Ik was vergeten te vermelden dat er ook nog een Ferrari 599 in Laren stond, donkergrijs metallic. Daar dacht ik net weer aan toen een zwarte 599 achter mij reed van Delden naar Hengelo.
Wat klinkt zo'n ding machtig bij gas los en terugschakelen
Uiteraard, hier in het dorp heeft iemand een Donkervoort.Ruben schreef:Heb je er al eens een in het echt gezien Tom? Zijn wel twee verschillende auto's hè, een Wiesmann of een Donkervoort. De Donkervoort is toch wel de echte lightweight.
Ja, die zou het wel eens geweest kunnen zijn, maar het beeld dat op mijn netvlies is blijven hangen is veel meer kermitgroen dan op die autojunkkiekjes ...GTRene schreef:mooi van lelijkheid![]()
alhoewel niet in die leger kleuren...
Ik ook! Op Duitse platen. Helaas reed ie laag in de toerenAdje ///M3 schreef: - SLS AMG
Robin Hartog schreef:
Wat is dat blauwe ding?
Volgens mij een Pt-Cruiser ofzo?Robin Hartog schreef:Wow, gave velgen ook!
Wat is dat blauwe ding?
Ooow... Lelijk ding zeg! Ik snap wel dat je daar geblindeerde achterramen in wilt hebben, daar wil je niet in gezien worden!Niels v D schreef:Volgens mij een Pt-Cruiser ofzo?Robin Hartog schreef:Wow, gave velgen ook!
Wat is dat blauwe ding?
Of bedoel je de pickup op de achtergrond, naast de witte 3serie? Ik weet niet wat dat is..
Haha, heel veel juist. Kwam het sarcasme niet helemaal over, Xave?Xave30 schreef:Ok............ er rijden/reden dus niet veel PT-Cruisers in jouw omgeving rond. Wat hebben mensen daar veel smaak.
edit verder lezen erikRobin Hartog schreef:Wow, gave velgen ook!
Wat is dat blauwe ding?