BMW 1 Serie M Coupé
- Michel P
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Van die 3 auto's zonder twijfel de 1M die andere doen me totaal niets.
Michel
Michel
- Sperdy
Uiterlijk? Infinity shocking lelijk. Audi tietie = Gay-style. TT blijft kappersauto, hoeveel spoilers je er op plakt. Dat vlees-nog-vis karakter van een tietie, ik vind het niks. BMW 1M (in het echt gezien) is een volstrekt stoer hok. Wat een aandacht trek je met dat hok.Ruben schreef:Uiterlijk, handsdown Audi. Geluid? Infiniti lijkt te winnen, maar kan tie zijn met Audi. Toch wel twee belangrijke punten waar de BMW niet overtuigd...
Geluid? Infinty, nee, Audi. Ja, wel mooi .. maar is het niet wat kunstmatig? Maar goed. tietie en rs3 klinken goed. BMW, van binnen is het niet veel, van buiten wel heel erg goed! Was goed te horen toen we met de M3 er probeerde achteraan te jakkeren.
- Petrolhead Tom
Geluid zou ik me ook niet blind op staren, niks wat een Akropovic dempertje niet op kan lossen 
- Snipe
Dat heb je nu ongeveer 84 keer gezegd. Dat is op zich niet erg, maarreh.... http://www.akrapovic.com/car-exhaust/products/bmw/" onclick="window.open(this.href);return false;Petrolhead Tom schreef:Geluid zou ik me ook niet blind op staren, niks wat een Akropovic dempertje niet op kan lossen
- Petrolhead Tom
Dat klop Perry viel mij ook al op dat hij nog niet op de site staat, maar op die "1M CSL" zit ook al een Akropovic uitlaat, zal dus wel een kwestie van weken zijn voordat die bleerpijp officieel aangekondigd wordt.
- RVV
Sjonnie gedoe zo'n uitlaat.
- Petrolhead Tom
Nee man! Als je jonger dan 40 bent is het gaaf dat zo'n ding brult! En als je boven de 50 bent ontkom je al helemaal niet aan zo'n midlifecrisis-pijp 
- Sperdy
+1RVV schreef:Sjonnie gedoe zo'n uitlaat.
- Fizbin
Ik zou dit beestje ook gewoon lekker origineel houden, zonde om 'm te gaan modificeren...
- Robertdj
Al gecheckt of Akrapovic een demper voor de Panda maakt?Petrolhead Tom schreef:Nee man! Als je jonger dan 40 bent is het gaaf dat zo'n ding brult! En als je boven de 50 bent ontkom je al helemaal niet aan zo'n midlifecrisis-pijp
- Petrolhead Tom
Al lang, doen ze niet, en zijn ze volgens mij ook niet van plan. 
- RVV
15 jaar geleden had ik eens een Sjonie (remus) uitlaat op een A3.. ik schaam me er nu nog voorPetrolhead Tom schreef:Nee man! Als je jonger dan 40 bent is het gaaf dat zo'n ding brult! En als je boven de 50 bent ontkom je al helemaal niet aan zo'n midlifecrisis-pijp
Uitlaat tuning neh..
-
Thijs-v-d-H
Was deze al voorbij gekomen?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mmFWEXhe ... dded#at=20[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mmFWEXhe ... dded#at=20[/youtube]
-
steve smith
Onzin.Petrolhead Tom schreef:Geluid zou ik me ook niet blind op staren, niks wat een Akropovic dempertje niet op kan lossen
Uitlaatgeluid is geen geluid. Da's herrie. Inlaatmuziek scheid de echte motoren van de doorsnee zooi.
- Snipe
Re: Nieuwe 1-serie ///M! >>Test verplaatst naar 11 juni
Audi NL zou vanaf eind mei een RS3 hebben, maar dat heeft wat vertraging opgelopen. Dus als je een RS3 wilt zien, zul je nog geduld moeten hebben tot september.Hielke schreef:Is die RS3 er op 11 juni al? Als je het toch over vergelijkingen hebt dan is dat de mooiste kandidaat.
- RVV
[Hielke on]En Perry denk jij dat ik daar genoegen mee neem? Denk jij me af te schepen met zo'n smoes? De RS3 is voor mijn goddelijke lijf gemaakt. Alles wat hier op DF staat is aan mij te danken. Ik ben de man die waarheid van commercie kan onderscheiden. Belachelijk dat jij niet geregeld heb dat op 11 juni niet de RS3 een uur voor me klaar staat.[/Hielke off]
- dvh
Een uitlaat kan het ( sjonnie ) imago van de 1M niet veranderenRVV schreef:Sjonnie gedoe zo'n uitlaat.
- Hielke
Well spoken!RVV schreef:[Hielke on]En Perry denk jij dat ik daar genoegen mee neem? Denk jij me af te schepen met zo'n smoes? De RS3 is voor mijn goddelijke lijf gemaakt. Alles wat hier op DF staat is aan mij te danken. Ik ben de man die waarheid van commercie kan onderscheiden. Belachelijk dat jij niet geregeld heb dat op 11 juni niet de RS3 een uur voor me klaar staat.[/Hielke off]
Belachelijk. Ik zie op youtube testen van bijna een jaar oud van die RS3 voorbij komen en Pon heeft 'm pas in september? Geen wonder dat klanten steeds vaker de grens over gaan om te shoppen.
Wat was dat bij minuut 5.20 in het Nicky Schelle filmpje? Een Audi momentje?
- Sperdy
Hielke, als Pon er eentje koopt, blijven ze er mee zitten ....
@5.20, absoluut Audi-momentje
zag er niet uit
@5.20, absoluut Audi-momentje
- Tristan
Iedere auto kan je laten ondersturen, zegt helemaal niks. Wat hadden sommige verwacht, dat er helemaal geen onderstuur in zat?
- Hielke
Nou, als je sommigen moest gelovenTristan schreef:Iedere auto kan je laten ondersturen, zegt helemaal niks. Wat hadden sommige verwacht, dat er helemaal geen onderstuur in zat?
Door die overdreven nadruk op driften tijdens tests (DE huidige trend) lijkt het wel of Schelle slechts twee modi heeft. Of dwars, of met een beste portie onderstuur (want er zijn meerdere momenten dat het heel zichtbaar is). Auto waggelt ook geregeld over z'n achterveren tijdens drifts, hier zie je de massa aan af. Gros van de testers is er desondanks zeer positief over.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Nieuwe SPORTAUTO, RS3 op de NS 8:20 en op Klein Hockenheim 1:15,4.
fwiw afaik dstm
fwiw afaik dstm
- RVV
Robin schreef:Nieuwe SPORTAUTO, RS3 op de NS 8:20 en op Klein Hockenheim 1:15,4.
fwiw afaik dstm
Lijkt me nou typisch een post voor het Audi RS3 draadje
- Sperdy
11 Juni sluit jij aan HielkeHielke schreef:.... Gros van de testers is er desondanks zeer positief over.
@Robin, wat wil dat zeggen die cijfertjes?
Ik wil het eigenlijk alleen weten als het in het voordeel van de 1M is
-
Andre
wat denk je wat er gebeurt als je bij een F1 auto het stuur haaks om draait.
Och och.

Och och.