Weer een update..
Ik heb vandaag de knipperlichten,de achterlichten en de stootstrips op de voorportieren weer gemonteerd..
De achterstrips, gril en spoiler zijn er nog af ivm dat daar ook nog rood op/onder komt.
Donderdag komt het rode deel erop.. de bedoeling is dat ie volgende week woensdag, dus voor Hemelvaart klaar is.
aan de quattro op zich ga ik niks aanpassen, heel veel zal er wel niet veranderd zijn denk ik.. de verhouding zal wat aangepast zijn en er is iig een diff-oliekoeler gemonteerd.. qua budget was er toen bij Audi niks te gek.. er zitten wel wat snufjes op zon org. DTM auto, zoals een electronisch verstelbare achterstabi.
Op mijn 3.6 zit achter geen stabi, op een 4.2 automaat wel, daar ga ik nog wel even een keer naar op zoek denk ik, maar mijn grootste snelheidswinst zal ik toch uit een ander onderstel halen.. 250pk is op zich voldoende alhoewel ik wel ga kijken naar een paar meer.. maar het allerbelangrijkst blijft de betrouwbaarheid.. het is nl geen 4cyl motor waarvan er honderden zoniet duizenden van op de sloop liggen.,, anderhalve 3.6 motor heb ik nog op voorraad liggen dus ik ga nog wel experimenteren met iig 1 gasklephuis meer(en ander spruitstuk dan)