http://www.youtube.com/watch?v=RE1YIapJTn0
Deze ombouw is met stock internals,er word naar verluid ook een kit uitbreiding aangeboden met aangepaste internals die 860pk ophoest.

deze zijn toch wel goedkoper...Marc RS4 schreef:Nope....15k voor een supercharger is mij ff te gek.
klopt die van de R8, maar die andere voor de V8 niet, die zijn 8.900 dollar, maar weet niet of die kunnen en weet ook niet wat voor V8 jij hebt, tis 500pk dat welMarc RS4 schreef:dat kitje is 24000 dollar Rene,das ex btw en ex invoerrechten en ex montage.....reken ff uit...
No-go dus.
Volgens mij heb jij enorm veel plannen met een heleboel auto's. Als je 100 wordt heb je nog niet tijd genoeg om ze allemaal uit te voerenGTRene schreef:@DDX, denk er regelmatig aan (als je mij bedoelt, keek net al hier>>
http://www.vf-engineering.com/index.php?v=/videos.php" onclick="window.open(this.href);return false;
maar kan dat niet loslaten (buiten de centen die ik niet heb) op die achteras constructie, dan moet je als je het vaak gebruikt toch meer gaan aanpassen/verstevigen en dus aardig wat laswerk doen.
wellicht ooit bij een anders M coupe project 8)
dan gaat de auto eerst naar een motorsport bedrijf (die niet te duur werkt) en wordt achter alles veranderd en verstevigt en weer mooi gespoten e.d.
dan weer een mooie M62 of S62 maar dan met SC en zo'n 450<>550pk
en natuurlijk veel lichtgewicht delen, dus deuren en achterklep en stoelen en dak en motorkap enz.
maar dat zal nog een paar jaar opzich laten wachten, maar zit wel in de pen/gedachte (al een jaar of 2)
GTRene schreef:mooi spul, doch denk dat ik liever superchargers erop heb, dan maar iets minder vermogen, 550pk.
hier een filmpje van een standaard R8 vs SC R8
Filmpje waarin prestaties en kosten worden vergeleken:When you lean into the throttle of the Alpha 9, a smooth burst of speed plants you firmly in your seat and pulls strong throughout the entire rev-range. No added turbo lag and no drama, just pure exhilaration unlike anything you have felt before. So quick, it out-accelerates the $1.5 million, 1000hp Bugatti Veyron all the way to 130+ mph on regular 93 octane pump gas! Motortrend magazine said the AMS Alpha 9 GT-R was the quickest car they have ever tested!
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], JdvPolo en 35 gasten