RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.2
- Adje ///M3
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:33
- Locatie: Golfke
Re: RDW omkeuren na motorswap
Mooi, moet ik ook doen...! :banaan:
- RobS
- Berichten: 3560
- Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
- Locatie: Brabant
Re: RDW omkeuren na motorswap
Vandaag toch? En?Adje ///M3 schreef:Mooi, moet ik ook doen...! :banaan:

- Adje ///M3
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:33
- Locatie: Golfke
Re: RDW omkeuren na motorswap
Klopt meneer de stalkerRobS schreef:Vandaag toch? En?Adje ///M3 schreef:Mooi, moet ik ook doen...! :banaan:

Motornummer moet zichtbaar zijn. Helaas zit er een zooitje Carbon in de weg....

RDW mannetje gaf aan deze een keer te verwijderen en vervolgens terug te komen om het te laten zien.
Dit doe ik wel een keer wanneer ik de gehele auto onder handen ga nemen.
- HarryC
- Berichten: 765
- Lid geworden op: 15 mar 2010, 13:25
- Locatie: Thuis
Re: RDW omkeuren na motorswap
Vandaag het nieuwe kenteken ontvangen :banaan:
Wel een beetje vreemd want op het kenteken staat nu:
Voertuigcategorie
M1 AC/PERSONENAUTO
Handelsbenaming (type)
323I TOURING
Cil. inhoud
3201 cm3
Vermogen
236 kW
Dus zoals ik het zie staat hij nog steeds als 323i te boek alleen is de cilinderinhoud en het vermogen aangepast, volgens mij kijkt de verzekering daar niet eens na........
Hebben mensen dit vaker gezien/meegemaakt en is dit wel correct?
Gr. Harry
Wel een beetje vreemd want op het kenteken staat nu:
Voertuigcategorie
M1 AC/PERSONENAUTO
Handelsbenaming (type)
323I TOURING
Cil. inhoud
3201 cm3
Vermogen
236 kW
Dus zoals ik het zie staat hij nog steeds als 323i te boek alleen is de cilinderinhoud en het vermogen aangepast, volgens mij kijkt de verzekering daar niet eens na........
Hebben mensen dit vaker gezien/meegemaakt en is dit wel correct?
Gr. Harry
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Volgens mij las ik hier onlangs (in het topic van die E28 met S62) dat de handelsbenaming nooit aangepast wordt.
- Adje ///M3
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:33
- Locatie: Golfke
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Klopt, kan niet worden gewijzigd. RDW-mannetje vertelde me dit afgelopen Donderdag. Bij mij staat er 3-Serie Touring als handelsbenaming.... Zou ik ook erg graag gewijzigd zien....MartijnGizmo schreef:Volgens mij las ik hier onlangs (in het topic van die E28 met S62) dat de handelsbenaming nooit aangepast wordt.

- Martijn_bmw
- Berichten: 28539
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: RDW omkeuren na motorswap
klopt gebeurd altijd zo!HarryC schreef:Vandaag het nieuwe kenteken ontvangen :banaan:
Wel een beetje vreemd want op het kenteken staat nu:
Voertuigcategorie
M1 AC/PERSONENAUTO
Handelsbenaming (type)
323I TOURING
Cil. inhoud
3201 cm3
Vermogen
236 kW
Dus zoals ik het zie staat hij nog steeds als 323i te boek alleen is de cilinderinhoud en het vermogen aangepast, volgens mij kijkt de verzekering daar niet eens na........
Hebben mensen dit vaker gezien/meegemaakt en is dit wel correct?
Gr. Harry
ik wilde toen ook de handelsbenaming aan laten passen maar was onmogelijk...
zie de 18-DF-SR

- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Ik heb het voordeel dat er bij mij geen cilinderinhoud en vermogen op papier staat. Alleen cilinderaantal. Dus zolang het een 4 cilinder is kan ik er lepelen wat ik wil. 

- Adje ///M3
- Berichten: 3340
- Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:33
- Locatie: Golfke
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Here the same...
Voertuigsoort personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming 3-SERIE TOURING
Brandstof Benzine
Uitvoering Omschrijving van de inrichting Niet geregistreerd
Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) BLAUW
Motor Brandstof Benzine
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud Niet geregistreerd
Vermogen Niet geregistreerd
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen Massa leeg voertuig 1.540 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig Niet geregistreerd
Massa rijklaar 1.640 kg
Aanhangwagen Maximum te trekken massa:
- ongeremd 500 kg
- geremd 1.200 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Voertuigsoort personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming 3-SERIE TOURING
Brandstof Benzine
Uitvoering Omschrijving van de inrichting Niet geregistreerd
Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) BLAUW
Motor Brandstof Benzine
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud Niet geregistreerd
Vermogen Niet geregistreerd
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen Massa leeg voertuig 1.540 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig Niet geregistreerd
Massa rijklaar 1.640 kg
Aanhangwagen Maximum te trekken massa:
- ongeremd 500 kg
- geremd 1.200 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Ik vandaag naar het RDW om daar wat te vragen, zit die dicht, owja 2de paasdag.
Dan maar hier de hypothetische vraag, wellicht weet iemand het.
Stel je haalt een +40 jaar oude auto uit het buitenland (gewoon EU) en je wil in die auto een motor
conversie doen, bv van 4 cyll naar V8.
Wat is dan verstandiger, eerst de auto zo die is,
laten keuren in NL bij RDW voor kenteken e.d. en daarna de motorswap e.d. doen en dan weer keuren...
Of eerst ombouwen en daarna pas naar de RDW, zodat je alles mooi in 1x krijgt ingevuld en niet
2x naar de keuring hoeft om weer te wijzigen na een conversie.
Dan maar hier de hypothetische vraag, wellicht weet iemand het.
Stel je haalt een +40 jaar oude auto uit het buitenland (gewoon EU) en je wil in die auto een motor
conversie doen, bv van 4 cyll naar V8.
Wat is dan verstandiger, eerst de auto zo die is,
laten keuren in NL bij RDW voor kenteken e.d. en daarna de motorswap e.d. doen en dan weer keuren...
Of eerst ombouwen en daarna pas naar de RDW, zodat je alles mooi in 1x krijgt ingevuld en niet
2x naar de keuring hoeft om weer te wijzigen na een conversie.
- HarryC
- Berichten: 765
- Lid geworden op: 15 mar 2010, 13:25
- Locatie: Thuis
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Hoi Rene,
Je gebruikt het woord keuren te vaak...hahaha.
Om de auto op kenteken te krijgen moet je hem importeren, hiervoor hoeft de auto niet gekeurd te zijn.
Daarna kun je de auto opknappen/apk waardig maken en dan laten keuren.
Maar dit kan bij elk apk station, deze kijken namelijk niet naar een motorswap, het is jou eigen verantwoordelijkheid om dit bij de rdw te melden en eventueel te laten schouwen om het vermogen op kenteken te krijgen.
Mijn Touring uit dit topic was in Zwitserland omgebouwd maar ik heb deze als 323i geïmporteerd om de waarde zo laag mogelijk te houden, bpm.
Nadat het kenteken binnen was heb ik de wagen apk laten keuren bij mijn lokale garage, en daarna ben ik terug gegaan naar de rdw om het vermogen op kenteken te krijgen.
Belangrijkste waar de keurmeester bij mij Touring op lette was of de spoorbreedte niet was verandert, en of de ombouw deugdelijk was gedaan (motorsteunen e.d.) en wat mega belangrijk is dat je de herkomst van de donorauto kunt aantonen, dus een blok zonder kenteken of bekende history gaat een probleem worden!!!
Succes ermee!
Je gebruikt het woord keuren te vaak...hahaha.
Om de auto op kenteken te krijgen moet je hem importeren, hiervoor hoeft de auto niet gekeurd te zijn.
Daarna kun je de auto opknappen/apk waardig maken en dan laten keuren.
Maar dit kan bij elk apk station, deze kijken namelijk niet naar een motorswap, het is jou eigen verantwoordelijkheid om dit bij de rdw te melden en eventueel te laten schouwen om het vermogen op kenteken te krijgen.
Mijn Touring uit dit topic was in Zwitserland omgebouwd maar ik heb deze als 323i geïmporteerd om de waarde zo laag mogelijk te houden, bpm.
Nadat het kenteken binnen was heb ik de wagen apk laten keuren bij mijn lokale garage, en daarna ben ik terug gegaan naar de rdw om het vermogen op kenteken te krijgen.
Belangrijkste waar de keurmeester bij mij Touring op lette was of de spoorbreedte niet was verandert, en of de ombouw deugdelijk was gedaan (motorsteunen e.d.) en wat mega belangrijk is dat je de herkomst van de donorauto kunt aantonen, dus een blok zonder kenteken of bekende history gaat een probleem worden!!!
Succes ermee!
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Om de auto op kenteken te krijgen ja, maar dat is niet de vraag.
Dat de auto APK waardig moet zijn en alles goed in elkaar moet zitten na een conversie lijkt me duidelijk,
dat is niet zo de vraag.
Als je het op papier wilt hebben, wat verstandig en logisch is als je van 4 naar 8 gaat en bv 4x het
vermogen krijgt.
Dan moet die sowieso gekeurd worden door de RDW maar meer niveau APK waardig en goed in elkaar zittende bij auto's van voor 1998.
De herkomst van de motor e.d. moet idd duidelijk zijn.
Mijn vraag blijft, eerst naar de RDW op kenteken zetten of eerst ombouwen en dan op kenteken zetten,
het zal immers niet alleen wat vermogen zijn maar ook duidelijk meer cilinders onder de kap
Bedoel, dan heb je alles in 1x geregeld, kenteken en APK/RDW keuring,
als je de papieren maar hebt, met de herkomst van die nieuwe motor e.d.
Of wordt het dan heel moeilijk omdat op de oude papieren uit het buitenland bv 4 cyll staat e.d.
en ze dan zeggen, die papieren kloppen niet bij de auto oid want er zit een andere motor e.d. in,
en dan ik: ja klopt eerst helemaal omgebouwd en pas daarna aangeboden om te
worden ingevoerd/kenteken keuren e.d.
lekker verwarrend verhaal zo

Dat de auto APK waardig moet zijn en alles goed in elkaar moet zitten na een conversie lijkt me duidelijk,
dat is niet zo de vraag.
Als je het op papier wilt hebben, wat verstandig en logisch is als je van 4 naar 8 gaat en bv 4x het
vermogen krijgt.
Dan moet die sowieso gekeurd worden door de RDW maar meer niveau APK waardig en goed in elkaar zittende bij auto's van voor 1998.
De herkomst van de motor e.d. moet idd duidelijk zijn.
Mijn vraag blijft, eerst naar de RDW op kenteken zetten of eerst ombouwen en dan op kenteken zetten,
het zal immers niet alleen wat vermogen zijn maar ook duidelijk meer cilinders onder de kap

Bedoel, dan heb je alles in 1x geregeld, kenteken en APK/RDW keuring,
als je de papieren maar hebt, met de herkomst van die nieuwe motor e.d.
Of wordt het dan heel moeilijk omdat op de oude papieren uit het buitenland bv 4 cyll staat e.d.
en ze dan zeggen, die papieren kloppen niet bij de auto oid want er zit een andere motor e.d. in,
en dan ik: ja klopt eerst helemaal omgebouwd en pas daarna aangeboden om te
worden ingevoerd/kenteken keuren e.d.
lekker verwarrend verhaal zo

- Arthur
- Berichten: 43049
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
-
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Rene, als het blok nummer in de kenteken papieren staat, eerst keuren bij de rdw, daarna ombouwen.
Anders zijn de papieren niet overeenkomstig en lukt het niet ( had ik met een Lotus )
Anders zijn de papieren niet overeenkomstig en lukt het niet ( had ik met een Lotus )
- Luco
- Berichten: 29353
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
altijd eerst kenteken aanvragen, dan heb je iig een kenteken, daarna pas ombouwen.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
ah, thanks, daar kan ik wat mee, zat me dat ook wat af te vragen.
maareuh het bloknummer op het kenteken? staat dat wel op het kenteken?
als het er niet op staat, gaat het dan nog op?
Maar of het er nou op staat op niet (bloknummer), beste is dus altijd eerst kenteken keuren (geen APK dan nog) dat is eigenlijk alleen inschrijven in NL toch? moet de auto dan ook mee of zijn alleen de papieren nodig?
Voor mij namelijk al lang geleden dat ik een auto invoerde, deed er destijds altijd meteen APK bij, dan is de auto sowieso nodig
maareuh het bloknummer op het kenteken? staat dat wel op het kenteken?
als het er niet op staat, gaat het dan nog op?
bv een auto wat ik op het oog heb is al eens een andere motor in gekomen, was een 1.6 is later in het leven een 2.0 in gekomen.Emiel schreef:Rene, als het blok nummer in de kenteken papieren staat, eerst keuren bij de rdw, daarna ombouwen.
Anders zijn de papieren niet overeenkomstig en lukt het niet ( had ik met een Lotus )
Maar of het er nou op staat op niet (bloknummer), beste is dus altijd eerst kenteken keuren (geen APK dan nog) dat is eigenlijk alleen inschrijven in NL toch? moet de auto dan ook mee of zijn alleen de papieren nodig?
Voor mij namelijk al lang geleden dat ik een auto invoerde, deed er destijds altijd meteen APK bij, dan is de auto sowieso nodig

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Je moet de auto schijnbaar wel meenemen dan
https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/ ... -land.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
en auto's ouder dan 30 jaar worden extra zwaar gecontroleerd
https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/ ... -land.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
en auto's ouder dan 30 jaar worden extra zwaar gecontroleerd

Voertuigen van 30 jaar en ouder
Voertuigen van 30 jaar en ouder worden uitgebreid onderzocht bij de RDW-keuringsstations. Voor dit onderzoek moet u een afspraak maken. U kunt dat online doen. U kiest dan voor 'Invoer vanuit EU/EVA land met een voertuig van 30 jaar of ouder'. De RDW brengt bij het onderzoek extra kosten in rekening voor het beoordelen van een voertuig van 30 jaar en ouder. In het kosten-overzicht onderaan deze pagina staat dit vermeld als 'beoordeling 5 tot 9 aspecten'.
Overname buitenlandse APK
Alleen op uw verzoek wordt de buitenlandse APK bij de keuring overgenomen. Het is niet mogelijk om na de keuring voor een Nederlands kenteken de buitenlandse APK te laten registreren.
-
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
De papieren moeten kloppen. Dus de motorswap moet op de papieren staan.
1.6 op papieren met 2.0 motor en dan aanbieden? Veel sterkte en succes......
1.6 op papieren met 2.0 motor en dan aanbieden? Veel sterkte en succes......
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Ik weet idd niet of die als 2.0 op kenteken staat, ik ga binnenkort kijken en vragen.
maar als die gewoon als 1.6 op kenteken zou staan en er een 2.0 zit erin wat je verder niet zo kan zien en ik verder niks over dat soort dingen vertel, maar gewoon papieren geven en de auto,
dan komt het toch gewoon als 1.6 te boek en later bv een V8 er in en weer terug om kenteken aan te passen.
zoals ik het zeg lijkt wel vrij gemakkelijk
de werkelijkheid kan zwaar tegen vallen, magoed wellicht staat het ook op de papieren en ach, die motor gaat er in principe toch uit.
maar als die gewoon als 1.6 op kenteken zou staan en er een 2.0 zit erin wat je verder niet zo kan zien en ik verder niks over dat soort dingen vertel, maar gewoon papieren geven en de auto,
dan komt het toch gewoon als 1.6 te boek en later bv een V8 er in en weer terug om kenteken aan te passen.
zoals ik het zeg lijkt wel vrij gemakkelijk

-
- Berichten: 18927
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Ze gaan het echt wel vinden, Rene.
Neem de gok maar niet, zo meteen heb je een auto waar je niks mee kan omdat de papieren worden ingenomen......
Neem de gok maar niet, zo meteen heb je een auto waar je niks mee kan omdat de papieren worden ingenomen......
- Arthur
- Berichten: 43049
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Ach, bij Rene toch niet. Hij stelt vragen maar weet het intussen toch beter of denkt dat het wel anders kan. Lekker laten gebeuren...
- Luco
- Berichten: 29353
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
succes Rene
De maximumstraffen voor de belangrijkste soorten valsheid in geschrifte zijn:
‘Normale’ valsheid in geschrifte: 6 jaar,
Gebruiken van een vals geschrift: 6 jaar;
Valsheid in geschrifte in belangrijke documenten (zoals authentieke akten): 7 jaar;
Gebruik maken van valse belangrijke documenten: 7 jaar;
Valsheid in geschrifte met terroristisch oogmerk: 8 jaar;
Valsheid in geschrifte in bepaalde getuigschriften (zoals goed gedrag of bekwaamheid): 1 jaar;
Het gebruik maken van een dergelijke verklaring: 1 jaar;
Naast de gevangenisstraf zijn ook nog andere straffen mogelijk bij een veroordeling voor valsheid in geschrifte. Deze zijn zeer divers: Het gaat van een fikse geldboete (maximaal 78.000 euro) tot de ontzetting van bepaalde rechten (zoals bijvoorbeeld het recht om bepaalde ambten te bekleden).
Zorg je dat ze wel internet hebben in de cel

De maximumstraffen voor de belangrijkste soorten valsheid in geschrifte zijn:
‘Normale’ valsheid in geschrifte: 6 jaar,
Gebruiken van een vals geschrift: 6 jaar;
Valsheid in geschrifte in belangrijke documenten (zoals authentieke akten): 7 jaar;
Gebruik maken van valse belangrijke documenten: 7 jaar;
Valsheid in geschrifte met terroristisch oogmerk: 8 jaar;
Valsheid in geschrifte in bepaalde getuigschriften (zoals goed gedrag of bekwaamheid): 1 jaar;
Het gebruik maken van een dergelijke verklaring: 1 jaar;
Naast de gevangenisstraf zijn ook nog andere straffen mogelijk bij een veroordeling voor valsheid in geschrifte. Deze zijn zeer divers: Het gaat van een fikse geldboete (maximaal 78.000 euro) tot de ontzetting van bepaalde rechten (zoals bijvoorbeeld het recht om bepaalde ambten te bekleden).
Zorg je dat ze wel internet hebben in de cel

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Ow? gaat dat zo ver/gek? wist ik niet, de auto zal dan toch juist zijn maar bv de motor bewijze van niet?ErikS schreef:Ze gaan het echt wel vinden, Rene.
Neem de gok maar niet, zo meteen heb je een auto waar je niks mee kan omdat de papieren worden ingenomen......
dus stel, dan haal je de motor er uit als je die niet kan verklaren?
de papieren hou je dan bij de auto toch, ga er toch vanuit dat het klopt

Ik weet niet wat jou mankeert of wat ik jou ooit verkeerd heb gedaan Arthur, ik stel serieus een vraag waar ik wat mee zit, als ik het beter wist dan vroeg ik het niet, ik zoek 'bevestigingen' aanwijzingen/hulp.Ach, bij Rene toch niet. Hij stelt vragen maar weet het intussen toch beter of denkt dat het wel anders kan. Lekker laten gebeuren...
Als jij dat niet ziet vrees ik dat je in een verkeerd beroep zit of niet zo lekker zit?
Reageer dat aub niet af op mij of op anderen, het staat je niet.
Anderen bedankt alvast voor de hulp, vandaag even kijken, zal beter opletten en kan morgen weer langs de RDW voor vragen

-
- Berichten: 18927
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Zodra het niet klopt ben je je papieren kwijt.de papieren hou je dan bij de auto toch, ga er toch vanuit dat het klopt
Zie het dan maar eens terug te krijgen, dat lukt alleen als je de auto in originele staat aanlevert...
Dan kan je hem dus in onderdelen gaan verkopen waarschijnlijk.
Ik weet niet precies hoe het zit als je hem dan weer exporteert, maar daarom heb ik het niet gedaan bij de M535i. Wel wat papieren van de auto waar het uit kwam, maar niet incl oude kenteken........ (overigens gewoon een nette import via Ivo christov, uit Engeland....)
- matthyssie
- Berichten: 6223
- Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
- Locatie: VAM-berg
Re: RDW omkeuren na motorswap / Kenteken binnen + vraag pag.
Vandaag mijn E36 316i ook laten omkeuren voor de M50B25. Ik had alle papieren van de donorauto erbij dus dat was gauw geregeld. Technisch werden alle rubbers gecontroleerd, dus motorsteunen, baksteunen en subframerubbers. Ook is hij op de remmenbank geweest en de verlichting is gecontroleerd. Kosten €55. Bouwjaar 1998.
De keurmeester wist nog wel te vertellen dat in de zomer omkeuren niet zo makkelijk meer gaat. De datum van 1-1-1999 gaat dan naar beneden, dus moet je een nog oudere auto hebben.
De keurmeester wist nog wel te vertellen dat in de zomer omkeuren niet zo makkelijk meer gaat. De datum van 1-1-1999 gaat dan naar beneden, dus moet je een nog oudere auto hebben.