zal het er ff bijhouden als mogelijkheid 8)
Het grote Android (appz) topic
- GTRene
Re: Het grote Android (appz) topic
zal het er ff bijhouden als mogelijkheid 8)
- Asief
Heb de SGS2 nu bijna een week in gebruik en moet zeggen dat het wel een leuk toestel is. Heel snel, goede camera voor een mobieltje, mijn meest gebruikte applicaties op de iPhone heb ik ook op de SGS2.
Filmpjes in flash op MotoGP.com spelen vloeiend af, binnenkort eens testen met live beelden van de komende race.
In gebruiksgemak geef ik de iPhone nog het voordeel, maar Samsung heeft wel goed zijn best gedaan om het te kopieren
Kleine minpuntjes:
- speaker op een onlogische plaats, geluid wordt heel snel gedempt als deze op bijvoorbeeld een bed ligt (wekker is dan bijna niet te horen
)
- irritante terug-knop had van mij een echte knop moeten zijn i.p.v. eentje die bij het geringste aanraking al terug gaat naar een vorige scherm. Enorm hinderlijk bij het kijken van een film of het surfen. Met de fysieke knop op de HTC Hero nooit last van gehad
De SGS2 krijgt van mij in ieder geval een

Filmpjes in flash op MotoGP.com spelen vloeiend af, binnenkort eens testen met live beelden van de komende race.
In gebruiksgemak geef ik de iPhone nog het voordeel, maar Samsung heeft wel goed zijn best gedaan om het te kopieren
Kleine minpuntjes:
- speaker op een onlogische plaats, geluid wordt heel snel gedempt als deze op bijvoorbeeld een bed ligt (wekker is dan bijna niet te horen
- irritante terug-knop had van mij een echte knop moeten zijn i.p.v. eentje die bij het geringste aanraking al terug gaat naar een vorige scherm. Enorm hinderlijk bij het kijken van een film of het surfen. Met de fysieke knop op de HTC Hero nooit last van gehad
De SGS2 krijgt van mij in ieder geval een
- Hans
Zijn alle applicaties op de SGS2 gemakkelijk uit te zetten? En is dat ook makkelijk te checken of ze daadwerkelijk uit zijn. Lijkt me wel handig als ik naar het buitenland ga dat ik alle apps uit kan zetten die internet gebruiken. Is er trouwens ook een goede (gratis, of bijna gratis) navigatie te krijgen die geen gebruik maakt van internet, dus losse kaarten die je erop kan zetten.
- Erik K.
Hans,Hans schreef:Zijn alle applicaties op de SGS2 gemakkelijk uit te zetten? En is dat ook makkelijk te checken of ze daadwerkelijk uit zijn. Lijkt me wel handig als ik naar het buitenland ga dat ik alle apps uit kan zetten die internet gebruiken. Is er trouwens ook een goede (gratis, of bijna gratis) navigatie te krijgen die geen gebruik maakt van internet, dus losse kaarten die je erop kan zetten.
Je kunt toch ook je mobiele verbindingen uitzetten of de roming optie zodat de telefoon geen connnectie maakt in het buitenland.
- Asief
Met de Actieve Applicaties-widget kan je makkelijk zien wat er actief is en eventueel meteen sluiten.
Data roaming kan je uitzetten (geen data via andere netwerk dan je eigen provider), op de iPhone heb ik hiermee nooit problemen gehad in het buitenland.
In de Market zie ik navigatie van Navigon en Sygic te koop staan, waarbij de kaarten lokaal op je telefoon staan. Ik weet niet wat je onder bijna gratis verstaat, maar mocht het te duur zijn kan je Sygic eerst 7 dagen gratis proberen zie ik
Data roaming kan je uitzetten (geen data via andere netwerk dan je eigen provider), op de iPhone heb ik hiermee nooit problemen gehad in het buitenland.
In de Market zie ik navigatie van Navigon en Sygic te koop staan, waarbij de kaarten lokaal op je telefoon staan. Ik weet niet wat je onder bijna gratis verstaat, maar mocht het te duur zijn kan je Sygic eerst 7 dagen gratis proberen zie ik
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Lijkt mij ook de makkelijkste manier jaErik K. schreef:Hans,Hans schreef:Zijn alle applicaties op de SGS2 gemakkelijk uit te zetten? En is dat ook makkelijk te checken of ze daadwerkelijk uit zijn. Lijkt me wel handig als ik naar het buitenland ga dat ik alle apps uit kan zetten die internet gebruiken. Is er trouwens ook een goede (gratis, of bijna gratis) navigatie te krijgen die geen gebruik maakt van internet, dus losse kaarten die je erop kan zetten.
Je kunt toch ook je mobiele verbindingen uitzetten of de roming optie zodat de telefoon geen connnectie maakt in het buitenland.
-
Johanes
Onlangs is mijn HTC disere HD ge-upgrade naar adroid 2.3 software, valt het mij op dat de accu echt langer doet dan voorheen.
Nu kan ik ruim de heledag gebruiken zonder op te laden. Toen duurde maar 1/2 - 3/4 dag ofzo.
Nu kan ik ruim de heledag gebruiken zonder op te laden. Toen duurde maar 1/2 - 3/4 dag ofzo.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Mijn HD kon ik met 2.2 makkelijk 24H gebruiken, en ik schaar mijzelf onder de medium heavy user.
Ik gebruik zelf ook Sygic op mijn HD, en tot nu toe erg tevreden. Oh ja die heb ik trouwens van applanet.net af
Ik gebruik zelf ook Sygic op mijn HD, en tot nu toe erg tevreden. Oh ja die heb ik trouwens van applanet.net af
- Remmie
Heb de Samsung GS2 nu een halve week en ben toch wel verrast. Top toestel.
Camera overtreft me verwachtingen voor een "telefoon-camera"
Even HD klikken voor hetgeen hij kan (microfoon spetterde beetje, maar dat is niet verassend met de dikke VLN auto's die voorbij knallen):
Camera overtreft me verwachtingen voor een "telefoon-camera"
Even HD klikken voor hetgeen hij kan (microfoon spetterde beetje, maar dat is niet verassend met de dikke VLN auto's die voorbij knallen):
-
Johanes
Weten jullie wat voor app's moet ik hebben om "gratis"te bellen? Bellen zowel naar mobiele als vaste nummers?
Mijn beltegoed is een rap tempo opgeraakt elke maand
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Skype, Viber...Johanes schreef:Weten jullie wat voor app's moet ik hebben om "gratis"te bellen? Bellen zowel naar mobiele als vaste nummers?![]()
- Erik K.
Tango is/kan zelfs met beeld.Wouter81 schreef:Skype, Viber...Johanes schreef:Weten jullie wat voor app's moet ik hebben om "gratis"te bellen? Bellen zowel naar mobiele als vaste nummers?![]()
- duifjes.com
Sinds een paar dagen de S II en vind het een mega toestel! Aiifoon doeidoei,,,dit is top!
ps. 1 jaar verlengen bij KPN....gratis de S II
ps. 1 jaar verlengen bij KPN....gratis de S II
- Bram
Dat is een strakke aanbieding, 1 jaar verlenging voor nop, heb je een hoge klantwaarde?
- duifjes.com
Yup...ik verbel nog wel eens ea,partyondude schreef:Dat is een strakke aanbieding, 1 jaar verlenging voor nop, heb je een hoge klantwaarde?
- Bram
- duifjes.com
Al moest ik voor aan aaifoon een duurdere abbo nemen en 270euro bijbetalen ......partyondude schreef:Dat is een strakke aanbieding, 1 jaar verlenging voor nop, heb je een hoge klantwaarde?
- Bram
Sja
Raar hoor, dat er in Z Korea en de UK al 3 miljoen exemplaren van de Galaxy S II gepreordered zijn.
En daarna 1 miljoen exemplaren verkocht in de eerste maand, alleen al in Z Korea.
- Asief
Flash op de Galaxy S2 werkt prima, maar afgelopen weekend toch een klein probleempje gehad. Met de live-stream van MotoGP.com kon ik maar geen beeld krijgen, wel geluid. Achteraf zijn de races wel te bekijken, maar live kon ik op geen enkele manier beeld krijgen. De useragent heb ik ook nog veranderd, zonder resultaat overigens. Op de iPhone getest en daar was de stream wel te bekijken.
Iemand enig idee waar dit eventueel aan kan liggen, instelling die ik over het hoofd zie?
Iemand enig idee waar dit eventueel aan kan liggen, instelling die ik over het hoofd zie?
-
Shakes
Ligt natuurlijk aan die fantastische Iphone die die barbieplasticcensamsung ver achter laat.
- Downforce Hans
Die duif loopt wel te gallen op die aifoon, maar hij heeft er nooit 1 gehad 
- Michel P
Downforce Hans schreef:Die duif loopt wel te gallen op die aifoon, maar hij heeft er nooit 1 gehad
Hij wilde gewoon en gratizzz toestel, en heeft geluld als brugman voorde aifoon maar kreeg die alleen met bij betaling.
Michel
- duifjes.com
- JP
Al iemand ervaring met een HTC Flyer?
- Lee M3
Gisteren kwam de koerierdienst nog even last minute mijn HTC Sensation bezorgen. Uiteraard gelijk uitgepakt en mee gespeeld.
Ik kom van een N97 af, dus het was wel even andere koek, maar veel vrienden hebben een Android foon waar ik al mee heb mogen spelen, dus het viel mee.
Ik moet nog wel vrij veel dingen instellen en uitpluizen, maar daar is lazy sunday voor.
Ik kom van een N97 af, dus het was wel even andere koek, maar veel vrienden hebben een Android foon waar ik al mee heb mogen spelen, dus het viel mee.
Ik moet nog wel vrij veel dingen instellen en uitpluizen, maar daar is lazy sunday voor.