Ik heb het volgende aan de hand en waar ik na veel verschillende dingen te hebben geprobeerd niet meer uit kom.
Ik reed tot nu toe altijd met de Falken RT615 maar nadat deze een tijd moeilijk te leveren is geweest ben ik overgestapt op de Toyo R1R. Ik heb in het begin de uitlijn/onderstelsettings niet veranderd maar was er na 1 bocht al achter dat die vlieger niet op ging

Na heel wat geexperimenteer met bandenspanning (varierend van 1,7 koud tot 2,7 koud met stappen van 0,2 bar), iets andere veren rondom (-5N/mm) andere uitlijning heb ik nog steeds weinig grip en een vreemd gedrag op de grens wat me op de oprit A20 bij Nieuwerkerk als bijna een keer de kop heeft gekost...en nu ben ik het wel zat

Nu heb ik het volgende slijtagebeeld en ben benieuwd hoe mensen deze banden zo vanaf foto 'lezen':
Dit slijtagebeeld, wat maar tot de helft van het loopvlak gaat!, is met 2,4 bar druk bij koud, nagenoeg -3 graden negatief camber op de vooras, -1,5 graden negatief camber op de achteras, 1mm toespoor totaal op de vooras en 0 sporing op de achteras en een cdc die de achteras iets langer locked. Tijdens het rijden en met name op een mooie bijna 180 graden afrit gaat het tot aan de helft van de bocht redelijk en daarna wordt de auto onrustig op de banden waarbij het piepen van de band qua toon ook veel lager wordt. Zou ik ze in zo korte tijd over hun maximale temperatuur jagen die ze kunnen verdragen? Hard remmen als ze warm zijn geen ook zo'n instabiel beeld wat toch wel wat vertrouwen wegneemt.