Doe een Wens Stichting > oproep 20 mei
- Snipe
Doe een Wens Stichting > oproep 20 mei
Misschien heb je gezien dat we af en toe wat leuke dingen gaan doen met en voor de Doe een Wens Stichting. Die stichting vervult wensen van ernstig zieke kinderen. We hebben nu een verzoekje gekregen en vandaar dit topic.
Wensvervuller Aukje heeft niet echt verstand van auto's, want ze zei dat ze op zoek was naar gave auto's en noemde vervolgens een Hummer als voorbeeld. Maar Corvettes, Maserati's, Lamborghini's en ander spektakel zijn ook welkom.
Wat is de bedoeling?
Op vrijdag 20 mei wordt er een rit gemaakt van Drachten via Buitenpost naar TT Assen. Ze rijden mee in een mega-stoet aan motoren. 's Middags vanaf ongeveer 13.00 uur gaat de rit van Assen naar de pier Holwerd.
We kunnen wel een paar auto's gebruiken, want er moeten in totaal 8 kinderen mee. Kun en wil je? Laat het dan even in dit topic weten of stuur even een pb.
Wensvervuller Aukje heeft niet echt verstand van auto's, want ze zei dat ze op zoek was naar gave auto's en noemde vervolgens een Hummer als voorbeeld. Maar Corvettes, Maserati's, Lamborghini's en ander spektakel zijn ook welkom.
Wat is de bedoeling?
Op vrijdag 20 mei wordt er een rit gemaakt van Drachten via Buitenpost naar TT Assen. Ze rijden mee in een mega-stoet aan motoren. 's Middags vanaf ongeveer 13.00 uur gaat de rit van Assen naar de pier Holwerd.
We kunnen wel een paar auto's gebruiken, want er moeten in totaal 8 kinderen mee. Kun en wil je? Laat het dan even in dit topic weten of stuur even een pb.
- Snipe
- HansD
Re: Doe een Wens Stichting > oproep 20 mei
Tsja, ik wil wel maar denk niet dat een A3 TDI echt de bedoeling is 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ben dan op vakantie, anders had ik graag geholpen..... al weet ik niet of een snel Golfje poserwaardig genoeg is. 
Succes!

Succes!
- GTRene
dan mag ik nog niet rijden...
ben tot juni sowieso uitgeschakeld...daarna gips er af en moet ik met een brace zei de arts...
dus weet niet of ik dan mag rijden
anyway 20 mei dus sowieso nog niet.
ben tot juni sowieso uitgeschakeld...daarna gips er af en moet ik met een brace zei de arts...
dus weet niet of ik dan mag rijden

anyway 20 mei dus sowieso nog niet.
- RVV
Snipe schreef:Niemand?
Ja ik ga zelf rijden, voor deze jonge man!

- Stéphane
Als een Elise spannend genoeg is wil ik wel een bijdrage leveren. Enige praktische is dat ik niet 100% zeker weet of mijn Elise dan weer up-and-running is. Zo ja, dan ben ik er wel bij.
-
Delta is niet echt spannend (N/A 1.6) maar mochten er andere dingen nodig zijn vervoertechnisch... laat maar weten!
- RVV
Stéphane schreef:Als een Elise spannend genoeg is wil ik wel een bijdrage leveren. Enige praktische is dat ik niet 100% zeker weet of mijn Elise dan weer up-and-running is. Zo ja, dan ben ik er wel bij.
Vrijdag om 13:00 op de TT baan in Assen, zou dat lukken?
Steve is er met een CSL. Ik met de Z4.
Als je kunt komen met de Elise, of iemand anders met een sportieve(sportwagen) dan is het het helemaal super!
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Mijn auto is niet waar je naar op zoek bent. Maar is het wel mogelijk om een kijkje te komen nemen?
Paar dikke auto's die voorbij komen op Assen is nooit verkeerd natuurlijk
Paar dikke auto's die voorbij komen op Assen is nooit verkeerd natuurlijk

- RVV
Ondertussen heeft Steve, Bart Kasteel gevraagd met de Z4M dus we zijn voorzien!
Gr Rico
Richardt je mag best komen kijken hoor.
Gr Rico
Richardt je mag best komen kijken hoor.
- Kasteel
I'm in
, had topic niet eens gezien :$

- Stéphane
Goed dat Bart kan komen, want de Elise ligt nog uit elkaar op het moment. Ik verwacht niet dat hij vrijdag klaar is, Rico.RVV schreef:Stéphane schreef:Als een Elise spannend genoeg is wil ik wel een bijdrage leveren. Enige praktische is dat ik niet 100% zeker weet of mijn Elise dan weer up-and-running is. Zo ja, dan ben ik er wel bij.
Vrijdag om 13:00 op de TT baan in Assen, zou dat lukken?
Steve is er met een CSL. Ik met de Z4.
Als je kunt komen met de Elise, of iemand anders met een sportieve(sportwagen) dan is het het helemaal super!
- RVV
Hoi Rico,
De jongens zaten vol stoere verhalen. Met z,n 3n naast elkaar bij het stoplicht, 140 op binnenwegen. Ze raakten niet uitgepraat. Ze vonden de rit echt super.
Nogmaals bedankt, ze hebben echt genoten. De fotos volgen later nog.
Met vriendelijke groet;
Aukje Snip
Wensvervuller voor de
Doe Een Wens Stichting Nederland
De jongens zaten vol stoere verhalen. Met z,n 3n naast elkaar bij het stoplicht, 140 op binnenwegen. Ze raakten niet uitgepraat. Ze vonden de rit echt super.
Nogmaals bedankt, ze hebben echt genoten. De fotos volgen later nog.
Met vriendelijke groet;
Aukje Snip
Wensvervuller voor de
Doe Een Wens Stichting Nederland
- Kasteel
Gister met de 3 op stap geweest, ze hadden een redelijk drukke dag, maar leken van top tot teen te genieten die dag. Mooiste vond ik wel dat de jongste (10jaar) zei "dit gaat echt FUCKING hard"
, glimlach erbij was priceless
.
Vond overigens dat alles wel top en strak geregeld was deze dag, hulde voor de organisatie
.

Vond overigens dat alles wel top en strak geregeld was deze dag, hulde voor de organisatie

-
Vraag me weleens af wanneer onze geuniformeerde vrinden bij vernemen van dit soort ritten eens langs de route gaan staan met radar of laser, dan is het heftig prijs vrees ik....
- Kasteel
Even een copy-paste van andere topic:
RVV schreef:Vorige week vrijdag hebben Steve, Bart en ik gereden voor Robert uit Drachten. Was een leuke en enthousiaste rit van Assen naar Holwerd toe.
Dit vond Robert er van.
Toen ik klaar was met racen moest ik me omkleden en eenmaal omgekleedt kwam ik buiten en toen mochten we gelijk al door naar 3 snelle BMW’s waarvan 2 Z4. Toen mocht ik een keuze maken, maar ik was nog helemaal onder de indruk van alles dat ik niet kon kiezen. Ik koos gewoon degene die voor me stond.
Dat was ook super leuk een beetje racen over openbare wegen dat geeft ook weer extra spanning natuurlijk! Het mooiste stukje in de rit was dat we met zijn 3en naast elkaar stonden bij de stoplichten voor Groningen. We gingen alle 3 vol gas weg bij de stoplichten en dat was zo super mooi! Ook Joran en Erwin mijn broertje van 10 en broer van 19 vonden dat ook super gaaf natuurlijk! We roken het rubber van de banden. We reden naar Holwerd.