Heysteria Run 2011. Foto's en videos!
- duifjes.com
Re: Heysteria Run 2011
Geweldig ik wacht af naar alle verhalen en foto's!
- GTRene
whaha, stelletje mafkezen bij elkaar 

-
Wat een sausage fest zo op de foto...
Joost houdt zich lekker op de achtergrond
.

Joost houdt zich lekker op de achtergrond

- duifjes.com
LOL @ DjoestXave30 schreef:Wat een sausage fest zo op de foto...![]()
Joost houdt zich lekker op de achtergrond.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Djoest op zijn badslippers in de disco.. EPIC!!!!!!!!
videos zullen ben ik bang duidelijk maken waarom ik nutkees heb als nick....

-
:banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:
-
Djoest @ The Roxburry 8)
- Joost H.
8)Nutkees schreef:Djoest op zijn badslippers in de disco.. EPIC!!!!!!!!![]()
![]()
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Mike S.
- Auto: M135i
Nog een paar plaatjes dan
Zelfs in een supermarkt is het onmogelijk voor kees om normaal te doen

dit was 1 van de dieptepunten, op een parkeerplaats van een supermarkt je lunch op te zitten eten :p

Maar weer eens politie (deze was een stuk vriendelijker ) en die dame gleed van motorkap naar motorkap .

Deze meneer zat constant bij mij naar binnen te gluren om maar iets op te vangen van dat gespierde lijf

Mc Donalds Meeting in Castres

Zelfs heysteria run 2011 petjes

Vermoeiende dagen waren het, cor weet daar alles van. Wij waren eigenlijk bang dat ze zijn horloge mee zouden nemen of dat de oorspronkelijke eigenaar zijn bed terug kwam vragen.

Geen commentaar , kees wilde graag dat ik deze postte

Owjaa er is oook heel erg veel gereden, maar daar heb ik weinig foto's van want ik reed constant achteraan

Zelfs in een supermarkt is het onmogelijk voor kees om normaal te doen

dit was 1 van de dieptepunten, op een parkeerplaats van een supermarkt je lunch op te zitten eten :p
Maar weer eens politie (deze was een stuk vriendelijker ) en die dame gleed van motorkap naar motorkap .
Deze meneer zat constant bij mij naar binnen te gluren om maar iets op te vangen van dat gespierde lijf

Mc Donalds Meeting in Castres
Zelfs heysteria run 2011 petjes

Vermoeiende dagen waren het, cor weet daar alles van. Wij waren eigenlijk bang dat ze zijn horloge mee zouden nemen of dat de oorspronkelijke eigenaar zijn bed terug kwam vragen.
Geen commentaar , kees wilde graag dat ik deze postte

Owjaa er is oook heel erg veel gereden, maar daar heb ik weinig foto's van want ik reed constant achteraan

- Robin Hartog
Dat ziet er echt geweldig uit heren!
*wilt ook een keer meedoen*

*wilt ook een keer meedoen*
-
Styling 81, helemaal goed Rene! En Kees is echt gek en het broertje van Adje ofzo. Dat die zijn eigen eten nog kan vasthouden 

-
Hahahaha
- Kasteel
Na me eerste dagje werken, toch maar even de tijd genomen voor een klein verslagje, ben dan wel geen top story-teller, maar het geeft wellicht een beeld van hoe gezellig en top het is geweest voor de deelnemers
.
Dag 1:
's Ochtends vroeg nog even vlug de kaarten ingelezen in de TomTom, nog nooit gedaan, maar we hadden alles binnen 5 minuten werkend en ingelezen, daarna op naar België. Onderweg schieten de dingen te binnen die we vergeten waren, maar daar was het al weer te laat voor (en achteraf gelukkig ook niet nodig gehad
). Eenmaal in België aangekomen waren daar netjes op tijd alle deelnemers, line up bestond uit 3 yanks en 3 beamers
. Na een kort stukje achter René te hebben gereden een stukje voorop gaan rijden, eerste stuk was langs de Maas, waar over een ideale route door België naar Frankrijk reden (later die dag overigens nog even door België
). Volgens mij is dit ook zo'n beetje de enige fatsoenlijke weg door België, want voor de rest vind ik de toestand eigenlijk altijd waardeloos daar
. Bij de eerste stop kwamen we erachter dat de route ook achter elkaar ging, daarvoor reden we van waypoint naar waypoint, wat eigenlijk toch wel beetje onhandig werd
. In Frankrijk gingen we later door de velden en bosgebieden heen. Zowel schitterend om te rijden als om te zijn, eigenlijk was ik vanaf dat punt al helemaal verkocht voor de week. Als het goed is heeft Kees nog een stukje gefilmd van die weg achter mij aan. Grappig om te zien, hoe makkelijk zo'n Viper snelheid maakt, waar ik toch wel serieus moet blijven schakelen om een beetje flow erin te houden
. 's Avonds aangekomen in het hotel, hebben we de auto's binnen geparkeerd (!) en zijn we centraal op het pleintje nog wat gaan drinken en eten. Sfeer begon er toen ook al goed in te komen. Voor een groot deel van de groep was ik natuurlijk 'nieuw', maar ijs was voor iedereen al wel redelijk gebroken, dus er werd al snel genoeg geouwehoerd
.
Dag 2:
De dag begon met een auto die even kort op de brug moest voor een kleine aanpassing aan de uitlaatklemmen, dit bood voor enkele de tijd om de auto alvast even af te spoelen, daar de meeste na de dag ervoor al wel redelijk aangedaan waren (mijne was de dag ervoor goed gepoetst, maar 600/700km (?) en 3 miljoen vliegen ed was daar weinig meer van te zen), echter na een korte afspuitbeurt, zag de auto er snel weer fris uit (thanks Xavier 4 the good work). Route begon de dag vooral door de vele velden heen, gelijk maar even wat extra hooikoorts materiaal ingeslagen
. Tijdens de route is er nog iemand even langs de garage geweest voor een korte aanpassing aan het onderstel, welke daarna weer helemaal frs was. De overige deelnemers hebben vlot rond gereden met schitterende hoogteverschillen. In de middag uitgebreid gegeten in een supermarkt (:D). Einde van de middag nog door een dorpje gekomen waar wat lokale politie stond, echter door ons voorbeeldige gedrag was deze man nog even achter ons aangekomen voor een babbeltje bij de pomp. De agenten bleken aardig goed gemutst en na een waarschuwing voor het slechte weer konden we weer op pad. De weg hierheen kwamen we ook nog een Clio RS tegen die wel even meedeed, blijkt wel weer dat zo;n ding in de juiste handen toch wel serieus leuk gaat, topdingetje. Man vond het volgens mij top om zo'n groep gekken te zien die met dezelfde gedachte over de weg reden. Einde van de dag ging het dan ook echt keihard regenen. De weg wat 'soaking wet' en het werd al snel een beetje glibberen. Ging samen met de Viper tot de 4de versnelling (voor mij iig
), wielspin de bult op richting het hotel (3 baans
). In de regen ook de radiozender NRJ gevonden, top muziek, zal later wel wat youtube'jes droppen voor het idee ervan
.
Dag 3:
De dag werd voortgezet met de regen van de dag ervoor. In de eerste dorpjes en bochtjes nog wat gedrift en aan elkaar gecombineerd, maar niet veel later toch maar even serieus vaartje erin te gaan zetten. Grip bleek namelijk best oke te zijn, en voor driften was het niet altijd even overzichtelijk of tempo toch wel serieus hoog. Hulde op deze dag voor de mensen met roadhogs en semi's
. Echt schitterend gereden deze dag, in het begin gewoon schitterende brede bergpassen en na de middag nog wat serieus strak stuurwerk over de krappere weggetjes (en tunneltjes
). Hier viel het me ook op hoe goed we eigenlijk ontvangen worden in Frankrijk, op een enkele RX400H na, ging iedereen mooi op tijd aan de kant en liet je makkelijk voorbij. Dat zijn toch echt wl dingen die ik mezelf in Nederland niet kan voorstellen. De dag deed er in de regen ook nog even een Clio mee, echt leuk, gewoon een 1.6'je oid, maar ging trouw onder- en oversturend door de passen mee
. Einde van de dag werd er nog iemand aangehouden voor iets wat nergens op sloeg (imho), maar ze konden zonder boete verder (en terecht). Einde van de dag met z'n 4'en even rond geblazen (3 yanks en 1 beamer
) en dat was echt schitterend, was echt een mooi stukje met tempo erin, dat zou echt een schitterend stukje zijn voor beelden, maar vrees dat we niet een camerateam kunnen regelen die dat mooi in beeld zouden kunnen (blijven
) brengen
. Einde van de dag klein beetje gezeur met de remmen, bleek achteraf wat overhitting/verglazing te zijn, dag erop na een stukje rustig rijden gelukking helemaal over. De avond even afgesloten bij de McDonalds. Hier naartoe voor het eerst een stukje in de Viper van Kees gezeten. Godverdomme wat sleurt dat er aan, vermogen is echt briljant, sensatie in de auto is echt ongekend, Stap er graag nog een keer een stukje in als de auto op het circuit gaat of op een ander evenement
. Na terugkomst bij het hotel had Kees nog even iemand voor een kort stukje meegenomen, waarbij Cor snel bedacht had om misschien maar even mee te doen. Zowaar me tweede rit in kort stukje met wel serieus veel vermogen. Auto van Cor gaat ook wel echt serieus hard, iets minder grof dan de Viper, maar minimaal zo doeltreffend
. Na deze 'rush' nog gezellig wat gaan drinken in het hotel om de avond af te sluiten.
Dag 4:
Voor mij de mooiste dag, de wegen begonnen al zo verschrikkelijk mooi dat ik samen met Cor voorop reed. De wegen waren zo breed dat er makkelijk op de grens gespeeld kon worden. Ruimte en overzicht genoeg om aan te kunnen remmen, mooi aan te snijden, vechten in de bocht en vroeg op het gas te kunnen gaan. Schitterend gewoon, dit begin maakte veel beloftes voor de dag
. Beloftes die later ook volledig ingevuld werden
. Voor een kort stukje nog even met Cor op tempo over de weggetjes meegeweest, helemaal top, echt verbaasd over de (front en back) grip van zo'n ding, stuurde echt heel ver boven me verwachting. Ik had natuurlijk een keertje kort meegereden met Hans op het circuit, maar was echt verbaasd over de prestatie op dergelijke bergpassen. Daarna snel weer teruggestapt in de Z4M om de rit af te maken, want het werd allemaal nog veel mooier. Nog een stukje Ricardo meegenomen, welke nu wel begreep dat het toch wel redelijk werken was in de Z4M
, maar evengoed wel schitterend ging
. Voor de laatste tankstop nog een keer gewisseld en met Jacky het allermooiste stukje van de route genomen. De perfecte afsluiter voor mij, zo verschrikkelijk schitterend dat dit het einde van de banden is geweest vrees ik
(ze hebben het overleefd, maar zijn voor en achter niet meer road legal nu zeg maar :rolleyes:). Deze weg bracht ons in Lloret, waar we welkom ontvangen werden (veel publiek rondom de auto's, waarbij de Corvette en de Vipers toch wel de echte aandachtstrekkers bleken te zijn) en de rit afsloten.
Na het avond eten en een vlugge opfrisser nog even de stad in gegaan, heel leuk om te zien dat de tijd stil lijkt te hebben gestaan (behalve voor ons
), alles lijkt nog sprekend op 'vroeger', wat voor sommige langer geleden was dan de anderen
. Kees zorgde ervoor dat dankzij sterk onderhandelen
, we 5 drankjes pp voor onze entree kregen
. Blijkt al dat Texelse proppen toch nog ergens goed voor
. Super leuke avond gehad.
Dag 5:
Bwegh, nu is het dan toch echt voorbij helaas, nog even wat wezen eten en de automaathallen onveilig gemaakt, om vervolgens huiswaarts te gaan. Onderweg veel controles gezien, maar gezien ons uitermate sociale werkgedrag geen boete mogen ontvangen
. Donderdag op vrijdagnacht thuis aangekomen om vrijdag weer aan de slag te gaan voor werk. Maar mijn god wat was ik kapot vandaag, echt helemaal leeg, maar uitermate voldaan.
Big thanks to Elmar voor het opzetten van de rit, het uitnodigen en perfect georganiseerd hebben ervan. Ik heb echt een supertijd gehad, vooraf was ik een beetje huiverig of dit goed zou gaan en of iedereen een beetje dezelfde mindset had qua rijden. Maar ondanks de gevarieerde opkomst hebben we met een leuke groep een topreis gemaakt. Had dit zelf nooit beter kunnen plannen/regelen, hulde hiervoor.
Zal ws nog wel tig editjes maken in dit verslag omdat me steeds dingen te binnen schieten en ik de tekst niet overlezen heb, maar dat merken jullie vanzelf wel
.
Edit: TomTom routes plakken

Dag 1:
's Ochtends vroeg nog even vlug de kaarten ingelezen in de TomTom, nog nooit gedaan, maar we hadden alles binnen 5 minuten werkend en ingelezen, daarna op naar België. Onderweg schieten de dingen te binnen die we vergeten waren, maar daar was het al weer te laat voor (en achteraf gelukkig ook niet nodig gehad

Dag 2:
De dag begon met een auto die even kort op de brug moest voor een kleine aanpassing aan de uitlaatklemmen, dit bood voor enkele de tijd om de auto alvast even af te spoelen, daar de meeste na de dag ervoor al wel redelijk aangedaan waren (mijne was de dag ervoor goed gepoetst, maar 600/700km (?) en 3 miljoen vliegen ed was daar weinig meer van te zen), echter na een korte afspuitbeurt, zag de auto er snel weer fris uit (thanks Xavier 4 the good work). Route begon de dag vooral door de vele velden heen, gelijk maar even wat extra hooikoorts materiaal ingeslagen

Dag 3:
De dag werd voortgezet met de regen van de dag ervoor. In de eerste dorpjes en bochtjes nog wat gedrift en aan elkaar gecombineerd, maar niet veel later toch maar even serieus vaartje erin te gaan zetten. Grip bleek namelijk best oke te zijn, en voor driften was het niet altijd even overzichtelijk of tempo toch wel serieus hoog. Hulde op deze dag voor de mensen met roadhogs en semi's

Dag 4:
Voor mij de mooiste dag, de wegen begonnen al zo verschrikkelijk mooi dat ik samen met Cor voorop reed. De wegen waren zo breed dat er makkelijk op de grens gespeeld kon worden. Ruimte en overzicht genoeg om aan te kunnen remmen, mooi aan te snijden, vechten in de bocht en vroeg op het gas te kunnen gaan. Schitterend gewoon, dit begin maakte veel beloftes voor de dag

Na het avond eten en een vlugge opfrisser nog even de stad in gegaan, heel leuk om te zien dat de tijd stil lijkt te hebben gestaan (behalve voor ons

Dag 5:
Bwegh, nu is het dan toch echt voorbij helaas, nog even wat wezen eten en de automaathallen onveilig gemaakt, om vervolgens huiswaarts te gaan. Onderweg veel controles gezien, maar gezien ons uitermate sociale werkgedrag geen boete mogen ontvangen

Big thanks to Elmar voor het opzetten van de rit, het uitnodigen en perfect georganiseerd hebben ervan. Ik heb echt een supertijd gehad, vooraf was ik een beetje huiverig of dit goed zou gaan en of iedereen een beetje dezelfde mindset had qua rijden. Maar ondanks de gevarieerde opkomst hebben we met een leuke groep een topreis gemaakt. Had dit zelf nooit beter kunnen plannen/regelen, hulde hiervoor.
Zal ws nog wel tig editjes maken in dit verslag omdat me steeds dingen te binnen schieten en ik de tekst niet overlezen heb, maar dat merken jullie vanzelf wel

Edit: TomTom routes plakken

Laatst gewijzigd door Kasteel op 03 jun 2011, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Graag gedaan
.

- Kasteel
+1 schitterend wiel, zou mijn voorkeur hebben.Ruben schreef:Styling 81, helemaal goed Rene!
Andere wiel dat ik mooi vind is het 5 spaaks, 'm-wiel', deze blijkt echter ook binnen de collectie

- Kasteel
Voor de mensen zonder FB, hier nog een enkel leuk fb-berichtje:
Joost H. schreef: Samenvatting van een aantal rijders de afgelopen week:
Bart "Ik bepaal het tempo" Kasteel.
Cor "Ik volg wel" Dame.
Elmar "Shortshifter" Heystra.
Kees "Niemand durft met hem mee te rijden" Mets.
Rene "Had ik er maar andere banden onder gedaan" de Haas.
Mike "Shortcut" Spanjersbergh.
- Kasteel
Nog even de auto's:
Z4M:
Heeft me perfect bevallen in deze week, alle dagen mooi kunnen trappen en volop genoten van de balans die ik er in vind. Was ook blij met de remmen die er atm onder zitten, vraagt nog wel en bepaalde manier van remmen, maar wanneer het moet werkt het top
. Zitpositie/comfort/clima hebben me de reis ook goed ondersteund. Op de terugreis naar huis met de co-piloot nog besproken hoeveel van dergelijke dingen de auto altijd aan mee doet en dat de auto eigenlijk gewoon helemaal naar wens is. Auto is overigens nog steeds standaard op remmen en veerpootswap (l->r, r->l) na
.
Corvette Z06:
Een van de grote verrassingen, was al eens verrast toen ik bij Han,s instapte, maar dit was nogmaals de bevestiging hiervan, wat een verschrikkelijk goed apparaat in alle opzichten. Gaat ook zoveel beter over smalle paden heen dan ik verwacht had.
Viper Heysteria:
Schitterend, eigenlijk inmiddels een oud beesje geworden, maar doet nog steeds serieus goed mee, in combinatie met Elmar ook een serieus rap apparaat. Ook wel veel meer hardcore dan ik verwacht had van een Amerikaanse auto (zijramen/dak etc
). Kevin was er nog even in mee geweest en ook serieus impressed.
Viper Heffner:
Kort stukje mee meegeweest, maar godver dat ding sleurt eraan, eigenlijk nog nooit zoveel bruut vermogen in een auto meegemaakt. Mede dankzij de semi's ook echt wel rap op de krappere stukken. En dankzij dappere Kees ook nog lekker vlot in de regen
.
130i:
Topauto, onderstel leek wel mooi in balans (hoewel voor het mooie het eigenlijk wel wat zachter kon volgens Joost). Miste op de rechte stukken vermogen, maar kon redelijk goed gemaakt worden in de (krappere) bochten. In de regen ook een schitterend gezicht
. Goede keus om voor de Roadhogs te gaan
.
M3:
Topauto, schitterend en goede compromis, heeft denk ik in de meeste rust de tocht kunnen vullen
. Blijf de E46 M3 een mooie auto vinden, motortje blijft ook top voor dergelijke langere trips
.
Z4M:
Heeft me perfect bevallen in deze week, alle dagen mooi kunnen trappen en volop genoten van de balans die ik er in vind. Was ook blij met de remmen die er atm onder zitten, vraagt nog wel en bepaalde manier van remmen, maar wanneer het moet werkt het top

Corvette Z06:
Een van de grote verrassingen, was al eens verrast toen ik bij Han,s instapte, maar dit was nogmaals de bevestiging hiervan, wat een verschrikkelijk goed apparaat in alle opzichten. Gaat ook zoveel beter over smalle paden heen dan ik verwacht had.
Viper Heysteria:
Schitterend, eigenlijk inmiddels een oud beesje geworden, maar doet nog steeds serieus goed mee, in combinatie met Elmar ook een serieus rap apparaat. Ook wel veel meer hardcore dan ik verwacht had van een Amerikaanse auto (zijramen/dak etc

Viper Heffner:
Kort stukje mee meegeweest, maar godver dat ding sleurt eraan, eigenlijk nog nooit zoveel bruut vermogen in een auto meegemaakt. Mede dankzij de semi's ook echt wel rap op de krappere stukken. En dankzij dappere Kees ook nog lekker vlot in de regen

130i:
Topauto, onderstel leek wel mooi in balans (hoewel voor het mooie het eigenlijk wel wat zachter kon volgens Joost). Miste op de rechte stukken vermogen, maar kon redelijk goed gemaakt worden in de (krappere) bochten. In de regen ook een schitterend gezicht

M3:
Topauto, schitterend en goede compromis, heeft denk ik in de meeste rust de tocht kunnen vullen

- GTRene
wat een verslagen weer, blij dat het een geslaagde rit is geworden, en
@picture Kees/vis
en ja die wielen op de 1 staan mooi.

en ja die wielen op de 1 staan mooi.
- Joost H.
Mooi verslag Bart.
Hier nog een link naar Facebook foto album voor diegene die nog geen FB hebben.
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 53fce31b19
Hier nog een link naar Facebook foto album voor diegene die nog geen FB hebben.
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 53fce31b19
-

en nu snel pokeren met ze allen!
- Mike S.
- Auto: M135i
Op mijn facebook staan ook nog een stuk of 100 foto's als het er niet meer zijn, alleen kunnen deze alleen gezien worden door "vrienden" op facebook bij mij.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
oftewel Mike wil dat iedereen vrienden met hem word... Kan hij weer pochen over zijn populariteit!!! (en zijn lichaam)...... 

- Geert.
Zo te lezen en zien hebben jullie een geweldige tijd gehad en een prachtige route gereden
ben erg benieuwd naar het overige materiaal
Misschien in combinatie met een pokeravondje de avonturen delen met ons ?

Misschien in combinatie met een pokeravondje de avonturen delen met ons ?

-
lijkt me goed plan Geert!