! :thumbup:

Eenmaal aangekomen bij het hotel, maar besloten om even wat bij de Mac te halen. Op zijn tijd best lekker als is het weer typisch van de Fransen om geen milkshakes te verkopen.. Rare mensen die stokbroodvreters! :wtf:

Gezien de weg van en naar het hotel, leek het me leuk om ook wat andere mensen mee te nemen in de Viper voor een rondje. Dit werd volgens mij wel gewaardeerd en kreeg ik sterk de indruk dat iedereen een andere veronderstelling had van de auto, vooral over de grip en over de acceleratie van dat motorblok met wielen.

Cor kon natuurlijk niet achterwegen blijven en voor ik het wist zag ik al 2 xenon lampjes achter mij naderen!! Was meteen een uitnodiging om eindelijk eens naast elkaar een krachtmeting te doen. 2de versnelling en BAM gas erop!! Grip even kort verliezen en de Viper pakte een neuslengte voorsprong, maar gaf deze later weer weg.

Tussen beide auto’s zit haast geen verschil, maar merk je heel goed dat het topvermogen van beide autos op een ander moment word bereikt.. Cor natuurlijk weer lachen en ik deed net zo hard mee. Mijn god wat zijn volwassen mensen dan opeens weer een stel kinderen in een speeltuin! :popcorn:

Dag 4Alweer de laatste dag van de run waarbij de eerste kilometers al veelbelovend waren… Al snel ging de snelheid weer omhoog en voor ik het wist zat ik alweer op de limiet van de auto te sturen, wat een heerlijk gevoel geeft dat toch!!

Op een gegeven moment kwam ik achter de Z4M Coupe te rijden omdat Cor mij voorbij liet.. GVD al die K.. bochten dacht Cor :wtf: en wilde het iets rustiger aan gaan doen :turtle: . Bart en ik wilde nog wel even knallen en gingen dan ook full attack de laatste dag tegemoet! Wederom genoten van deze rit waarbij de remmen roodgloeiend werden

Even gestopt om te tanken kwamen we erachter dat ook Elmar nog wilde sporten, want deze zat uiteindelijk niet ver achter ons. Blijft gewoon gaaf om de Viper van Elmar in je binnenspiegel te zien met al die viperstripes over zijn auto.

Na de stop kreeg ik echter een foutcode in mijn computer, dus moest ik even stoppen om dit op te lossen. Dit houdt in dat je dan meteen een achterstand heb van enkele minuten. Op dat moment had ik Kevin (co-driver van Bart) bij me in de auto en werd deze getrakteerd op een partijtje catch-up.. Na een tijdje kwamen we Mike en Rene al tegen die aan het cruisen waren. Deze dus voorbij geknald en op jacht naar de rest. Dit mocht even duren, maar uiteindelijk kreeg ik Elmar weer in het vizier en samen met Cor en Bart de route uitgereden naar Lloret.

Uiteindelijk aangekomen in Lloret waarbij we de auto’s hadden geparkeerd nabij het strand. Al snel was er een pitspoes aanwezig die met alle auto’s op de foto wilde. Uiteraard moest haar string goed zitten dus hup even omhoog trekken dat ding!
Denk echter niet dat ze erg blij is geworden met de foto’s van de zwarte viper… Stond namelijk een mafkees achter de auto met een gekke bek hahaha
Afbeelding

Na het eten richting hotel, waarbij ik de politie nog achter me aankreeg. Gelukkig kon ik deze snel afschudden pffff..

In het hotel even opfrissen om te gaan stappen. Vergeet nooit meer de reactie van Rene. (pff ik heb echt geen zin) Je had hem moeten zien dansen! (vooral naast de 2 jongens op de bar)
Afbeelding

Joost op zijn slippers en Bart op jacht naar borsten, prachtig wat een avond!

Dag 5, 6, 7Lekker rustig aan gedaan in Lloret, na de lunch samen met de groep op het strand gelegen en avondeten deden we pas om 23:00uur.

Lekker op het strand na een vermoeiende rit:
Afbeelding
Uitzicht wat niets mis mee:
Afbeelding
Mike ging voor de dames nog een paar sit-ups proberen te doen: :mrgreen:
Afbeelding

Dag daarna met Mike naar Barcelona gegaan voor een lekker weekend. Eerst even over La Rambla gereden, wat resulteerde in een boete vanwege geluidsoverlast…. Stelletje *&^&*%*&%!!!!

Rest van het weekend lekker de stad bekeken en afgelopen maandag weer richting huis.

Conclusie:
Volgend jaar ben ik weer van de partij!!!!

Meer foto's volgen en videos volgen!

Shakes

Bericht door Shakes » 07 jun 2011, 13:48

Keep em cumming! Mooi dit!

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 07 jun 2011, 13:51

:wtf:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 07 jun 2011, 13:52

Leuk verslag Kees! :thumbup:

Joost H.

Bericht door Joost H. » 07 jun 2011, 13:54

Kees, ik mis het stuk waar ik jou aan het opduwen was met de 130i :x ... Verder een leuk verslag :mrgreen:

Sprintje trekken tegen Cor was een mooie ervaring 8)

FrankS

Bericht door FrankS » 07 jun 2011, 14:11

gaaaf :D

Nutkees

Bericht door Nutkees » 07 jun 2011, 14:12

@joost,

Was inderdaad onder de indruk dat je met de 130i zo goed kon blijblijven. Jammer dat ik wat andere wagens voor me had toen hahahaha

En dat op roadhogs hahahaha

Nutkees

Bericht door Nutkees » 07 jun 2011, 14:19

nog snel een paar foto's van Barcelona:

Met de kabelbaan:
Afbeelding

Me meisie op het terras:
Afbeelding

Mike vanaf een ander kijkpunt, zodat hij wat groter lijkt:
Afbeelding

Lekker eten in het HardRock cafe
Afbeelding

Ons hotel:
Afbeelding

Xave30

Bericht door Xave30 » 07 jun 2011, 14:29

Leest lekker weg Kees. :)

Joost H.

Bericht door Joost H. » 07 jun 2011, 14:52

Onvoorstelbaar trouwens , Bart is de enige die de hele week niet aangehouden is. :hmmm:

GTRene

Bericht door GTRene » 07 jun 2011, 15:14

mooi verhaal Kees 8)

Metchu

Bericht door Metchu » 07 jun 2011, 15:15

WAHAHAHAHHAHA GODVERDOMME DIE DIKKE PENS VAN DIE MIKE! OMG! ik wist dat het erg was, maar dit is echt DRAMA! wahahahhahahaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

lekker verhaal weer Kees! tnx! :mrgreen: :mrgreen:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 07 jun 2011, 15:17

Joost H. schreef:Onvoorstelbaar trouwens , Bart is de enige die de hele week niet aangehouden is. :hmmm:
Hij keek zeker als een onschuldige puppy?

Nutkees

Bericht door Nutkees » 07 jun 2011, 15:39

Elmar is ook niet aangehouden toch, of mis ik wat? :hmmm:

Dat bart niet is aangehouden is inderdaad een verassing, dat hij geen meid in Lloret kon scoren is dat overigens ook hahahaha :goodnight:

Plaats reactie