Supercardrive
- Snipe
Supercardrive
Aanstaande zaterdag is de Supercardrive (http://www.supercardrive.nl" onclick="window.open(this.href);return false;). De start is in Baarn, de finish in Bergschenhoek. Een leuk toerritje met genoeg leuke auto's, heb ik me laten vertellen. Kortom: zijn er nog mensen van hier bij?
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Re: Supercardrive
had ook een uitnodiging ontvangen, maar door de Heysteriarun heb ik helaas afgezegd. Volgende keer beter.
-
OnlineJoël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Start is toch in Overveen?
EDIT:
http://www.supercardrive.nl/?p=480" onclick="window.open(this.href);return false;
Tweede alinea.
Ik ben er zeker bij overigens, route loopt op een km afstand langs m'n huis, dus ik sta daar zeker om een paar mooie plaatjes te schieten.
EDIT:
http://www.supercardrive.nl/?p=480" onclick="window.open(this.href);return false;
Tweede alinea.

Ik ben er zeker bij overigens, route loopt op een km afstand langs m'n huis, dus ik sta daar zeker om een paar mooie plaatjes te schieten.

- Snipe
Klopt. De vorige keer was het in Baarn. Daar in Overveen is wel een mooie locatie trouwens. Ik ben er een tijdje terug een keer geweest om foto's te maken van een auto.Joël D. schreef:Start is toch in Overveen?
-
OnlineJoël D.
Duinlust is inderdaad een prachtige plek. Lekker veel ruimte ook.Snipe schreef:Aanstaande zaterdag is de Supercardrive (http://www.supercardrive.nl" onclick="window.open(this.href);return false;). De start is in Baarn, de finish in Bergschenhoek. Een leuk toerritje met genoeg leuke auto's, heb ik me laten vertellen. Kortom: zijn er nog mensen van hier bij?
- JWD
Vorig jaar was Baarn, dit jaar inderdaad Overveen.
De tussenstop is overigens OP de boulevard van Noordwijk, dat moet een werelds gezicht worden met al de Ferrari's, Lambo's en Astons... oh en M5jes
.
Ik baal wel dat Nutkees er niet bij is, had net groene oordoppen aangeschaft!
-Edit: We gaan morgen voor de laatste keer de route voor-rijden met de Renault Sport Spider (ivm. drempeltests) mocht iemand ons zien rijden toeter dan even
.
De tussenstop is overigens OP de boulevard van Noordwijk, dat moet een werelds gezicht worden met al de Ferrari's, Lambo's en Astons... oh en M5jes

Ik baal wel dat Nutkees er niet bij is, had net groene oordoppen aangeschaft!
-Edit: We gaan morgen voor de laatste keer de route voor-rijden met de Renault Sport Spider (ivm. drempeltests) mocht iemand ons zien rijden toeter dan even

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Hou maar op! Had dolgraag meegegaan en even je M5 kunnen bewonderen. Helaas, maar het komt net verkeerd uit. Neemt niet weg dat ik de uitnodiging voor de volgende run graag zie verschijnen!
-
Zijn er al verzameltijden bekend? Bijvoorbeeld de verwachte aankomsttijd in Noordwijk?
-
OnlineJoël D.
En de vertrekttijd?
- Aston Martine
Is het eigenlijk ook toegankelijk voor klassieke supercars? Ik kan nergens duidelijke richtlijnen vinden.
- JWD
De tijden;
11u00 verzamelen in Overveen
13u00>13u30 Aankomst Noordwijk
16u30>17u00 Aankomst Bergschenhoek
Klassieke supercars zijn ook welkom al moet ik wel zeggen dat het vooral de moderne supercars zijn die meerijden, maar bijvoorbeeld mij Ferrari hebben we al een gehele line-up van Testarossa tot 458.
Bij de Aston Martin's is de meest klassieke tot nu toe van 2008
.
11u00 verzamelen in Overveen
13u00>13u30 Aankomst Noordwijk
16u30>17u00 Aankomst Bergschenhoek
Klassieke supercars zijn ook welkom al moet ik wel zeggen dat het vooral de moderne supercars zijn die meerijden, maar bijvoorbeeld mij Ferrari hebben we al een gehele line-up van Testarossa tot 458.
Bij de Aston Martin's is de meest klassieke tot nu toe van 2008

-
Is het bekend waar in Bergschenhoek de finish is? Kan dit zo snel niet op de site vinden.
-
OnlineJoël D.
Supercar Drive
Weg en Bos 113
Bergschenhoek
Hier denk ik.
Weg en Bos 113
Bergschenhoek
Hier denk ik.

- Dutch
Er wordt gesproken over een 'gesloten parkeerplaats' in Overveen. Dus kun je daar als argeloze fapper wel bij? Of moet je met je zoontje en zijn fototoestel aan de kant van de weg gaan staan? 

- GTRene
wanneer komen ze langs Almelo

- JWD
De parkeerplaats is gesloten voor andere auto's maar close-ups nemen van de supercars mag natuurlijk welDutch schreef:Er wordt gesproken over een 'gesloten parkeerplaats' in Overveen. Dus kun je daar als argeloze fapper wel bij? Of moet je met je zoontje en zijn fototoestel aan de kant van de weg gaan staan?

- RVV
Heej jij hebt toch een DF Perskaart. Nou danDutch schreef:Er wordt gesproken over een 'gesloten parkeerplaats' in Overveen. Dus kun je daar als argeloze fapper wel bij? Of moet je met je zoontje en zijn fototoestel aan de kant van de weg gaan staan?

-
OnlineMartijn_bmw
vorige keer bij mij in de woonplaats idd de start erg gaaf 8)