Ook weer zoiets waaruit maar weer blijkt dat ik het niet gesnapt heb. Ik maar denken dat ik DF er een kosteloos plezier mee deed door mijn licht over die auto te laten schijnen aan de hand van een testritje. Zo dom.Robin schreef:Hielke, ik vind 't best. Zolang je/men maar niet 'negatief'doet OM HET NEGATIEF DOEN. Daar lijkt 't nu op.
Ga negatief doen wanneer ie je NA 't rijden je niet bevalt...mij best. Hoe aan 'n 1M te komen, vraag je je nu af? Rico heeft de link gegeven....Don't bite the hand that feeds you
.
BMW 1 Serie M Coupé
- Hielke
Re: BMW 1 Serie M Coupé
- wjn
Verveel ons toch niet met die emotieloze Duitse testenPingus schreef:Lol. zo weinig nu ook weer niet, maar het scheelt niet veel:Mathieu schreef:Tja, en de Z06 is ook nog zuiniger.
260 km/u met 2700rpm of zoiets dergelijks 8)
En ja, daar ligt wel een echte motor in ja
-
Aernoudt
- Sperdy
-1Pingus schreef:Lol. zo weinig nu ook weer niet, maar het scheelt niet veel:Mathieu schreef:Tja, en de Z06 is ook nog zuiniger.
260 km/u met 2700rpm of zoiets dergelijks 8)
En ja, daar ligt wel een echte motor in ja
1. Deze motor is heel slecht voor het milieu !
2. 4.4 van 0-100? sloom hok, een Audi tiet tiet Erres doet dat in 3,9s
NEXT
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Tuurlijk bedoel je dit sarcastisch, maar jammergenoeg is 't ook nog zo.Hielke schreef:Ook weer zoiets waaruit maar weer blijkt dat ik het niet gesnapt heb. Ik maar denken dat ik DF er een kosteloos plezier mee deed door mijn licht over die auto te laten schijnen aan de hand van een testritje. Zo dom.Robin schreef:Hielke, ik vind 't best. Zolang je/men maar niet 'negatief'doet OM HET NEGATIEF DOEN. Daar lijkt 't nu op.
Ga negatief doen wanneer ie je NA 't rijden je niet bevalt...mij best. Hoe aan 'n 1M te komen, vraag je je nu af? Rico heeft de link gegeven....Don't bite the hand that feeds you
.
Wat kan jij nu nog toevoegen, nu de halve wereld, incl 2 DFers die ook prima rijders zijn, hem al uitvoerig heeft besproken.
Jammer dat 't zo gelopen is. met die test 1M vorige week was leuk geweest. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Soms denk ik écht dat er 'n god is.
-
Aernoudt
Over een ttrs beginnen in een draadje over echte auto's
Wat een vergelijking...
- Hielke
Ik bedoel het helemaal niet sarcastisch. Ik neem autotests en mezelf als tester daarvoor veel te serieus.
-
Robin
Dat blijkt.Hielke schreef:Ik bedoel het helemaal niet sarcastisch. Ik neem autotests en mezelf als tester daarvoor veel te serieus.
Nou sterkte dan maar he.
- Hielke
Ja FAHR wohlRobin schreef:Dat blijkt.Hielke schreef:Ik bedoel het helemaal niet sarcastisch. Ik neem autotests en mezelf als tester daarvoor veel te serieus.![]()
Nou sterkte dan maar he.
- Snipe
2 DF'ers? Dan heb je dit topic niet goed gevolgd, want Ferdi en Laurens zijn niet de enigen!Robin schreef:Wat kan jij nu nog toevoegen, nu de halve wereld, incl 2 DFers die ook prima rijders zijn, hem al uitvoerig heeft besproken.
Jammer dat 't zo gelopen is. met die test 1M vorige week was leuk geweest. Maar het heeft niet zo mogen zijn. Soms denk ik écht dat er 'n god is.
En of er een god is....
Ik sluit het niet uit.
-
Harrie
Jemig, het begint hier steeds meer op die andere fora's te lijken waar ik, en vele andere die hier ook zitten, uiteindelijk weg zijn gebleven.
Ik meende zelfs dat DF om die reden ook was ontstaan.
Ik meende zelfs dat DF om die reden ook was ontstaan.
- Hielke
Zijn die meiden dan ook allemaal BMW rijders Perry?

- Snipe
Toch niet. Zoals ik het nu zie is DF het enige forum dat de aanzet kan geven tot een Friese burgeroorlog. En misschien wel tot een afscheiding van Nederland, aangezien het over een oranje auto gaat.Harrie schreef:Jemig, het begint hier steeds meer op die andere fora's te lijken waar ik, en vele andere die hier ook zitten, uiteindelijk weg zijn gebleven.
@Hielke: Miranda Kerr rijdt in ieder geval geen BMW > http://photos.posh24.com/p/954379/z/pre ... regant.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Andre
ach een beetje heftige discussies moet kunnen.
Dat het nou net weer in het 1M draadje moet is dan wel weer jammer.
Dat het nou net weer in het 1M draadje moet is dan wel weer jammer.
- Sperdy
Ik ben gek op de ttrs en op de rs3!!Pingus schreef:Over een ttrs beginnen in een draadje over echte auto'sWat een vergelijking...
-
Robin
Straight Six.Snipe schreef:En of er een god is....
Ik sluit het niet uit.
-
Aernoudt
Spijtig voor jou, maar dan liever niet in een topic over echte auto'sFerdiACS1 schreef:...
Ik ben gek op de ttrs en op de rs3!!
-
Robin
Pingus schreef:Spijtig voor jou, maar dan liever niet in een topic over echte auto'sFerdiACS1 schreef:...
Ik ben gek op de ttrs en op de rs3!!
Kreeg 'n mailtje van EVO met Chris Harris in 'n paar echte auto's.
Ze hebben wel iets weg van de 1M. RWD en Turbocharged.
- GTRene
die meiden zou ik wel serieus nemenRobin schreef:Straight Six.Snipe schreef:En of er een god is....
Ik sluit het niet uit.
heerlijk
-
Aernoudt
Dat zijn inderdaad een paar leuke auto'sRobin schreef:[...
Kreeg 'n mailtje van EVO met Chris Harris in 'n paar echte auto's.![]()
Ze hebben wel iets weg van de 1M. RWD en Turbocharged.
- Macboy
Robin en Rico en een paar anderen ik vind dat jullie jezelf enorm laten kennen. Hielke is evident sarcastisch in zijn posts. Dat kun je irritant vinden, maar ga zijn humoristisch bedoelde teksten dan niet voor waar aannemen en tegen hem gebruiken. Zo zijn ze niet bedoeld. Hij geeft alleen maar een beetje tegengas.
Het komt een beetje kinderachtig over om iemand's sarcasme kennelijk niet te begrijpen en hem daarmee af te serveren. Jullie begrijpen het namelijk heus wel dat ie het niet serieus bedoeld.
Rico's irritatie begrijp ik prima, die man heeft de 1M folder onder zijn hoofdkussen, maar jij Robin moet je niet zo snel op de kast laten jagen daar heb je 2 jaar geen last van gehad meen ik
We kunnen allemaal lullen als brugman en Andre zijn test als waarheid aannemen. Dat zou ik ook doen want we weten wat voor een rijder Andre is. Maar wat iedereen over het hoofd ziet - terwijl Andre het nota bene zelf opschrijft ! - is dat hij helemaal niet de juiste persoon is voor een test. Hij is de juiste persoon om de auto te beschrijven op de limiet. De auto wordt 100% op de limiet gereden door Andre.
Maar hoe kan het dan dat 90% van de DF-ers die test als heilig zien terwijl diezelfde 90% de auto nooit maar dan ook nooit op de limiet kan rijden zoals Andre doet ? Die test heeft dan geen enkele waarde voor die persoon. Ja aan de borreltafel is het leuk: mijn auto kan zus of zo. Lekker boeien als je het zelf nooit doet.
Tom, Ferdinand, Rico etc zijn allemaal BMW adepten die een auto echter niet op de limiet rijden. Die behoefte hebben ze ook niet. Maar voor die mensen heeft een 100% autotest ook weinig effect als maar 80% van het potentieel wordt benut.
En daar komt dan iemand als Hielke kijken die de auto beschrijft vanuit zijn perspectief dat veel meer overeenkomt met die 90% van DF. Daarom heeft Hielke toegevoegde waarde op dit forum. Niet omdat hij sarcastisch is, maar omdat hij niet bevooroordeeld is en onafhankelijk is en dit prachtig op papier kan zetten.
Daarom zijn Andre en Hielke naast elkaar ook Yin en Yang. Je hebt beiden nodig om een afgewogen beeld van de auto te krijgen. Andre als pure rijder op de limiet en zelfs erover en Hielke voor alles daaronder.
Ik snap deze wending van de afgelopen pagina's dus helemaal niet.
Het komt een beetje kinderachtig over om iemand's sarcasme kennelijk niet te begrijpen en hem daarmee af te serveren. Jullie begrijpen het namelijk heus wel dat ie het niet serieus bedoeld.
Rico's irritatie begrijp ik prima, die man heeft de 1M folder onder zijn hoofdkussen, maar jij Robin moet je niet zo snel op de kast laten jagen daar heb je 2 jaar geen last van gehad meen ik
We kunnen allemaal lullen als brugman en Andre zijn test als waarheid aannemen. Dat zou ik ook doen want we weten wat voor een rijder Andre is. Maar wat iedereen over het hoofd ziet - terwijl Andre het nota bene zelf opschrijft ! - is dat hij helemaal niet de juiste persoon is voor een test. Hij is de juiste persoon om de auto te beschrijven op de limiet. De auto wordt 100% op de limiet gereden door Andre.
Maar hoe kan het dan dat 90% van de DF-ers die test als heilig zien terwijl diezelfde 90% de auto nooit maar dan ook nooit op de limiet kan rijden zoals Andre doet ? Die test heeft dan geen enkele waarde voor die persoon. Ja aan de borreltafel is het leuk: mijn auto kan zus of zo. Lekker boeien als je het zelf nooit doet.
Tom, Ferdinand, Rico etc zijn allemaal BMW adepten die een auto echter niet op de limiet rijden. Die behoefte hebben ze ook niet. Maar voor die mensen heeft een 100% autotest ook weinig effect als maar 80% van het potentieel wordt benut.
En daar komt dan iemand als Hielke kijken die de auto beschrijft vanuit zijn perspectief dat veel meer overeenkomt met die 90% van DF. Daarom heeft Hielke toegevoegde waarde op dit forum. Niet omdat hij sarcastisch is, maar omdat hij niet bevooroordeeld is en onafhankelijk is en dit prachtig op papier kan zetten.
Daarom zijn Andre en Hielke naast elkaar ook Yin en Yang. Je hebt beiden nodig om een afgewogen beeld van de auto te krijgen. Andre als pure rijder op de limiet en zelfs erover en Hielke voor alles daaronder.
Ik snap deze wending van de afgelopen pagina's dus helemaal niet.
Laatst gewijzigd door Macboy op 01 jun 2011, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fizbin
Heb het idee dat ik naar Voetbal International zit te kijkenDownforce Hans schreef:tjonge, wat zo`n duits hondehok allemaal niet teweeg brengt zeg
- Snipe
Met Hielke en Rico als Derksen en Genee.Fizbin schreef:Heb het idee dat ik naar Voetbal International zit te kijken
-
Robin
Neem me niet kwalijk, maar zo heb ik me niet 'gevoeld' deze dag Ilija, ik had Andre vanochtendv aan de lijn en smakelijk gelachen, de hele dag door eigenlijk. Miischien dat jij MIJN gein/ sarcasme nu niet snapt. No hard feelings naar Hielke, wat ie ook weet. 
- Snipe
Beter een 1 M folder dan die van een Audi RS5. Zo'n 1 M folder is niet zo dik, terwijl dat dikke RS5-boek met z'n hardcover je een stevige hoofdpijn kan bezorgen.Macboy schreef:die man heeft de 1M folder onder zijn hoofdkussen