En wat eventueel de voor en nadelen er van zijn.
Het zou dan eventueel gaan over de RainSport 2
Bedankt

Niels v D schreef:Voor welk gebruik, welke maat, welke auto?
Paar jaar geleden setje gehad onder een mgb.. Prima regenband, droog redelijk.
*Kuch*G Kolkman schreef:Ze piepen nogal. Ik heb ze achterop m'n mx-5 liggen. Bevallen op zich goed, hebben op droog marginaal minder grip dan de michelin energy savers op de vooras wat voor een leuke, licht overstuurde balans zorgt. Alleen ze schreeuwen het daarbij dus uit van plezier, wat soms nog wel eens voor rare blikken zorgt
.
Youp schreef:*Kuch*G Kolkman schreef:Ze piepen nogal. Ik heb ze achterop m'n mx-5 liggen. Bevallen op zich goed, hebben op droog marginaal minder grip dan de michelin energy savers op de vooras wat voor een leuke, licht overstuurde balans zorgt. Alleen ze schreeuwen het daarbij dus uit van plezier, wat soms nog wel eens voor rare blikken zorgt
.
Minder grip dan Energy Savers?Dat is gewoon ronduit levensgevaarlijk....
Leuk dat ze het in de regen goed doen, maar op droog moeten ze het in verhouding minstens net zo goed doen, zeker als je een beetje sportief wil karren.
tja ik had hiervoor Energy savers er op liggen en vind de grip van de uniroyals juiste vele malen beter, ook op droog wegdekYoup schreef:*Kuch*G Kolkman schreef:Ze piepen nogal. Ik heb ze achterop m'n mx-5 liggen. Bevallen op zich goed, hebben op droog marginaal minder grip dan de michelin energy savers op de vooras wat voor een leuke, licht overstuurde balans zorgt. Alleen ze schreeuwen het daarbij dus uit van plezier, wat soms nog wel eens voor rare blikken zorgt
.
Minder grip dan Energy Savers?Dat is gewoon ronduit levensgevaarlijk....
Leuk dat ze het in de regen goed doen, maar op droog moeten ze het in verhouding minstens net zo goed doen, zeker als je een beetje sportief wil karren.
Gebruikers op dit forum: Bjorn1404 en 2 gasten